Nieuws
Assassin's Creed Valhalla

Voorproefje van Assassin’s Creed Valhalla-soundtrack uitgebracht

Gecomponeerd door Sarah Schachner

Geschreven door Jolien Mauritsz op
Ubisoft heeft alvast een nummer uitgebracht van de soundtrack van Assassin’s Creed Valhalla. Het gaat om het nummer de ‘The Sceptred Isle’.

Het nummer is gecomponeerd door Sarah Schachner, die ook verantwoordelijk was voor de soundtrack van Assassin’s Creed Unity en Origins. Het nummer duurt is iets meer dan twee minuten en is hieronder in zijn geheel te beluisteren.

Naast Schachner werkt ook Jesper Kyd mee aan de soundtrack van de nieuwe Assassin’s Creed-game. Hij heeft de soundtrack gemaakt van de eerste twee Assassin’s Creed-games, Brotherhood en Revelations.

Assassin’s Creed Valhalla komt 17 november uit op de pc, Xbox One, PlayStation 4 en Google Stadia. De game komt ook uit op PlayStation 5 en Xbox Series X.

Lees ookhier onze hands-on over Assassin's Creed Valhalla.

Dit artikel delen:

Lees meer

AERO 17 HDR — Gigabyte overtuigt nog niet met dure designlaptops Live om 14:30 uur: Samuel en Cody geven een Ghost of Tsushima-masterclass
13

Reacties op: Voorproefje van Assassin’s Creed Valhalla-soundtrack uitgebracht

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • fonsrutte

    • 16 juli 2020 13:07
    Game komt in november uit, gaan ze tot de release elke dag wat ‘lekken’? Ben de game nu al bijna zat

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 16 juli 2020 13:22
    @fonsrutte Jeetje, wat vind ik dat vervelend voor je zeg. Helemaal omdat je op deze site natuurlijk verplicht word om elk artikel te lezen en om te reageren. Was er nou maar iets wat je (niet) kon doen om dat te verhelpen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheChief

    • 16 juli 2020 14:29
    @Ryme Je beseft wel de ironie van je eigen reply mag ik hopen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 16 juli 2020 19:59
    @TheChief Ik vermoed dat hem dat volledig ontgaat

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Floppyhoofd_

    • 16 juli 2020 13:33
    @fonsrutte was 'm al zat met alle gelekte zooi XD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheChief

    • 16 juli 2020 13:43
    @fonsrutte Anything to keep the hype going eh?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RoepieRoepie84

    • 16 juli 2020 14:33
    @fonsrutte

    Ja echt, ik geloof het nu ook wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 16 juli 2020 13:31
    Staat helaas nog niet op Spotify :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Red Dead Demon

    • 16 juli 2020 14:17
    Ze hadden contact moeten opnemen met Einar Selvik. Hij is toch echt de meester in Viking muziek. Hij heeft ook veel voor de serie Vikings gedaan en zn band Wardruna is fantastisch

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 16 juli 2020 15:28
    mee eens, alleen denk ik dat Ubisoft dan veel kritiek zou krijgen dat het teveel op de serie lijkt. De stijl van de karakters heeft er ook al veel van weg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dj.shayne

    • 16 juli 2020 15:39
    Maar hij is er toch juist wel mee bezig? Kan me herinneren dat hij op ze eigen Facebook pagina dit had aangekondigd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Red Dead Demon

    • 16 juli 2020 20:39
    @dj.shayne Ja! Ik lees net op Loudwire dat hij een nummer doet.
    Dat wordt zo vet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DevTrunks

    • 16 juli 2020 20:29
    @Red Dead Demon Kan best zijn dat hij meewerkt, maar dan niet als hoofd-componist. Dat blijft Sarah Schachner, met Jesper Kyd in dit geval.