Nieuws
Mortal Kombat 11

Noob Saibot en Shang Tsung komen naar Mortal Kombat 11

Noob Saibot ook getoond in nieuwe trailer

Geschreven door Michel Musters op
NetherRealm Studios hebben aangekondigd dat Noob Saibot en Shang Tsung speelbaar worden in Mortal Kombat 11.

Noob Saibot is een favoriet bij fans en verscheen voor het eerst in Mortal Kombat 2. In een nieuwe video zijn de moves van het personage te zien.

Daarnaast liet men ook weten dat Shang Tsung ook naar Mortal Kombat 11 komt, maar niet vanaf de releasedag van de game. Het is in plaats daarvan het eerste personage dat na de lancering als dlc aangeboden wordt.

Mortal Kombat 11 komt op 23 april uit op PlayStation 4, Xbox One, Switch en pc.

Dit artikel delen:

Lees meer

The Division 2 laat zien hoe goed een loot-shooter kan zijn Nintendo lanceert deze zomer mogelijk twee nieuwe Switch-modellen
11

Reacties op: Noob Saibot en Shang Tsung komen naar Mortal Kombat 11

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • HunterSeeker

    • 25 maart 2019 09:33
    Mk2 niet 11, ook al snap ik de fout met de 2 eentjes ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MichelMusters

    • 25 maart 2019 10:19
    @HunterSeeker D'oh! Thanks, aangepast.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 25 maart 2019 09:54
    De vraag is nu welke charachter er NIET in MK11 zit?
    Ik weet wel dat ik lekker wacht met kopen totdat er een ultimate editie uitkomt, want anders blijf ik bezig met dure losse DLC's.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 25 maart 2019 10:19
    @StormFox Ik heb uit betrouwbare bron dat Master Chief er niet inzit dit jaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 25 maart 2019 11:07
    @casualkiller Dan hoef ik hem niet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 25 maart 2019 14:54
    @casualkiller lol en Pikachu kunnen wij ook op onze buik schrijven. Wel hoop ik nog dat Stryker, Nightwolf en Frost op de ljist komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 25 maart 2019 11:41
    Toch hoop ik dat alles vrij te spelen is. Die klote dlc komen ook me strot uit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 25 maart 2019 12:02
    @Roy36NL zeker bij dit soort games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 26 maart 2019 00:25
    @Roy36NL Valse hoop, jammer maar waar. Die tijd is geweest, tegenwoordig moet je alles kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • BertThaBest

    • 25 maart 2019 12:57
    Gewoon even wachten totdat je de XL versie met alles erop en eraan kunt kopen voor een prikkie..

    Edit: sick, ik lees dat er 6 dlc personages komen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 25 maart 2019 14:51
    @BertThaBest Behoort Shoa Khan tot deze dlc groep?
    Want ik had vernomen dat Shao Khan alleen middels een pre-order te verkrijgen is.
    Natuurlijk is dit onzin en zul je Shao Khan later alsnog kunnen kopen.