Nieuws
Uncharted

Nolan North ziet Mark Wahlberg niet als Sully in Uncharted-film

Hij heeft meer vertrouwen in de The Last of Us-serie

Geschreven door Michel Musters op
Nolan North, de stemacteur achter Uncharted-hoofdpersonage Nathan Drake, ziet acteur Mark Wahlberg niet voor zich als een geschikte Sully.

Dit terwijl Wahlberg aangenomen is om Sully te spelen in de aankomende verfilming van de Uncharted-reeks. Aangezien Tom Holland een jonge Drake speelt, is het wel logisch dat Sully ook wat jonger is dan in de games.

Toch ziet Nolan North, die verder niets met de aankomende film te maken heeft, het niet voor zich, zo liet hij blijken uit een recente aflevering van YouTube-reeks Retro Replay: "Ik denk dat het veel beter is dat ze van The Last of Us een serie maken in plaats van een film. De gast die Chernobyl heeft gemaakt krijgt het wel voor elkaar. Daar heb ik meer zin in dan in de Uncharted-film. Ik hou van Mark Wahlberg, maar ik zie hem niet als Sully. Ik zie hem gewoon niet als Sully."

Ook Troy Baker, stemacteur in Uncharted 4 en The Last of Us, gaf zijn mening in hetzelfde filmpje. "Ik zie de Uncharted-film gewoon niet gebeuren." Zo geeft hij als reden dat een game van twaalf tot zestien uur in een film moet worden gepropt, en ook dat The Last of Us meer kans van slagen heeft omdat Naughty Dog's Neil Druckmann en regisseur Craig Mazin een duidelijke visie hebben.

De Uncharted-film staat al jaren op de planning, maar het project blijft van regisseur wisselen. Naast Tom Holland en Mark Wahlberg heeft ook Antonio Banderas een rol in de film.

Dit artikel delen:

Lees meer

Paper Beast is een speelbare koortsdroom Resident Evil 3-mod voegt Isabelle uit Animal Crossing toe
13

Reacties op: Nolan North ziet Mark Wahlberg niet als Sully in Uncharted-film

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • fonsrutte

    • 6 april 2020 09:46
    Ben ik het helemaal mee eens.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 6 april 2020 10:20
    Ik zou graag een the last of us serie zien, die laat zien hoe die wereld eruit ziet na zo pandemic. Natuurlijk gericht voor de volwassenen net zoals de games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 6 april 2020 10:26
    Ja ik weet het niet. In mijn ervaring werkt een bad guy als hij een gezicht heeft die je per definitie al in elkaar wil slaan - Marky Mark heeft toch echt wel zo'n gezicht. Daarnaast is hij best goed in vuilbekken (Four Brothers, the Departed, legendarische vertolkingen) dus ik heb nog wel hoop.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 6 april 2020 20:04
    @gimbal2 maar…hij speelt Sully, da's een good guy.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 6 april 2020 10:45
    Hij is niet de enige, maar ook Tom Holland zie ik niet zitten.. Meer dat ik gewoon een origin story voor Uncharted niet zie zitten, dat is namelijk totaal niet nodig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 6 april 2020 14:05
    @SuperDre Ik vond dat stuk in Uncharted 4 met een jeugdige Nathan best ok.
    Maar ik krijg inderdaad ook enigszins het gevoel dat Tom Holland, die ik best een goeie acteur vind, eerder gekozen is voor de film en ze de film daarop aangepast hebben in plaats van andersom.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 6 april 2020 12:48
    Ik zou voor een iets classier type gaan dan beide acteurs. Misschien James Mcavoy of Michael Fassbender, of een jongere sean connery hoewel de laatste misschien iets teveel Engels accent heeft. Meer een mannelijke versie van wat Lara Croft is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 6 april 2020 13:36
    Als je google op nathan fillion uncharted dan krijg je daar een fan made versie waarbij ik vind dat de hoofdrol speler van de live action best op de game karakter past.

    Overigens moet ik de game reeks nog spelen, heb alle 4 de games voor de ps4 maar nog nooit mee begonnen. Ben meer een pc.gamer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 6 april 2020 15:03
    @Shinjite tja, denk nog steeds dat Sony gewoon dat team een goed budget moet geven (geen onbeperkt, ze hebben al laten zien dat ze heel wat kunnen bereiken op een zeer beperkt budget) en laat hun die short maar mooi verder uitwerken. Want zowel Nathan als Sully waren goed gecast (maargoed Nathan Fillion was dan ook eigenlijk wel iedereens 1e keuze om Nathan Drake te spelen). Liever nog een paar films met Nathan Fillion als Drake, dan een origin story met Tom Holland.

    Oh, en grote kans is dat de Uncharted collectie toch nog naar de PC gaat komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 6 april 2020 17:07
    @SuperDre "iedereens" keuze.

    Ben geen superfan van de franchise al heb ik alle games wel maar ik vind David Boreanaz perfect lijken op Nathan Drake. Nog meer als Fillion.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 april 2020 17:38
    Toen bekend werd dat het een jonge nathan drake was had ik al niks met de film. En markie mark als sully nee totaal verkeerd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 6 april 2020 21:25
    @hulstpower Eens, Ik vind Mark Wahlberg een prima gast hoor, maar hij moet rollen spelen die voor hem geschreven zijn. Hij kan geen bestaande characters spelen. Daar heeft ie het inlevingsvermogen niet voor. En dat bedoel ik niet als een belediging of zo. Hetzelfde heb ik bijvoorbeeld ook met Dwayne Johnson en nog een hoop andere acteurs. Die spelen allemaal altijd toch een soort variatie op zichzelf.
    Het is geen Gary Oldman bijvoorbeeld die zich echt helemaal kan transformeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 april 2020 06:48
    @darkmanwls Ja dwayne speelt altijd zich zelf en mark ook bijna altijd.
    Hij kan acteren maar is altijd beetje zelfde rol die die doet.