Nieuws

No Man's Sky krijgt deze week update met verbeterd verhaal en teleportatie

Vliegensvlug door het gigantische heelal

Geschreven door Bart Vermeulen op
No Man's Sky krijgt deze week een update die het hoofdverhaal verbetert en de speler de mogelijkheid geeft te teleporteren tussen locaties.

Ontwikkelaar Hello Games noemt de update Atlas Rises. Het verhaal zal daarin verbeterd en meer uitgediept zijn, maar inhoudelijke veranderingen zijn nog niet prijsgegeven. Ook kan de speler na de update via portals snel reizen tussen locaties. De game is vaak bekritiseerd voor het trage reizen en teleportatie kan dus een welkome toevoeging zijn.

Hello Games mailde deze zomer cassettebandjes met hints naar bepaalde actieve No Man's Sky-spelers uit de community. Na ontcijfering gingen al geruchten rond dat de ontwikkelaar portals ging toevoegen.

De update moet deze week gratis verschijnen op PS4 en pc. Of de update op dezelfde dag voor beide platformen wordt uitgebracht is niet bekend.

Dit artikel delen:

Lees meer

Pokémon Go Legendary Raid-bug wordt gepatched Je audio-opstelling upgraden: welke geluidskaart, versterker en koptelefoon heb je nodig?
12

Reacties op: No Man's Sky krijgt deze week update met verbeterd verhaal en teleportatie

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • TripleDad

    • 9 augustus 2017 11:08
    Volgens mij is dit een beetje trekken aan een dood paard. En dat paard was al DOA.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • KratosFever

    • 9 augustus 2017 11:17
    Ik heb een week of 2 geleden deze game een "2e kans" gegeven en tot nu toe aardig wat uurtjes inzitten. Tuurlijk het is niet wat we er allemaal van verwacht hadden tijdens de release , maar met de updates die er tot nu toe gedaan zijn is het er behoorlijk op vooruit gegaan en vind ik de game zelfs vermakelijk!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wubinator

    • 9 augustus 2017 11:50
    @kratosfever Ik ben er zelf recentelijk ook weer mee begonnen en inderdaad ook weer veel uren inzitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 9 augustus 2017 11:45
    Werd gek van t grondstoffen verzamelen voor hyperdinges, de kast in geslingerd deze en denk niet dat ie er voor wat portalen weer uit komt…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clausbmf

    • 9 augustus 2017 11:47
    geen multiplayer dus geen kans.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 9 augustus 2017 12:44
    Ik bem benieuwd, de game is nog niet wat iedereen er van wil ma het is tegenwoordig intresanter als met launch. Dus ik ga deze update zeker checken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Humpdog

    • 9 augustus 2017 13:14
    Is aardig voor de mensen die de game al hebben maar er zal geen nieuwe gamers aantrekken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • dopEEEr

    • 9 augustus 2017 16:28
    @humpdog Waarom niet? Door de updates en de berichten hierboven voel ik dat de game vermakkelijker is dan bij de lancering van de game. Heb de game zelf nog nooit gespeeld en ben zeer benieuwd naar deze inmiddels 'knakkenbak' game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Humpdog

    • 9 augustus 2017 17:02
    @dopeeer knakkenbak game 😁
    Ok ok misschien voor de mensen die niet de lanchering debacle weten. Ikzelf zou niet eens een stuiver aan een ontwikkelaar geven die zoveel leugens heb verteld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MaTriX50

    • 9 augustus 2017 18:51
    Misschien dan toch maar de game digitaal afstoffen en weer eens aan slingeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 9 augustus 2017 20:13
    Ongeacht wat deze game nog aan updates zou krijgen, ik zal het nooit kopen omdat dat de enige wijze is waarop wij als consumenten de leugens zoals verteld door developers/publishers kunnen afstraffen.

    Sean Murray en Hello Games hebben het bij mij voorgoed verbruid.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ayho

    • 10 augustus 2017 01:08
    Het begon als een leugen maar moet zeggen dat ze wel luisteren. Game wordt wel leuker. Base building erbij gekomen. Je kan voertuigen bouwen en rond scheuren op een planeet. Schepen hebben classes gekregen. Fighter, explorer etc. Lijkt wel of je ook meer lush planets tegen komt. Vroeger kwam ik alleen maar dode kale planeten tegen. Ook groter space battles. Je base online delen zodat andere spelers je basis ontdekken. Ik mis alleen nog een multiplayer.