Nieuws
no mans sky

No Man's Sky komt op 7 oktober naar Nintendo Switch

Op die dag komt ook een fysieke PS5-versie uit

Geschreven door Michel Musters op
No Man's Sky is vanaf 7 oktober op Nintendo Switch verkrijgbaar.

Dat heeft Hello Games aangekondigd. Begin dit jaar werd No Man's Sky al voor de Nintendo Switch aangekondigd. Een releasedatum werd toen niet gegeven, al werd gezegd dat het spel ergens deze zomer uit zou komen. 

De releasedatum is nu dus 7 oktober geworden. De game komt zowel fysiek als digitaal uit. Op dezelfde dag komt ook een fysieke PlayStation 5-versie uit. De fysieke edities worden uitgegeven door Bandai Namco.

No Man's Sky verscheen op 9 augustus 2016 op PlayStation 4 en kwam daarna ook naar andere platforms. De game viel op release niet bij iedereen even goed in de smaak, maar sindsdien heeft ontwikkelaar Hello Games vele grote uitbreidingen uitgegeven en wordt het spel tegenwoordig beter ontvangen.

In de afgelopen vijf jaar is er onder andere vr-ondersteuning, verbeterde graphics voor de nieuwe consoles, cross-platform multiplayer, de mogelijkheid om basissen te bouwen en veel nieuwe flora en fauna op de verschillende planeten toegevoegd. Alle updates - behalve de vr-ondersteuning - zijn onderdeel van de Switch-versie.

Hieronder is een nieuwe trailer te bekijken.

No Man's Sky

Dit artikel delen:

Lees meer

YouTuber toont zogenaamde SNES-versie van Elden Ring Yuji Naka bevestigt dat Sonic 3-muziek door Michael Jackson is geschreven
12

Reacties op: No Man's Sky komt op 7 oktober naar Nintendo Switch

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    alex201

    • 23 juni 2022 16:10
    Perfecte switch game als het een beetje goed draait

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 23 juni 2022 16:34
    @alex201
    Ben best geinteresseerd in deze game. Kan je mij iets meer vertellen waarom ik deze game zou moeten hebben voor de Switch? :) Anders wil ik deze wel aanschaffen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 23 juni 2022 19:39
    @Snafu9 hou je van exploration/survival en bouwen in space? en is de switch je enige optie? of wil je m mobiel kunnen spelen? dan is de switch versie ideaal, als je ook een andere console of een pc hebt is dat waarschijnlijk een betere optie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Tokumei

    • 23 juni 2022 16:12
    Ik twijfel echt welke van deze twee versies ik ga halen.
    Het lijkt mij een chille game voor op de switch, maar ik denk dat de VR ondersteuning op PS5 ook echt gaaf wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 23 juni 2022 17:49
    @Tokumei Ja dat vraag ik me af. Tuurlijk lijkt het me een leuke gedachte om de game in VR te beleven, net als Minecraft.

    Maar het blijft toch eigenlijk wel een typische game die je lekker lui op de bank of in bed speelt voor de lange termijn. Het is er eentje met een redelijke tijdsinvestering, eentje die met een headset op je hoofd me erg vermoeiend lijkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 23 juni 2022 19:40
    @Tokumei je kan de ps4 versie ook gewoon nu al halen he, die is gewoon gratis te upgraden naar de ps5 versie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Tokumei

    • 23 juni 2022 20:30
    @Messtranor Dat is ook zo, maar ik ben dan weer zo raar dat ik een PS5 doosje zou willen voor een game die ik op de PS5 speel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 23 juni 2022 21:52
    @Tokumei zou ook mijn voorkeur hebben hoor, maar de ps4 versie kan je waarschijnlijk voor 1 of 2 tientjes op de kop tikken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • LoGiCaL_PsYcHo

    • 24 juni 2022 07:54
    VR op de PS4 was ook al erg gaaf kan ik uit eigen ervaring zeggen @Tokumei

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • BadPlayerOnr

    • 23 juni 2022 16:51
    Yes!! Wordt meteen gekocht. No man’s sky onderweg spelen is een droom.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AgeQned

    • 23 juni 2022 18:15
    Als het een beetje redelijk draait wil ik het wel hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 24 juni 2022 09:13
    Leuk kunnen ze op de switch ook starfield spelen