Nieuws
No Man's Sky

No Man's Sky komt naar Xbox One en krijgt grote zomer-update

'Next' wordt grootste update ooit

Geschreven door Lucas May op
Hello Games is bezig met een nieuwe update voor No Man's Sky genaamd 'Next'. Tevens krijgt de ruimtegame uit 2016 ook een release op Xbox One.

Veel details over de update zijn nog niet bekendgemaakt, maar volgens Sean Murrary, het brein achter No Man's Sky, wordt dit "de grootste update tot nu toe". Een belangrijk onderdeel van de update wordt het implementeren van feedback van spelers en het uitbreiden van de verhalende elementen die in eerdere updates zijn toegevoegd. "We hebben deze update 'Next' genoemd, omdat het een belangrijke volgende stap is op de langere tocht voor ons en de community", aldus Murray.

Vorige zomer verscheen de Atlas Rises-update voor No Man's Sky, die tientallen uren aan verhalende content en meer diversiteit tussen planeten aan de game heeft toegevoegd.

Een specifieke releasedatum voor de Xbox One-versie van No Man's Sky is nog niet bekendgemaakt. Wel weten we dat Xbox-spelers dit jaar aan de slag kunnen met de game. Op dit moment is de game al te spelen op PS4 en pc.

Gamer.nl-redacteur Erik Nusselder dook een jaar na release nogmaals in No Man's Sky om te kijken hoe de bekritiseerde game is veranderd. Zijn bevindingen zijn hier terug te lezen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Doom krijgt vandaag een 4K-update voor PS4 en Xbox One Guided Missile en Sniper Shootout-modus naar Fortnite: Battle Royale met update 3.4.0
12

Reacties op: No Man's Sky komt naar Xbox One en krijgt grote zomer-update

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • fonsrutte

    • 29 maart 2018 13:20
    Zijn er mensen die iets kunnen zeggen over de staat van deze game?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 29 maart 2018 13:35
    @fonsrutte De game is inmiddels vele malen beter geworden, je kan inmiddels een basis bouwen, landvoertuigen maken. planeten zien er veel beter uit. Maar je moet blijven beseffen dat dit een game is die vooral draait om ontdekking en verkenning. As je zoekt naar spanning en sensatie, dat vind je maar heel sporadisch. Het is daar gewoon de game niet voor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • KratosFever

    • 29 maart 2018 14:15
    @fonsrutte Het klopt wat Darkmanwls zegt! Ik vind alleen wel dat veel activiteiten redelijk eentoning zijn. Dus elke keer weer een basis bouwen, elke keer weer naar een andere planeet om vervolgens weer een basis te bouwen. Maar hij is een keer 5 euro geweest fysiek, dat is het zeker wel waard om er een paar uur in te steken!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • WijvanWCeend

    • 29 maart 2018 14:18
    @fonsrutte Ik speel `t nog regelmatig. De game is ontzettend verbeterd, de rendering van gras en bomen is een stuk beter geworden, en als je vanuit space een planeet benadert is `t al veel duidelijker op wat voor een planeet je eigenlijk gaat landen.

    Er zit een kleine story mode in om je op weg te helpen naar je "objective".

    Er zijn een heleboel quality of life zaken toegevoegd zoals het overal kunnen oproepen van je ship en het warpen vanuit je freighter.

    Ik vind `t vooral een game die je een paar uur achter elkaar zit te spelen als je gewoon even je hoofd leeg wil hebben. Lekker muziekje aan (alhoewel de ingame muziek op sommige momenten echt subliem is), lekker drankje er bij, en exploren maar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 29 maart 2018 15:20
    @fonsrutte

    Heel simpel, Ik denk dat jij hem wel leuk gaat vinden aangezien jij Sea of Thieves ook geweldig vind.

    Het is een totaal andere game (i know) en je hebt geen echte multiplayer.
    MAAR, het is wel een soort ervaring. Net zoals bij SOT heeft het zijn charmes ook al valt er niet zo super veel te doen.

    Toch kan ik uren ronddwalen in dit spel net zoals bij SOT als ik in mijn eentje speel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 29 maart 2018 16:11
    @spreadthehate Ik las inderdaad bovenstaande comments en moest ook aan SoT denken, dat is inderdaad ook wat mij aantrekt bij SoT, gewoon even lekker ronddobberen.

    Thx allen voor de info.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenBlack

    • 29 maart 2018 14:27
    Bij release gekocht en was mijn grootste blunder die ik ooit gedaan had, is het de moeite waar om hem weer op te pakken na de Atlas Rises-update ?.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ragpost

    • 29 maart 2018 16:12
    @RavenBlack Ja ik vind het nu een behoorlijk leuk spel! Heb het pas een jaar geleden gekocht, maar een stuk beter dan hoe het volgens mij eerst was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 29 maart 2018 18:35
    @RavenBlack Ja, ik vind van wel. Helemaal nu er dus weer een grote update aan zit te komen. Het is waar, bij release liet deze game nogal wat te wensen over. Maar de developers hebben zich voor mij wel bewezen door het niet op te geven en echt de game actief door te ontwikkelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenBlack

    • 29 maart 2018 19:15
    Bedankt allebei ik ga hem dan maar weer eens digitaal afstoffen 😂.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The Chosen One

    • 29 maart 2018 19:45
    Na deze update ga ik ook hem ook wel halen dan. Wel met een kortingsactie maar dat doe ik standaard bijna al.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MARQ242

    • 30 maart 2018 09:17
    Misschien toch maar eens checken als die op de Xdoos uitkomt.