Nieuws
Zelda: Breath of the Wild 2

Nintendo zendt op dinsdag 15 juni een E3-Direct uit

Meteen gevolgd door Treehouse Live

Geschreven door Michel Musters op
Nintendo zendt op dinsdag 15 juni om 18:00 uur Nederlandse tijd een nieuwe Nintendo Direct uit.

De presentatie bevat ongeveer veertig minuten aan informatie over Nintendo Switch-games, waarvan het merendeel in 2021 wordt uitgebracht. Daarna volgt drie uur aan Nintendo Treehouse Live-presentaties waarin diverse aankomende Switch-games worden gespeeld. Alle content is op het YouTube-kanaal van Nintendo te zien.

Nintendo was een van de laatste grote gamebedrijven die nog zijn E3-plannen moest onthullen. Het bedrijf meldt dat het zijn gehele virtuele E3-aanwezigheid op 15 juni invult. Welke games er worden getoond is niet gemeld.

Er gaan al geruime tijd geruchten over een nieuw model van de Nintendo Switch, die op televisie een 4k-resolutie zou kunnen weergeven. Volgens recente geruchten wordt het model nog voor E3 onthuld - mogelijk morgen. Dit is echter niet bevestigd door Nintendo zelf.

Dit artikel delen:

Lees meer

F1 2021 wil de Fifa van de racegames worden Riot Games kondigt mobiele versie van Valorant aan
11

Reacties op: Nintendo zendt op dinsdag 15 juni een E3-Direct uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Sabor

    • 2 juni 2021 17:42
    Zelda neem ik aan! Ben benieuwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 2 juni 2021 19:19
    @Sabor ik hoop zo op een release date van breath of the wild 2 hoef geen eens gameplay te zien alleen een datum te weten😉

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 2 juni 2021 19:36
    @hulstpower Nee! dan krijg je weer alleen zo´n Metroid logo te zien en dan is het weer afwachten geblazen. Beelden graag… en die krijgen we ook want wat hebben ze anders de hele tijd uitgespookt.. Ik kan me die ondergrondse film beelden nog goed herinneren daar wil ik meer van!.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 2 juni 2021 19:45
    @Baroness ik snap je maar ze mogen van mij een logo laten zien want gameplay ken ik toch wel is botw 1,ik wil datum zien met holiday 2021😉 inplaats van gameplay en geen datum en weer een jaar wachten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Sabor

    • 2 juni 2021 21:13
    @hulstpower
    Helemaal mee eens. Vind ik ook het belangrijkste. Inhoud kom ik tijdens het spelen wel achter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 2 juni 2021 21:30
    @Sabor ja en veel verschil in gameplay zal er niet in zitten en wat nieuw is hoef ik niet te weten kom ik wel achter tijdens spelen, en is zelfde engine dus het zit goed heb alle vertrouwen in de game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 3 juni 2021 01:11
    @Hulstpower @Sabor Hmm ik denk dat we na al deze tijd eindelijk eens willen zien wat er anders is in botw 2 of waar het verhaal naar toe gaat.

    Hé die hele revisie van Halo Infinite hoef ik niet te zien dat zie ik wel als ik het speel 😂 moest er wel om lachen !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 3 juni 2021 09:28
    Ik hoop op Zelda BotW 2, maar ik vrees dat die dit jaar niet meer komt ivm Skyward Sword remake.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 3 juni 2021 09:46
    Ik kan niet wachten!! :D
    Dit kan wel eens een hele goede E3 worden voor Nintendo. Er liggen nog veel games op de planken die nog niet getoond zijn tot nu toe.

    Hopen op de volgende lijst van games:
    - BotW2
    - Bayonetta3
    - Metroid4
    - Nieuwe 2D Metroid
    - DonkeyKong game ontwikkeld door team van Mario Odyssey
    - Splatoon3
    - Nieuwe game van NextLevelGames

    One can dream…. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 3 juni 2021 13:26
    @Exalian-1 met alleen Metroid 4 ben ik al heel blij! en een F-zero met online multiplayer natuurlijk…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Saria282

    • 3 juni 2021 14:58
    Hier heb ik lang naar uit gekeken. Ben erg benieuwd en ga zeker live mee kijken. De nieuwe Zelda game staat op mij nummer 1 lijst maar ook naar andere spellen benieuwd na. En gaan ze nog wat doen voor zelda 35e verjaardag?