Stream
Nintendo Switch

Kijk om 15:00 uur naar de Nintendo Indie World-livestream

Volgens geruchten zien we Ori en Superhot in de uitzending

Geschreven door Michel Musters op
Nintendo zendt vanmiddag om 15:00 uur een video uit waarin aankomende indiegames voor de Switch centraal staan.

Hoewel deze Direct-achtige uitzendingen in het Westen voorheen bekend stonden als 'Indie Directs', heeft Nintendo ditmaal de Japanse naam 'Indie World' wereldwijd aangehouden. De uitzending duurt ongeveer twintig minuten.

Hoewel er officieel nog geen titels voor de uitzending zijn aangekondigd, doen er wel geruchten de ronde. Industrie-insider en ResetEra-administrator Daniel Ahmad claimt bijvoorbeeld dat er een Xbox One-game van Microsoft, mogelijk Ori and the Blind Forest, voor de Switch wordt aangekondigd.

Ook zouden er twee "hete" games voor de Switch worden aangekondigd en direct op de eShop verschijnen. Gamers speculeren dat het om Superhot en Hotline Miami gaat. Superhot lijkt sowieso aangekondigd te worden, omdat er een update voor de Switch-versie is uitgebracht, ook al is de game nog niet officieel aangekondigd.

Hieronder zijn de tweets met de aankondiging en de geruchten te vinden, alsmede de livestream die om 15:00 uur vanmiddag start.

Dit artikel delen:

Lees meer

Metro Exodus-dlc The Two Colonels wordt vanavond onthuld Gamescom doorbreekt de gameluwte - Gamer.nl Podcast 240
10

Reacties op: Kijk om 15:00 uur naar de Nintendo Indie World-livestream

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • D4rKy28

    • 19 augustus 2019 09:05
    Geweldig nog meer meuk dat is precies wat de switch nodig heeft zucht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 19 augustus 2019 09:10
    @D4rKy28 Wat is er mis met Ori en Superhot?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • D4rKy28

    • 19 augustus 2019 09:43
    @Baukereg
    Remasters, remakes maar dan soms minder als 30 fps, en zwaar ondermaatse gfx.

    Waar zijn de echte first party nintendo titels op mario oddesey na ?
    Zelda botw is een wii u port.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 19 augustus 2019 10:29
    @D4rKy28 Ondermaatse gfx? Ori ziet er prachtig uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • D4rKy28

    • 19 augustus 2019 11:27
    @Baukereg OP de pc wel jah heb het spel al 2x uitspeeld daar op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 19 augustus 2019 11:59
    @D4rKy28 Het spijt me om te horen dat je een Switch hebt gekocht vanwege de graphics, lmao XD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Robert-Frans

    • 19 augustus 2019 10:47
    @D4rKy28 Ehm, nee, dat is BOTW niet. Zij kwam tegelijkertijd op de WiiU en de Switch uit, dus het was gewoon multi-platform publishing.
    Waarbij het spel vrij duidelijk voor de Switch ontwikkeld is en daarna gedowngrade voor de WiiU, zodat de WiiU-versie eerder als 'port' zou kunnen worden gezien dan de Switch-versie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gamegod

    • 19 augustus 2019 10:18
    @Baukereg
    Ik hoop echt dat Ori komt maar is toch nog niet officieel bevestigd?

    Heb hem ff gespeeld op de PC maar met controller en naar de TV had ik te veel input lag…
    Staat zeker op mijn short list om te halen voor de Switch als hij echt komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fpsbig

    • 19 augustus 2019 12:54
    Ik snap de opmerking wel. Aloewel het ene het ander niet hoeft uit te sluiten. Ik speel ook wel veel indies op me switch. Nietemin er mogen echt wel wat meer grotere titels komen ala metroid nieuwe mario kart nieuwe mario een nieuwe toffe ip. Of leuke 3th party exlusives zoals mario vs rabbids helaas vindt ik voor mij persoonlijk dat er ook te weinig echt dikke titels voor de switch komen. Heb gelukkig ook een pc dus vermaak me wel maar toch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 19 augustus 2019 13:21
    Eens met jullie, ik zit echt met smart op een nieuwe Metroid Prime, Mario Kart of BotW 2 te wachten. Ik denk dat ik Doom Eternal maar voor de Switch ga halen, dat is dan nog iets wat geen indieproductie is.