Nieuws
Nintendo

Nintendo zendt morgenavond een nieuwe Nintendo Direct uit

Info over reeds verschenen games en nieuwe titels

Geschreven door Jacco Peek op
Nintendo zendt woensdag om 23:00 uur een nieuwe Nintendo Direct uit. Dat laat het bedrijf weten op Twitter.

De livestream duurt 50 minuten en gaat over informatie rondom 'reeds uitgebrachte games' en nieuwe titels die in de eerste helft van het jaar verschijnen voor Nintendo Switch. Daarbij noemt het bedrijf specifiek informatie over Super Smash Bros. Ultimate, waarvoor vermoedelijk een nieuw dlc-personage wordt onthuld.

De stream is te bekijken op het YouTube-kanaal van Nintendo.

Dit artikel delen:

Lees meer

Dirt 5 en Pillars of Eternity 2 naar Xbox Game Pass Techgiganten protesteren tegen Nvidia's overname van ARM
20

Reacties op: Nintendo zendt morgenavond een nieuwe Nintendo Direct uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Jumpman

    • 16 februari 2021 15:49
    Benieuwd of Zelda aandacht gaat krijgen. 50 minuten is een hoop tijd voor veel aankondigingen of lopende projecten toe te lichten 😁

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 16 februari 2021 15:55
    @Jumpman Tenzij Sakurai weer de complete patchnotes van Smash komt vertellen :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Sisko

    • 16 februari 2021 15:57
    @Jumpman 4 dagen later is Zelda 35 jaar. Ik denk dat je betre kan afvragen of er ook iets NIET met zelda te maken zal hebben ( Super Smash Bros. Ultimate zal vast een nieuw Zelda pack uitgeven ofzo)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 16 februari 2021 16:02
    @Sisko

    Vergeet niet dat Pokémon deze maand ook jarig is. Ik verwacht morgen eerder iets kleins m.b.t. Zelda en Pokémon en later 2 Directs rondom die 2 franchises (net zoals vorig jaar bij Mario), maar ik kan het natuurlijk naast zitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Sisko

    • 16 februari 2021 16:24
    @PietS. 2 verjaardagen?! Dat verklaart de 50 minuten dat het duurt.
    En anders een direct op de 17e, de 21e en de 27e, kan ik ook mee leven

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 16 februari 2021 16:59
    @Sisko

    Ook goed! :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 16 februari 2021 17:09
    @PietS. Goed punt, maar ze hebben natuurlijk al Pokemon Snap waar ze beelden van kunnen laten zien. Gaan ook al een tijd geruchten over een 3e DLC voor pokemon sword/shield, als daar wat van waar is verwacht ik dat nu wel te horen. Zelda is lastiger, misschien weer een bundel met OoT, MM en WW? Beetje flauw maarja.. Of WW, TP en SS?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 16 februari 2021 16:04
    Eindelijk een Direct morgen even kijken..
    Veel mooi nieuws hopelijk..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 16 februari 2021 16:49
    50 minuten? Daar zit op z'n minst één vette aankondiging bij. Leuk! Ben benieuwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 16 februari 2021 17:08
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd of we dan eindelijk iets gaan horen/zien van Metroid

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 16 februari 2021 17:29
    Interessant, op basis wat ik lees op diverse fora is dat de verwachtingen hoog zijn omdat er in maanden geen fatsoenlijke direct is geweest. Ben benieuwd of Nintendo die verwachting waar kan maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lord Ganon

    • 16 februari 2021 19:00
    Heel erg leuk! Zou er ook DLC komen van Age of Calamity?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baukereg

    • 16 februari 2021 20:42
    Silksong
    Silksong
    Silksong
    Silksong
    Silksong

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xXDannyNLXx

    • 16 februari 2021 21:17
    Zoveel dat kan worden aangekondigd als ik veel geruchten bundel:
    - Nieuwe Lets go game voor pokemon: Pearl en Diamond remake lees je het meeste.
    - Nieuwe Zelda remake, zeker ook met het vast leggen van namen zoals majoraś mask
    - Breath of the wild 2?
    - Meer beeld materiaal van pokemon snap
    - Een nieuwe mario kart game op de manier van smash brothers. meer rijders ook van andere games erbij dan de mario wereld. tuurlijk er was wel zelda dlc etc
    - nieuwe DLC voor pokemon shield sword.

    Net een Mario switch aangeschaft dus ik kijk wel uit naar morgen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lord Ganon

    • 16 februari 2021 21:41
    @xXDannyNLXx En een Zelda switch! :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Draven

    • 16 februari 2021 22:12
    Ocarina of Time op de Switch. En Majora's Mask ook aub.
    Meer hoeft niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 17 februari 2021 09:01
    Onthulling van Zelda BotW Trilogy pakket?
    - Hyrule Warriors: Age of Calamity
    - The Legend of Zelda: Breath of the Wild
    - The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 17 februari 2021 11:46
    @Exalian-1 Lijkt me sterk, denk niet dat het voor Nintendo nodig is om hier ook maar enige vorm van korting op te geven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 17 februari 2021 12:58
    @WvA Special Edition bundel voor €150,-? :P
    Ik zou het wel vet vinden, omdat Nintendo nooit eerder een trilogy verhaal in Zelda had die echt zó op elkaar aan sluit. Het zijn altijd losse verhalen waar misschien een beetje naar andere games gehint wordt, maar nooit 1 lang lopend verhaal in 1 style.
    En bij Metroid hadden ze ook een trilogy box uitgebracht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Sparky

    • 17 februari 2021 10:10
    Hopen op the Wind Waker, een remake van Ocarina of Time en bovenal Metroid Prime 4.