Nieuws
Super Smash Bros Ultimate Chaos

Nintendo werkt hard om Smash-lekken tegen te gaan

Meerdere spelers plaatsen spoilers op het internet

Geschreven door Rick Bloemzaad op
Nintendo is volop bezig met het ontwapenen van verschillende lekken rondom Super Smash Bros. Ultimate. Eerder deze week werd bekend dat meerdere spelers al toegang hebben tot de game en hebben op verschillende websites spoilers verspreid.

De game werd door vele spelers op illegale wijze verkregen en verspreid, wat leidde tot het plaatsen van meerdere spoilers van de game op YouTube en Twitch. Onder de spoilers bevinden zich onder andere gameplay-video's en scènes uit de World of Light-modus. Vele fans van de franchise zeggen teleurgesteld te zijn door de spoilers gezien te hebben.

Als reactie heeft Nintendo op zoveel mogelijk spoiler-content auteursrechtclaims gemaakt op de betreffende video's in een poging om het offline te halen. Echter blijft de nieuwe informatie binnenkomen over de game, wat Nintendo weinig kans geeft om alles met succes te kunnen verbieden voor het publiek om te zien in de aanloop naar de lancering.

Super Smash Bros.

Onder deze nieuwe informatie bevindt zich de details van elke Spirit in de game onthuld door meerdere dataminers. Daarnaast is er ook informatie verschenen over: onaangekondigde modi, methodes om personages vrij te spelen, uren aan nieuwe muziek en kostuums voor Mii-personages.

Super Smash Bros. Ultimate verschijnt op 7 december exclusief op de Nintendo Switch. Lees ook onze preview van Super Smash Bros. Ultimate.

Bron: Eurogamer

Dit artikel delen:

Lees meer

Rockstar laat handelsmerk voor Agent verlopen 'Cyberpunk 2077 moet net zo verfijnd worden als Red Dead Redemption 2'
13

Reacties op: Nintendo werkt hard om Smash-lekken tegen te gaan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 26 november 2018 14:02
    Deze vannochtend zitten spelen op mijn collega zijn switch…
    Is niet echt goed gelukt Nintendo!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheBigN93

    • 26 november 2018 14:55
    @casualkiller hoe dan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vjiezze vir

    • 26 november 2018 15:14
    @TheBigN93 dat is ook wat ik dacht.. heb zelf de smash editie switch met code maar kan de game niet spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 26 november 2018 15:35
    @TheBigN93 euhm iets met illegaal en een ftp site ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DarkRuleR

    • 26 november 2018 15:40
    @casualkiller Stoer hoor(?!?!) Opscheppen dat je illegaal games aan het spelen bent.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 26 november 2018 16:25
    @DarkRuleR ik niet, ik heb geen switch., zoals ik al zei, op de switch van mijn collega.

    Die heb ik ook echt toegesproken dat het niet kan hoor wat hij doet.

    en daarna hebben ze me keihard uitgelachen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Exalian-1

    • 26 november 2018 16:54
    @casualkiller Ik hoop dat je collega zijn Switch snel een brick wordt bij de volgende update!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vjiezze vir

    • 26 november 2018 15:54
    @casualkiller ahh okay.. tja er zullen op zulke manieren altijd wel van zulke mogelijkheden zijn.. ik wacht nog wel netjes 1,5 weekje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheBigN93

    • 26 november 2018 15:56
    Vind het minachting en respectloos naar de makers toe om dat te doen. Mensen die illegaal downloaden mogen ook niet klagen als er minder games en andere media uitkomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 26 november 2018 16:36
    Jammer dat dit gebeurd, zou Sakurai ook niet blij mee zijn (reden dat Sm4sh geen SP had).

    Gelukkig gaat de game mega goed verkopen en gaat het hier om een fighter en niet een volwaardige SP game, dus valt er eigenlijk ook niet heel veel te spoilen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HunterSeeker

    • 26 november 2018 16:50
    mensen die de spoilers hebben gezien en teleurgesteld zijn moeten niet zeuren. niemand dwingt het je te kijken. als je geen spoilers wilt zien, kijk ze dan niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Exalian-1

    • 26 november 2018 16:57
    @HunterSeeker Dit gaat niet altijd op! Al wil je het niet zien, als diegene in de titel van zijn filmpje al een spoiler heeft met een spoiler screenshot, dan is het al gespoiled vóór je het ook maar hebt aangeklikt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dokter Caspari

    • 27 november 2018 10:54
    Is er nog iets rond deze game dat Nintendo zelf nog niet naar buiten gebracht heeft dan?