Nieuws
Switch

'Nintendo werkt aan Achievement-systeem voor Switch'

Ontwikkelaar van Lichtspeer klapt uit de school

Geschreven door Michel Musters op
Nintendo werkt mogelijk aan een Achievement-systeem voor de Switch, als de woorden van Lichtspeer-ontwikkelaar Lichthund geloofd mogen worden.
Tijdens een Reddit AMA meldde de ontwikkelaar dat Nintendo aan een Achievement-systeem werkt voor de console, vergelijkbaar met Achievements en Trophies op Xbox- en PlayStation-consoles.


Toen een Reddit-gebruiker daarna opmerkte dat dit nog helemaal niet bekend was, meldde de ontwikkelaar: "Oeps. Ga maar verder, hier is niets te zien. Nee maar serieus, ik vermoed dat ze er aan werken, ze hebben er een paar keer naar gehint."

Nintendo heeft niet bevestigd dat er een Achievement-systeem voor de Switch in de maak is. De console is sinds begin maart wereldwijd verkrijgbaar.

Dit artikel delen:

Lees meer

Fifa 18 Switch-editie (hands-on) Destiny 2-uitbreiding Curse of Osiris bevestigd
10

Reacties op: 'Nintendo werkt aan Achievement-systeem voor Switch'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Lord Ganon

    • 11 september 2017 11:27
    Is voor completionists wel een leuke toevoeging :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • AllSeeingFish

    • 11 september 2017 13:28
    @lord-ganon

    Voor een platformer zoals Mario is dat wel keuk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 11 september 2017 19:46
    @lord-ganon
    Sinds dat ik de Achievements heb ontdekt ben ik meer bezig met die binnenhalen dan het genieten van de game. Ik heb er een haat/liefde verhouding mee :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mrakd

    • 12 september 2017 17:24
    @timtim96 +1, vind het wel lekker dat ik nu niets MOET doen voor Zelda

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Galixy84

    • 11 september 2017 13:29
    Mooi en nu doorpakken. Online met vrienden spelen is nog steeds ouderwets vergeleken PS4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 11 september 2017 13:32
    @galixy84
    Deels wel een punt, maar wat mij vooral opviel is als ik MK8 online speel, ik nooit lag heb. Het maakt dus niet uit waar de mensen vandaan komen. Met Japanners, Amerikanen én Australiërs in een game is een veel voorkomend iets, maar heb nog nooit last gehad van enige lag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 11 september 2017 15:20
    @vogeltje ik deel je mening er is nooit lag maar voor chat niet gewoon in die games zitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mierenneuker

    • 11 september 2017 19:10
    @hulstpower Wow, wat zeg je nou eigenlijk? Snap je het zelf wel als je jouw tekst terugleest?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 12 september 2017 21:33
    @vogeltje

    Heeft niks te maken met waar iemand vandaan komt..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 12 september 2017 21:31
    @galixy84

    En vergeleken met xbox is ps weer ouderwets