Nieuws

Nintendo Switch Online-uitbreidingspakket kost 39,99 euro per jaar

Beschikbaar op 26 oktober

Geschreven door Jacco Peek op
Het Nintendo Switch Online-uitbreidingspakket kost 39,99 euro per jaar en is beschikbaar op 26 oktober.

Naast een individueel abonnement kunnen gebruikers ook kiezen voor een familie-abonnement voor 69,99 euro. Huidige leden kunnen met korting op basis van resterende dagen met korting overstappen naar het uitbreidingspakket.

Het pakket geeft spelers toegang tot een aantal Nintendo 64- en Sega Mega Drive-titels. De games zijn speelbaar in een hogere resolutie en bevatten in sommige gevallen een online multiplayermodus voor vier spelers.

Ook krijgen spelers toegang tot Happy Home Paradise, de betaalde uitbreiding voor Animal Crossing: New Horizons.

Switch
Switch

Dit artikel delen:

Lees meer

Wat spelen we dit weekend? 16 en 17 oktober Animal Crossing: New Horizons krijgt op 5 november grote gratis update en betaalde dlc
17

Reacties op: Nintendo Switch Online-uitbreidingspakket kost 39,99 euro per jaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 15 oktober 2021 16:53
    De prijs kwaliteit ratio is imho erg ver te zoeken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 15 oktober 2021 17:58
    @coola komen steeds meer games bij dacht ik, en 39 vind ik niet heel veel. N64 heeft wat van de beste games ooit gemaakt en zou ik zo weer willen spelen zonder dat ik ergens me n64 moet zoeken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 15 oktober 2021 18:26
    @hulstpower

    De online service van Nintendo is een grap en dan hebben ze nu het arrogante idee om een Switch online Premium te introduceren voor 30 jaar oude Sega and N64 games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 15 oktober 2021 18:42
    @coola het is 15 euro er bij, het valt allemaal wel mee, je hoeft het niet te nemen en is voor het hele jaar. Heb zelf de online dienst nooit genomen maar als ze meer games er bij gaan doen van n64 en mega drive neem ik het wel een keertje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 15 oktober 2021 19:56
    @coola
    Ben het vaak met je oneens maar hier sla je de spijker op zijn kop. Schandalig en weer typisch Nintendo om hier zoveel geld voor durven te vragen. En mensen slikken het allemaal weer als zoete koek want Nintendo…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Real13

    • 16 oktober 2021 01:15
    @The_Stifmeister en dan heb je aan de andere kant bijvoorbeeld Xbox die features als FPS Boost volledig gratis aanbieden. Groot contrast.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Luigi1985

    • 16 oktober 2021 11:30
    @coola
    Eens. Ik had voor vijf of tien euro extra misschien wel overwogen om t te nemen, maar dit is wel erg duur.

    Misschien ooit eens als er echt iets staat wat ik wil hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 15 oktober 2021 16:59
    Ik zou er persoonlijk erg depressief van worden om operation winback weer op te starten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 15 oktober 2021 23:07
    @TommyVercetti Best een leuke MGS cloon.. Twintig nogwat jaar geleden. Heb m nog ergens liggen met doos. Die game had in mn beleving twee kleuren, grijs en soms een groene boom. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 16 oktober 2021 14:11
    @clandestine666 Ja toen die net uit was, een redelijke game maar om het nu weer te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tad

    • 15 oktober 2021 18:45
    Ik heb nog even genoeg andere spellen om te spelen voordat ik naar N64 spellen zou kijken voor 40 euro per jaar. Eerst zien wat ze verder nog toevoegen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 15 oktober 2021 23:10
    @Tad 4DO kopen??

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 15 oktober 2021 20:55
    En wederom geen mogelijkheid om de games die je zouden kunnen interesseren los te kopen…

    Digitale software kidnapping en een fanbase met Stockholm syndroom die het goedpraat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Minoesh

    • 15 oktober 2021 21:13
    "Nintendo Switch Online-uitbreidingspakket kost 39,99 euro per jaar"

    Nee, Nintendo Switch online + het uitbreidingspakket kost €40 per jaar. Nintendo online kost al €20 per jaar, dus het uitbreidingspakket erbovenop kost €20.

    De titel klopt niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 15 oktober 2021 23:09
    Beter bieden ze wat oudere Switch titels aan, zoals Sony doet met PSPlus. Veel van die ouwe titels vallen nu toch echt nogal tegen. Ik hou liever die goede herinnering.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ajantha1992

    • 16 oktober 2021 00:29
    Mensen kopen het toch wel Mario collectie ging ging ook als zoetebroodjes

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Monojaxx

    • 17 oktober 2021 21:35
    40 euro's voor een heel jaar vind ik wel meevallen. En er komen ook steeds meer games bij.

    @Coola, het is net Apple!