Nieuws
Mario kart

Nintendo onthult Amsterdam Drift voor Mario Kart Tour

Amsterdam... en omstreken?

Geschreven door Jacco Peek op
Het parkoers Amsterdam Drift komt op 19 april naar Mario Kart Tour.

In een trailer toont de uitgever beelden van de nieuwe baan, die naast Amsterdam centrum ook andere Nederlandse elementen bevat. Zo racen spelers ook langs windmolens en door weilanden.

Ook voegt de baan nieuwe karts toe, zoals een tulpenwagen, een tractor en een theekop-kart, alsmede plattelandskleding voor personages Daisy en Peach.

Vanaf 19 april is Amsterdam Drift gratis beschikbaar in Mario Kart Tour op iOS en Android.

Dit artikel delen:

Lees meer

Op bezoek in The Elder Scrolls Online: High Isle Aankomende livestream toont customisatie-opties in Saints Row
19

Reacties op: Nintendo onthult Amsterdam Drift voor Mario Kart Tour

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Snoop213

    • 15 april 2022 09:46
    Nou hopen dat de track naar deluxe komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GameGn0me

    • 15 april 2022 12:28
    @Snoop213 Volgens mij stond deze track ook in de recent uitgelekte lijst voor Deluxe

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 15 april 2022 10:15
    Zag je dat in de trailer op de achtergrond?! Coffeeshop GreenShell!
    XD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Sisko

    • 15 april 2022 10:37
    @Exalian-1 Op welk tijdstip, kan hem niet vinden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 15 april 2022 10:42
    @Sisko XD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Sisko

    • 15 april 2022 13:12
    @Exalian-1 Ik had ze er voor aangezien hoor. Maar het was nog vroeg :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 15 april 2022 17:05
    @Sisko Hehehe, zou leuk geweest zijn ja.
    En, ik ben jaloers! Wat heerlijk leventje heb je als je over 10:37 kan zeggen "het was nog vroeg". :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 15 april 2022 10:43
    @Exalian-1 kan em ook niet vinden, zal wel in de buurt van het redshell district zitten ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 15 april 2022 11:02
    @-JK- Hahaha precies daar! XD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 15 april 2022 15:29
    @-JK- Lol!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 15 april 2022 10:20
    Wel jammer dat Nederland voor buitenlandse begrippen dat gelijk synoniem staat aan Amsterdam.
    Er is zo veel meer te vinden in t land.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 15 april 2022 10:30
    @Messtranor Als je naar alle andere tracks kijkt dan gebeurd daar precies hetzelfde (Sydney, Parijs etc.). Zelfs met de Tokyo map. Al deze maps zijn gewoon allemaal stereotypes van het land waar ze zich in bevinden. Niks mis mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 15 april 2022 12:44
    @Paxopoxo Ik vind Amsterdam nou niet bepaald representatief voor Nederland.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 15 april 2022 13:05
    @Messtranor En Parijs is representatief voor Frankrijk? Of Sydney voor Australie? En New York voor de USA? Ze combineren gewoon de stad als track met wat dingen van het land zelf. Snap niet waarom dat zo'n issue is.

    Amsterdam is gewoon veruit de meest bekende stad uit Nederland. Daar kunnen wij helaas niks aan doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 15 april 2022 13:07
    @Paxopoxo Ik zeg toch niet dat t een "issue" is?
    Vind t alleen jammer, juist door dit soort dingen blijft het ook de meest bekende stad. Snap niet dat t zo'n issue is dat ik dat jammer vind :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 15 april 2022 13:12
    @Messtranor Is het ook niet want vind ik ook, zijn zat leukere plekken in ons land haha. Maar snap wel hoe ze denken bij Nintendo. Dan had ik jouw reactie misschien verkeerd geinterpreteerd. My bad!

    Game zit vol met stereotypes en dat maakt het ook wel grappig. Zoals de Berlijn tour een tijd geleden waar je Luigi in zuid-Duitse lederhosen kon krijgen die bratwurst eet haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 15 april 2022 11:20
    @Messtranor Helemaal prima, al die toeristen hoef ik hier niet te zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Hoofd

    • 15 april 2022 10:52
    het is altijd lekker op de trekker in dit land. en maar aan de paddo's die toeristen!! niet te geloven die overlast!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lord Ganon

    • 15 april 2022 12:10
    Hilarisch. Ik hoop ook inderdaad dat hij naar Deluxe komt.