Nieuws
NINTENDO Switch

Nintendo kondigt om 23:00 'nieuwe interactieve ervaring' voor Switch aan

Nog veel vraagtekens

Geschreven door Lucas May op
Nintendo komt vanavond met een speciale aankondiging met een "nieuwe interactieve ervaring" voor de Switch. Zo is te lezen op de officiële website van Nintendo Nederland.

De aankondiging wordt gedaan om 23:00 uur Nederlandse tijd. Het is niet bekend of er een stream, video of nieuwsbericht wordt geplaatst op dit tijdstip. Eerder hintte Manager Shinya Takahashi al naar Switch-games die "anders spelen".

Volgens de Facebook-pagina van Nintendo UK is de nieuwe ervaring speciaal bedoeld voor "kinderen en diegene die jong van geest zijn". Mogelijk komt Nintendo met een nieuwe accessoire of die aan de Switch te koppelen is of Joy-Cons.

Houd Gamer.nl vanavond in de gaten voor de laatste ontwikkelingen.

Switch

Dit artikel delen:

Lees meer

Chinese overheid straft samen met PUBG-uitgever makers van cheats Update: Nieuwe versie van Xbox Elite Controller uitgelekt
11

Reacties op: Nintendo kondigt om 23:00 'nieuwe interactieve ervaring' voor Switch aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Jumpman

    • 17 januari 2018 12:21
    Dit kan dan echt van alles zijn. Ik zet mijn geld op een controler zo plat en groot als een dansmat die met handen voetenwerk a-la-twister bestuurd moet worden 😜

    Maar zonder gekheid, ben benieuwd wat dit gaat worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LordLuc

    • 17 januari 2018 12:22
    VR headset?
    https://cdn.uploadvr.com/wp-content/uploads/2017/03/nintendo-switch-vr-headset-boxart.jpg

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • watashi wa maurice desu.

    • 17 januari 2018 12:28
    @LordLuc

    Zou wel raar zijn aangezien ze net een week geleden hebben gezegd niks in VR te zien op kortte termijn.

    Maar goed niks is uitgesloten want achter de schermen maak je mij niet wijs dat Nintendo niet over 4K en VR nadenk.
    Toch hoop ik dat niet aangezien ik VR zo desolate game methode vind. Ik vind de echte wereld zo leuk en hoef niet perse helemaal in een game te zitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MonsterCrab

    • 17 januari 2018 13:08
    @LordLuc Heb die mockup al een tijd geleden gezien volgens mij. Denk het niet, maar zou wel leuk zijn!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grapjurk

    • 17 januari 2018 14:06
    Ik denk Starlink, ubi gaf aan dat Nintendo met iets ging komen. En starlink is een redelijk nieuwe interactive manier om te spelen op de switch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gamegod

    • 17 januari 2018 14:44
    @Grapjurk
    Starlink komt ook voor de Xbox en PS4 dus denk niet dat het speciaal een spotlight van Nintendo krijgt.
    Niet voor iets wat een "nieuwe interactieve ervaring" is.
    Starlink valt m.i. onder de categorie Disney Infinite, Amiibo Festival en Skylanders

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grapjurk

    • 17 januari 2018 15:10
    Maar voor de switch is dit nieuw, vorige week stond er nog dat Nintendo bezig is met andere manieren van spelen. Dat past ook wel in dit plaatje. En dat die ook op ps4 en Xbox komt zegt niks. Iig geen reden voor nintendo om niet de publiciteit op te zoeken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 17 januari 2018 15:11
    Vast geen VR. Nintendo kennende komen ze met iets origineels aanzetten. VR kan al jaaaren op de PC (en ps4)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord Ganon

    • 17 januari 2018 15:42
    Vr is het niet, ook niet de vitality sensor … Wellicht een Switch mini die minder kwetsbaar is en alleen portable is? Ik hoop meer een lancering van de e-shop met 3DS games enzo :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord Ganon

    • 17 januari 2018 23:03
    Mijn hemel wat een ellende … tijd voor goede games Nintendo! Geen kartonnen doos waar ik mijn Switch in kan doen #kansloos #nintendolabo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 17 januari 2018 23:20
    @Lord Ganon ik snap dit ook niet helemaal .. karton gaat stuk . en dan?
    Idee is wel geniaal btw