Nieuws
Nintendo Switch

Nintendo gooit meer dan duizend Switch eShop-games in uitverkoop

De uitverkoop begint tot morgen en loopt tot en met 30 december

Geschreven door Michel Musters op
Nintendo zet vanaf morgen meer dan duizend games in de uitverkoop op de Nintendo Switch eShop.

Dat laat het bedrijf middels een persbericht weten. Via de 'Feestelijke aanbiedingen' zijn de games tot 30 december om 23:59 met kortingen te koop.

Onder de games die met korting te koop zijn, vallen Among Us, The Outer Worlds, Mario + Rabbids Kingdom Battle, Cuphead, Dragon Ball FighterZ, Final Fantasy 7, Trials of Mana en Resident Evil 4. Op de speciale aanbiedingspagina van de Nintendo-site zijn vanaf morgenmiddag alle aanbiedingen te zien.

Dit artikel delen:

Lees meer

Strategiegame Terminator: Dark Fate - Defiance aangekondigd The Forgotten City is een stad om nooit te vergeten
14

Reacties op: Nintendo gooit meer dan duizend Switch eShop-games in uitverkoop

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    MissMeNL

    • 15 december 2021 15:19
    Waardeloze sale altijd. Bijna nooit first party games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 15 december 2021 15:48
    @MissMeNL Dat maakt de sale nou juist zo effectief. Het lokt mensen naar de eshop en je kunt er donder op zeggen dat mensen wat goedkope third party titels op de kop tikken en dan ook toch maar eens een keer voor die Breath of the Wild gaan die al zolang op de wenslijst stond, het is toch bijna kerst.

    Doe nou maar gewoon net alsof het allemaal fantastisch is. Dat deed je als klein kind ook en het leven was toen echt een stuk beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 15 december 2021 17:42
    @gimbal2 wat jij dus al zegt. Ik wacht al zolang op botw met flinke korting. Nee vergeleken met de concurrentie zijn Nintendo sales gewoon waardeloos. Gewoon je roze bril afzetten.

    Dat ik zeg dat de sales waardeloos zijn zegt niets over hoe top de Nintendo switch is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 15 december 2021 18:02
    @MissMeNL Ik kan niet op je bankrekening kijken maar….kom op, doe niet zo cheap. BotW is de volle €60,- waard!! :)
    Ik heb er meer dan 300 uur in zitten.
    Dat Nintendo games niet veel in prijs zakken is al zo velen jaren bekend, dus ik snap dan niet dat je het nu wel verwacht. Koop BotW nou maar gewoon en ga genieten ipv zeuren over sales. :P
    Ik bedoel het niet rot hoor. Het is alleen al zo lang een gemis dat je graag BotW wilt, maar dan gaat wachten op een sales. Deze game is het dubbel en dwars waard. En dan kan je em ook uitspelen voor deel 2 komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 15 december 2021 20:16
    @Exalian-1 botw is voor mij niet een must. Ja erg ik weet het. Zelda geen must. Ik heb de switch grotendeels voor Pokemon. Mario blijft altijd leuk. Daarbij heb ik nog een ps5 en xsx.

    Koopjes jacht is gewoon leuk. Maar bij de eshop hoef je daarvoor niet te zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 16 december 2021 10:21
    @MissMeNL
    Dat je het gevoel hebt dat het "erg" is dat Zelda geen must is…. Die sfeer hangt altijd een beetje om Zelda heen. Dat als je van games houdt, "moet" je Zelda leuk vinden.

    Bij mij is Zelda ook zeker geen must.
    Daarnaast moet ik Exalian wel gelijk geven, Zelda BotW is zeker wel de volle pond waard hoor. Erg leuke game! Moet er wel bij zeggen dat ik het naast een erg leuke game, ook een van de meest overgewaardeerde games vindt. Heel leuk, maar zeker niet de heilige graal zoals vele het spel zien.

    Ik kan me overigens niet herinneren dat Nintendo first party titels flink in de aanbieding gooit. Dus als je het echt wilt spelen, gewoon halen. Als je wacht op een aanbieding, kan je de game beter vergeten. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Chinco

    • 15 december 2021 16:24
    @MissMeNL er zitten echt wel pareltjes bij, hoor. En niet iedereen zit te wachten op weer een Mario game. Al waren die recent ook met 33% korting te koop….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 15 december 2021 17:44
    @Chinco wat is 33% van een teveel te hoge prijs. Ze zijn inderdaad vaker afgeprijsd maar dan kon je ze alsnog fysiek veel goedkoper krijgen. Bij xbox en ps heb je echt sales waar je kan zeggen. Ooh op dit moment goedkoper of even goedkoop als fysiek.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Chinco

    • 15 december 2021 18:29
    @MissMeNL zeg je dat even tegen alle mensen die wel de prijs betalen? Nog steeds staan ze in de top van de sales, dus ze zullen wel iets goed doen.

    Kom, niet zo zuur over Nintendo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 15 december 2021 20:09
    @Chinco neemt toch niet weg dat ik de sales waardeloos vind? Ik zit op pepper.com en de meeste aanbiedingen van switch games komen van amazon en niet van eshop. Dan heb ik het over first party games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Marlon.O

    • 15 december 2021 18:41
    Ik ben het wel met MissMe eens.
    Echter koop ik mijn switch games op marktplaats en alleen de first party games. De rest speel ik op stadia, ps4 of ps5.
    Xbox X staat op de planning maar zie de urgentie NOG niet.
    May als xbox met echte exclusives komt dan pak ik hem op.

    Maar games koop ik graag lekker goedkoop. .et alle systemen die ik heb, heb ik een backlog van + 100 games.
    Lekker man…..
    Had ik maar minder geld en meer tijd.
    Nadeel als je oud wordt hahah

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 15 december 2021 20:12
    @Marlon.O precies dit. Op de Switch speel ik 99% first party games. Die zakken niet snel in waarde. Third party games speel ik op de ps5 of xsx.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Dokter Caspari

    • 15 december 2021 20:56
    Ik ben het oneens met MissMeNL (al snap ik je wel hoor, Nintendo zijn een stel hebberige schooiers qua kortingen). Ik zie deze sale-momenten juist als je een mooie gelegenheid om games binnen te halen waar ik over twijfel. Van die onbekende titels die best interessant klinken, maar het risico van de hogere prijs en daarmee een te dure miskoop met zich meedragen. Soms droppen ze ook wat grotere (wel ouderdere) games (lees Doom 3, Metro remaster, Amnesia remaster etc.) voor lage prijzen in deze sales. Ben benieuwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • domineur

    • 16 december 2021 01:39
    First party games.

    Playstation/Xbox/PC:
    Na 1 jaar 50% korting.
    Na 1.5 jaar 75% korting.
    Na 5 jaar gratis via een subscription of promotie.

    Nintendo: (Greed Corp.)
    Na 1 jaar 0% Korting
    Na 5 jaar 0% Korting
    Na 8 jaar een relabel naar essentials versie 10% Korting
    Na 35 jaar gratis bij een online subscription om je eigen save games te back-uppen.

    Ik zou ook opgewekt lachen in die videos als CEO van Nintendo. Het geld komt toch wel binnen. Messi lachte ook iedere dag op de training met zo'n honoreringen.