Nieuws
Zelda: Breath of the Wild 2

Nintendo geeft reeks screenshots uit van Zelda: Breath of the Wild 2

Game komt ergens in 2022 uit

Geschreven door Michel Musters op
Nintendo heeft een reeks screenshots uitgegeven van het aankomende nog naamloze vervolg op The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

De screenshots tonen bovenal momenten die ook in de tijdens E3 uitgegeven nieuwe trailer aan bod komen. De screenshots zijn hieronder te bekijken.

De eerste The Legend of Zelda: Breath of the Wild kwam begin 2017 uit en lanceerde tegelijk met de Nintendo Switch. De game kwam ook nog voor de Wii U uit – de ontwikkeling van het spel was immers op die console begonnen. De game werd bejubeld om zijn open, avontuurlijke spelwereld waarin spelers op natuurlijke wijze naar interessante locaties werden gelokt.

Het vervolg werd tijdens E3 2019 aangekondigd. Na de eerste trailer werd het spel afgelopen dinsdag voor het eerst weer getoond. Nintendo liet onlangs weten dat het de naam van de game expres nog geheim houdt, omdat de subtitel mogelijk elementen van het spel verklapt. Nintendo hoopt het vervolg ergens in 2022 uit te brengen.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

Dit artikel delen:

Lees meer

Steam Next Festival is begonnen Tekenfilm Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms in de maak
16

Reacties op: Nintendo geeft reeks screenshots uit van Zelda: Breath of the Wild 2

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Dokter Caspari

    • 17 juni 2021 09:18
    Op zich wel vet, maar oogt toch ook wel erg veel van hetzelfde. Hoeft niet slecht te zijn, MM was ook vergelijkbaar aan OOT en is mijn favo Zelda. Maar toch staat het recyclen van de spelwereld die ik tot op iedere zandkorrel ken mij wat tegen. Had liever een nieuwe regio gezien. De nadruk op techniek, robots en verwijzingen naar onze huidige technische wereld heeft ook niet helemaal mijn voorkeur. Zelda is voor mij toch altijd nog een sprookje of fabel, laten we dat aub zo houden.

    Maargoed, het is nog maar een trailer. Ik laat mij verrrassen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 17 juni 2021 09:27
    @Dokter Caspari

    Een deel van de game speelt zich af in de lucht, dus ik denk dat je juist daarin veel verschil zal gaan merken. En zolang ze de inhoud van de map (plaatsing van kampen, variatie qua vijanden, plaatsing van puzzels, etc.) veranderen, zal het allemaal wel meevallen met dat same-same gevoel, gok ik.

    De nieuwe krachten, vijanden, allies, etc. die we tot nu toe gezien hebben, spreken me gelukkig wel aan! Ik kan in ieder geval niet wachten! Wel gok ik op een 2023 release en op TWW HD en/of TP HD ports als zoethoudertjes voor 2022.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 17 juni 2021 09:37
    @Dokter Caspari
    Dat was ook een beetje wat ik als eerste dacht. De opzet van BotW, het zelf verkennen, vond ik geweldig! Heb ik echt van genoten! (Mag ook wel, want de side quests waren belachelijk saai.)
    Dat zou ik graag weer doen, maar dan moet de spelwereld wel een beetje anders zijn. Nieuwe vijanden zijn leuk, maar heb liever een nieuwe spelwereld.
    Maar goed, wat je ook al zegt, het is nog maar een trailer. Ik wacht het rustig af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 17 juni 2021 09:57
    @Dokter Caspari Precies wat jij zegt, al hou ik het vertrouwen dat er genoeg variatie in de spelwereld zal zitten in vergelijking met BotW. Ik heb meer dan 300 uur erin zitten.
    Ze flikken in weze hetzelfde kunstje als Majora's Mask in verhouding tot Ocarina of Time inderdaad..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Luigi1985

    • 17 juni 2021 10:08
    @Dokter Caspari

    Ik heb er wel vertrouwen in dat ze er weer wat moois van maken. Heb er in ieder geval erg veel zin zin. Botw was voor mij ook wel de beste Zelda ooit denk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 17 juni 2021 09:39
    Ik was voor BotW destijds erg hyped! De game met heel veel plezier uitgespeeld en veel uur in gestopt. Moet wel zeggen dat ik de game niet zag als vele (als een soort heilige graal). Ik vond hem zelfs een beetje overrated.
    Dat maakt dat ik dit deel veel minder hyped ben, ik wacht het rustig af en zie wel wat het wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jejoa

    • 17 juni 2021 11:32
    @Akira thank you!
    BOTW was een prima game… maar zo over het paard getild. Was een lege wereld, weinig stadjes of npc's, niet heel innoverend qua wereld en items en dan de quests die geen bijzondere awards gaven.
    Een skill tree zou leuk zijn want de combat was ook heel eentonig, bij Wind waker en Twilight was de combat best leuk met de speciale moves.

    Naar mijn mening was BOTW een stap terug

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 17 juni 2021 09:51
    breath of the wild is in mijn ogen 1 van de beste games ooit gemaakt, dacht dat deze in het verleden afspeelde dus ben wel benieuwd hoe de wereld er uit ziet, zoals hyrule castle met npc's er in kan niet wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelR1

    • 17 juni 2021 10:04
    @hulstpower nee alles wijst erop dat het zich direct na BOTW afspeelt. Ik hoop wel dat de wereld deze keer meer leven kent!

    Daarnaast is Hyrule Castle opgestegen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 17 juni 2021 10:14
    @MikkelR1 Dacht dat ik ergens zag of las bij de 1e trailer dat dit voor deel 1 afspeelde, maar nu je zegt dat hyrule castle opgesten is geef ik je wel gelijk even over het hoofd gezien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xXDannyNLXx

    • 18 juni 2021 15:40
    @hulstpower deze game is 2 jaar na botw. dat hyrule warriors gebeuren speelt zich er wel voor af als het goed is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 18 juni 2021 16:55
    @xXDannyNLXx ja dat was het hyrule warriors speelde voor breath of the wild ja, dank je was zo lang stil rond deel 2 dat ik hyrule warriors nieuws er mee verwarde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelR1

    • 21 juni 2021 18:39
    @xXDannyNLXx Hyrule is eigenlijk een alternatieve tijdlijn. Lastig om in twee zinnen uit leggen, maar het kan volledig op zichzelf bestaan zonder invloed te hebben op de tijdlijn van BOTW1/2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 17 juni 2021 14:43
    @MikkelR1 Dit is idd al lang geleden aangegeven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 17 juni 2021 14:41
    Breath of the wild is de beste game van Nintendo in jaren het is een vernieuwing van de bekende weg al had ik graag meer traditionele dungeons gezien en de zin “het is meer van hetzelfde” is natuurlijk logisch gezien al bij de onthulling is bekend gemaakt dat er verder word gebouwd op het bestaande Hyrule in Botw geen verrassing dus.

    Ik ben wel benieuwd of we dingen uit Skyward Sword gaan terug zien gezien zich een deel afspeelt in de lucht. Echt zin in Botw 2 !!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    donnaycq

    • 20 juni 2021 11:01
    Lokаlе moedегs hеbben Аnonieme SЕХ nodig!
    Вeгicht en vгааg om te nеukеn!

    https://bit.ly/3wEHfXa