Nieuws
Nintendo 64

Nintendo: 'Er komen meer N64-games naar Switch Online'

Om welke games het gaat is nog niet bekend

Geschreven door Michel Musters op
Nintendo heeft fans verzekerd dat er meer Nintendo 64-games naar Nintendo Switch Online komen.

Mensen die lid zijn van Nintendo Switch Online, krijgen toegang tot twee apps op hun Switch waarmee klassieke NES- en SNES-games gespeeld kunnen worden. Wanneer men daarbovenop lid wordt van een uitbreidingspakket, worden daar ook apps voor Nintendo 64-games en Mega Drive-games aan toegevoegd.

Het bedrijf voegt afwisselend games voor de verschillende apps toe. De laatste N64-game die is toegevoegd, is Pokémon Puzzle League. Diverse spelers vragen zich af wat de volgende game wordt. Nintendo heeft dat vooralsnog niet aangekondigd, maar het bedrijf verzekert spelers wel dat men meer N64-games kan verwachten. "Meer Nintendo 64-games worden toegevoegd aan Nintendo Switch Online + Expansion Pack. Wordt vervolgd!"

Dit artikel delen:

Lees meer

PlayStation 5 kopen: Alle winkels en informatie op een rij Glen Schofield over scifihorrorgame The Callisto Protocol
10

Reacties op: Nintendo: 'Er komen meer N64-games naar Switch Online'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    R.J

    • 18 juli 2022 12:53
    Mario party 1 2 3 en DK64 zou vet zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ansjo

    • 18 juli 2022 13:31
    Er zijn echt maar een handjevol spellen op de N64 die nu nog redelijk speelbaar zijn. De rest is gewoon niet leuk meer en/of het ziet er gewoon echt niet meer uit. GameCube spellen daarintegen die kan ik nog best redelijk op een grote tv spelen zonder dat het al teveel pijn aan mijn ogen doet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Saria282

    • 18 juli 2022 13:47
    Van de Nintendo 64 wil ik graag opnieuw donkey kong 64 spelen,banjo-tooie en misschief makers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 18 juli 2022 13:55
    Ik zou graag willen dat ze de 3ds versie van Ocarina of time naar de switch zouden halen. Die ziet er beter uit dan de n64 versie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 18 juli 2022 14:01
    Diddy Kong racing en Waverace please!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 18 juli 2022 14:15
    Banjo tooie,Dk64 Conker bad fur Day, Diddy Kong racing. Maar ik heb liever dat Nintendo eens wat nieuwe game aankondigingen gaat doen ipv de oude games continue uit te blijven melken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • RoyVG

    • 18 juli 2022 16:34
    Alles van Rare wat er te halen valt, Mischief Makers, Ogre Battle 64, Snowboard Kids 1+2, Mario Party 1-3, Bomberman 64, Bomberman 64The Second Attack en Bomberman Hero. Voor mij part Holy Magic Century (Quest 64 in USA). Zolang het maar meer is!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tad

    • 18 juli 2022 18:06
    Stadium met crossplay naar Pokemon Home zou pas wat zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 19 juli 2022 00:42
    Mooi maar haal die rare schermen om het N64 spel vandaan weg er mee!.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 20 juli 2022 01:36
    Het zal wat de licenties betreft wel onmogelijk zijn, Maar al de WWE games heb ik mij vele uren mee vermaakt