Nieuws
Bayonetta

Nintendo: 'Bayonetta 3-ontwikkeling loopt op rolletjes'

Er is niets van de game vernomen sinds de onthulling in 2017

Geschreven door Michel Musters op
De ontwikkeling van Bayonetta 3 loopt volgens Nintendo op rolletjes.

Dat lieten Bill Trinen en Nate Bihldorff van Nintendo America weten in een interview met Tamoor Hussain van GameSpot. Veel fans maken zich druk om de game, omdat Bayonetta 3 al in 2017 via een logo werd aangekondigd, maar sindsdien niet is getoond.

"De game bestaat, dat kan ik bevestigen", zo meldde Bihldorff. Trinen voegde daar aan toe: "Ik zal het je sterker vertellen: de game bestaat niet alleen, maar de ontwikkeling verloopt op rolletjes."

Maar waarom is de game in al die jaren dan niet getoond? Trinen: "We tonen graag games wanneer we er helemaal klaar voor zijn, en zeker wanneer de ontwikkelaar daar klaar voor is. Dus hij was niet aanwezig op E3, maar blijf opletten."

Bayonetta 3 wordt net als de vorige twee delen ontwikkeld door PlatinumGames. Sinds het tweede deel financiert Nintendo de ontwikkeling van de franchise. Bayonetta 3 moet op Switch uitkomen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Abandoned-trailerapp lanceert dinsdag op PS5, aankondiging via Keighley volgt George R.R. Martins werk aan Elden Ring is jaren geleden al afgerond
11

Reacties op: Nintendo: 'Bayonetta 3-ontwikkeling loopt op rolletjes'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    kimberlyesr

    • 18 juni 2021 15:35
    Lоkаle moеders hebbеn Аnоniеme SЕX nodig!
    Вeriсht еn vraаg оm tе nеuken!

    http://hotgirl.mysaol.com

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • jjmeer

    • 19 juni 2021 00:04
    Aan de redactie: willen jullie die stomme berichten direct verwijderen? Slaat nergens op om dat te laten staan.
    En zeg nou niet dat t niet kan, want als iemand een afwijkende mening heeft over lg-alfabet mensen dan kunnen jullie niet snel genoeg een reactie verwijderen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mole28

    • 19 juni 2021 08:23
    @jjmeer
    Mee eens!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 19 juni 2021 15:32
    @jjmeer Helemaal mee eens!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Roolio

    • 19 juni 2021 23:08
    @jjmeer
    Ze lezen hier sowieso sinds de E3 geen enkele reactie meer.
    Geen idee wat er bij gamer.nl aan de hand is maar ze mogen zich ondertussen wel gaan schamen.
    Echt belachelijk dit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Roolio

    • 21 juni 2021 14:41
    @jjmeer
    We zijn inmiddels 3 dagen verder en ze staan er grotendeels nog steeds. Soms haalt iemand van de site er wel 1 vanaf, zoals bij het 'vaderdagsartikel'. Ze zijn er mee bezig,…
    Het is tot dusver 1 berichtje per artikel. Hoe moeilijk is dat om handmatig te verwijderen? man man man.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Roolio

    • 23 juni 2021 10:43
    @Roolio
    En het is inmiddels 23-06-2021.
    Droevig dit. Shame, shame!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Roolio

    • 29 juni 2021 14:44
    @Roolio
    29-06-2021 en het bericht staat er nog steeds.
    Wat een aanfluiting dit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Roolio

    • 5 juli 2021 11:22
    @Roolio
    Tja wat zal ik zeggen. Kosten en moeite wordt gespaard. Het zijn blijkbaar barre tijden. Gelukkig komen de berichten niet meer bij nieuwe artikelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mole28

    • 19 juni 2021 08:25
    "Alles loopt op rolletjes"
    Nu de firmware van de Switch zelf nog….
    Kom op Nintendo, dit wordt een beetje belachelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    deborahdip

    • 20 juni 2021 10:33
    Wil jе een hot-lovin' соnversаtiе hebben?
    Jе bent op dе goеde wеg!

    https://bit.ly/3wEHfXa