Nieuws
The Witcher 3: Wild Hunt

Nieuws over current-gen upgrade voor The Witcher 3 volgt 'snel'

Hmmm... wind's howling

Geschreven door Michel Musters op
CD Projekt Red deelt "snel" meer nieuws over de geplande current-gen upgrade voor The Witcher 3: Wild Hunt.

Dat liet het bedrijf weten op Twitter. Een fan vroeg wanneer er meer nieuws over de upgrade gaat volgen, waarop CD Projekt antwoordde met "snel" en een knipoogje. De upgrade moet het spel beter laten lopen op PlayStation 5 en Xbox Series-consoles.

De update zou eigenlijk vorig jaar al uit moeten komen, maar werd uitgesteld naar het tweede kwartaal van 2022. In april werd de update opnieuw uitgesteld naar het eind van dit jaar. Saber Interactive zou eest de update ontwikkelen, maar inmiddels werkt CD Projekt Red er intern aan.

Eerder kondigde CD Projekt Red aan dat het - naast aan een vervolg op Cyberpunk 2077 - ook aan een nieuwe The Witcher-trilogie en twee andere The Witcher-games werk. Gisteren werd onthuld dat één van die losstaande The Witcher-games een remake is van de eerste The Witcher. De remake wordt gebouwd op Unreal Engine 5 en door de Poolse studio Fool's Theory ontwikkeld. CD Projekt Red houdt toezicht op de ontwikkeling.

Dit artikel delen:

Lees meer

Makers The Callisto Protocol denken al na over vervolg Groei Xbox Game Pass vlakt af op consoles, stijgt enorm op pc
15

Reacties op: Nieuws over current-gen upgrade voor The Witcher 3 volgt 'snel'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    woutzorz

    • 27 oktober 2022 13:16
    Misschien na de update weer eens oppakken. Heb nog steeds de uitbreidingen niet uitgespeeld

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zodanmaar

    • 27 oktober 2022 13:49
    @woutzorz ik ook niet. Ik was mijn savefile verloren en kon weer opnieuw beginnen. Heel af en toe speel ik eens een paar missies om weer wat verder te komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 27 oktober 2022 14:22
    @Zodanmaar Ai dat is zuur. Ik heb het hoofdverhaal uitgespeeld, maar heb daar iets van 3 jaar over gedaan door de nodige pauzes die ik vaak pak met dit soort lange games. Nadat ik hem uiteindelijk uitgespeeld had wel begonnen aan de uitbreidingen, maar zit nu al weer een paar jaar in een pauze van The Witcher haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 27 oktober 2022 14:42
    Ik hoop dat ze met de current gen versie van de Witcher 3 ook wat kleine gameplay verbeteringen doorvoeren.
    Een tijdje terug de oorspronkelijke versie weer een keer opgestart en merkte dat de gameplay vergeleken met huidige standaarden behoorlijk houterig speelt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 28 oktober 2022 07:59
    @Fr3nzy Dat is gewoon een design keuze en niks te maken met hedendaagse standaard, Red Dead Redemption 2 speelt ook wat zwaar, dat zijn gewoon keuzes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 28 oktober 2022 09:49
    @Mmo-veteran
    Ik snap wat je bedoelt maar dan nog kan het wel wat soepeler.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 27 oktober 2022 14:45
    Snel kan voor de 1 betekenen 2 dagen.. En voor Cd project red kan dit betekenen eind 2023 :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 27 oktober 2022 14:53
    Misschien dat ik deze game dan toch nog een 6de kans ga geven. Al betwijfel ik dat ze die extreme houterigheid kunnen verbeteren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 27 oktober 2022 16:54
    @coola Speelde lekkerder weg dan Valhalla. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 27 oktober 2022 17:05
    @DarkraverX

    Vind ik van niet. De combat in Valhalla is heerlijk Smooth.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 27 oktober 2022 19:42
    @coola Ik vind van niet heb pittig veel uur in valhalla nu zitten en irriteer mij aan die klote boog. Elke keer als ik aim lijkt het net of ik aimbot hebt en aimt de boog naar de grond of ergens anders randomly.

    Aim assist staat uit btw.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 27 oktober 2022 19:54
    @armilo-theus

    Geen problemen met die boog. Moet wel toegeven dat het in Odyssey beter was qua boogschieten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 28 oktober 2022 16:59
    @coola Ja in odyssey was dat veel beter. Ik hoop bij de volgende update dat ik daar geen last meer van hebt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 27 oktober 2022 16:53
    Tja dit roepen ze al eeeh 1.5 jaar gloof ik. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 27 oktober 2022 19:44
    @DarkraverX Ik heb zo'n idee dat ze niet zomaar een next gen upgrade doen. Volgens mij voegen ze meer toe ofzo. Meer quests enzo. Wel 1 can hope atleast.