Nieuws
Xenoblade Chronicles 3

Nieuwe Xenoblade Chronicles 3-dlc komt op 14 oktober uit

Uitbreiding bevat nieuwe held Ino

Geschreven door Michel Musters op
Op 14 oktober verschijnt er nieuwe betaalde downloadbare content voor Switch-game Xenoblade Chronicles 3.

Dat gaat om 'volume 2' van de dlc voor de Expansion Pass van de game. In de uitbreiding maken spelers kennis met de nieuwe, meganisch ogende held Ino.

Wanneer spelers haar missie voltooien, voegt ze zich bij het team, waardoor spelers meer klassen en gameplayopties tot hun beschikking krijgen. Ook worden er Challenge Battles toegevoegd. 

Volume 2 van de Xenoblade Chronicles 3 Expansion Pass wordt op 14 oktober uitgebracht. De Xenoblade Chronicles 3 Expansion Pass, met daarin in totaal vier sets aan content die vóór eind 2023 worden uitgebracht, is nu verkrijgbaar.

Dit artikel delen:

Lees meer

Bayonetta 3-gameplayvideo toont meer van nieuw personage Viola Nieuwe Splatfest voor Splatoon 3 begint op 24 september
9

Reacties op: Nieuwe Xenoblade Chronicles 3-dlc komt op 14 oktober uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Markus88

    • 14 september 2022 12:15
    Ik had de game gekocht niet lang na release dag, maar door omstandigheden heb ik het nog niet kunnen spelen. Ik wacht nu even tot ik de hype weer voel, maar heb nu wel elke dag 3 amiibo's gebruikt om items te ontvangen dus heb nogal super veel van die rotzooi die je gratis krijgt haha! :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 14 september 2022 12:57
    Weinig populaire mening, maar na deel 3 een uur of 25 te hebben gespeeld, zeg ik voorzichtig dat ik deel 2 in alle opzichten beter vond: personages, opbouw van het verhaal, de wereld, de combat met 3 ipv 7 (!) man tegelijk, etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    warcryptic

    • 14 september 2022 13:13
    @Agent 4125
    Ben het wel gedeeltelijk met je eens, alleen ik zeg niet per see beter maar vooral het gevoel is anders in alle opzichten. Waar ik vooral blij om ben nu is dat ik de Japanse stemmen kan aanzetten, de engels Rex irriteerde mij nogal :P

    RPG's blijven bij mij nooit plakken, maar met XC2 gebeurde dit wel voor mij, en nu ook met XC3.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 14 september 2022 17:40
    @warcryptic Dat engels en die eindeloos herhalende zinnen tijdens combat kunnen idd erg irritant zijn. 'You hear that Noah, Lance wants something a bit more meatier' was in deel 3 echt gekmakend :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hamstertrans

    • 14 september 2022 13:28
    @Agent 4125
    Xenoblade chronicles x en xenoblade 2 waren de enige xenoblades die ik voor deze speelde, en ik vind deze echt in elk front beter behalve dat het niet echt een open wereld game is. Het verhaal is echt insane tof/goed maar het komt erg langzaam op gang. Voor mij was er een moment in de game die me keihard aangreep qwa emotie en ik was lv 60 toen het gebeurde. Later in de game werd dat moment nog eens overtroffen. Deze game grijot je en laat je niet meer los maar je moet wel doorzetten net als zo vaak in een jrpg

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 14 september 2022 18:04
    @hamstertrans Tuurlijk, ieder zijn mening. Maar vind je die Noah iig de eerste 20 uur niet saai, stil en karakterloos? En ik vond de wereld ook tamelijk eentonig. Al die colonies zijn geknipt en geplakt. Maar dit kan allemaal later natuurlijk beter worden, dat heb ik niet gehaald. Ik had qua combat ook geen moment het idee dat ik er de controle over had, eigenlijk deed ik maar wat. Had je daar geen last van?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hamstertrans

    • 14 september 2022 20:47
    @Agent 4125 over de party ja, ik vond werkelijk dat ze allemaal 0% persoonlijkheid hadden. Maar zoals ik zei na 50 uur ofzo gebeurde er iets waardoor ik er in werd gesleurd. En ik kan nu allesbehalve zeggen dat deze personages geen persoonlijkheid hebben. De graphics zijn erg crap en die copy paste vind ik ook waardeloos met die colonys, maar monolith soft vind ik zowiezo zwak op gebied van graphics. De combat is wel heel tof, het word alleen langzaam opgebouwd je krijgt na 100uur opeens weer iets nieuws qwa gameplay.


    Voor mij is de gameplay, het verhaal en nu de persoonlijkheden de reden om deze game te spelen. Om hem links te laten liggen zou ik zeggen de op gang komen vd game, en de graphics. De vorige xenoblades vond ik leuk niet geweldig. Deze is echt veeel beter en idd dat zinnetje van lance meatier is irritant, maar het is gelukkig niet meer zoals de vorige xenoblade de hele tijd 'YA DONE'

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 14 september 2022 13:47
    Wat ik vreemd vind is dat er dlc voor een singleplayer game is. Ik kan er niet uit opmaken dat het verhaal verder gaat, want dan snap ik het wel. Wat ik denk dat je krijgt is een extra manier om het spel nog een keer te spelen met een andere class. Of zit ik er nu naast?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 14 september 2022 17:42