Nieuws

Update: Nieuwe versie van Xbox Elite Controller uitgelekt

Aldus de Chinese website Baidu en Microsoft Insider Thurrott

Geschreven door Bob van der Laan op
Update: De Microsoft Insider Thurrott heeft de details van de uitgelekte nieuwe versie van de Xbox Elite Controller bevestigd. De website voegt er nog aan toe dat er een soort hoes komt waar de controller zich na het spelen in kan opladen.

Origineel bericht: Het lijkt er op dat er een nieuwe versie uit gaat komen van de Xbox Elite Controller. De Chinese website Baidu heeft foto's en technische informatie gelekt van de controller.

Volgens de gelekte foto's zijn de controller, thumbsticks en de algemene kenmerken compleet vernieuwd en heeft het een Bluetooth-ondersteuning met Windows 10. Tevens wordt de controller geleverd met oplaadbare batterijen.

Verder heeft deze Xbox Elite Controller kennelijk een Type-C USB en een Mag-Safe oplaadpoort.

De originele Elite-controller kwam in 2015 uit en heeft vier extra schouderknoppen en een nieuwere D-pad. Ook zijn de bestaande schouderknoppen vast te zetten en heeft de controller een gevoeligheidsinstelling voor de thumbsticks.

Verder kwam vandaag het nieuws naar buiten dat de originele 'Duke' Xbox-controller vanaf maart zijn comeback maakt voor Xbox One. De 'Duke' was de originele controller voor de eerste Xbox. Het apparaat is een stuk groter dan controllers zoals wij die nu kennen. Later bracht Microsoft de S-controller uit voor Xbox, die de basis heeft gelegd voor later de 360- en One-controller.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nintendo kondigt om 23:00 'nieuwe interactieve ervaring' voor Switch aan Eerste grote dlc voor Assassin’s Creed Origins komt op 23 januari
35

Reacties op: Update: Nieuwe versie van Xbox Elite Controller uitgelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Lord Ganon

    • 15 januari 2018 15:45
    Nu nog leuke games …

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 15 januari 2018 16:10
    @Lord Ganon Ik zou eerder zeggen nu nog leuke exclusives, want de xbox heeft leuke games.

    Ik speel ze enkel alleen op mijn pc en heb er geen xbox voor nodig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 15 januari 2018 16:21
    @casualkiller
    Zucht….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord Ganon

    • 15 januari 2018 19:58
    @casualkiller Ja dat bedoel ik ook, overigens heb ik 'gewoon' een X1 staan hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 15 januari 2018 18:44
    @Lord Ganon nu nog een normale reactie…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord Ganon

    • 15 januari 2018 19:56
    @fonsrutte Zie de reacties van casualkiller en fappingsnake. Nuff said.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 16 januari 2018 09:26
    @Lord Ganon "Maar hij deed het ook!". Nuff said.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 15 januari 2018 17:42
    Voor welke games dan ? ….
    Ze investeren wel in randaparatuur, maar aaa games ho maar . #kansloos

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 15 januari 2018 18:39
    @Fappingsnake zucht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 15 januari 2018 19:56
    @timtim96 Niets zucht , ben geen fan en geen hater naar xbox maar het is te idioot voor woorden. Wel komen met een vernieuwde console, wel komen met nieuw randaperatuur, mmaar nieuwe xclusives blijft heel erg achterwegen. Voor al de mensen die alleen een Xbox one hebben is dit gewoon ruk! Op deze manier gaan ze weer het debacle van de originele xbox achterna.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 15 januari 2018 20:08
    Ga je toch Knack of The Order 1886 spelen en als je dan bent uitgespeeld kun je altijd nog het super kutte Horizon Zero Dawn in je Playstation pleuren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 17 januari 2018 11:35
    @Xbox One GTA V

    Scheur niet uit je fanboy broekje hoor…HZD is één van de beste games van 2017 man haha…ik vind het bijna jammer dat het een exclusive is.

    Er is niets mis met Xbox, maar qua exclusives heeft MS daar duidelijk een ander beleid op dan dat Sony dat heeft. Sowieso ziet MS het volgens mij meer als een platform die je zowel op je pc als op je console kan benaderen en minder als een closed ecosystem zoals dat Sony en Nintendo dat doen.

    Of je het dan eens bent met wat iemand zegt over Xbox of niet…ga dan niet met poep over PS lopen strooien, dat is echt zo'n "ik ben net 13" reactie…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 15 januari 2018 17:59
    Als ik niet game kan ik altijd nog even een ultra hd blue ray kijken op mijn Xbox One X.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 15 januari 2018 19:10
    @Xbox One GTA V want daarvoor koop je een game console, om er films op te kijken :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 15 januari 2018 20:02
    @darkmanwls Als ik niet game zeker ja [Mod-edit: belediging verwijderd. Lief doen, alsjeblieft.]

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 16 januari 2018 12:10
    @Xbox One GTA V Nou ben ik benieuwd wat er tegen mij gezegd was. Maar ja het feit dat je alleen al om zoiets een beledeging moet uitspreken zegt al genoeg over de persoon erachter natuurlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 16 januari 2018 17:56
    @darkmanwls Iets met een darkroom was niet bedoeld als een Belediging.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 17 januari 2018 09:23
    @Xbox One GTA V Kom ik nooit. Ik doe tegenwoordig aan digitale fotografie, die hoef je niet meer te ontwikkelen in een donkere kamer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • melody

    • 15 januari 2018 19:26
    Hopelijk lossen ze eindelijk het probleem op van de loslatende rubber grips. Heb mijn elite controller al 4x voor garantie verstuurd. Daar doen ze dan weer niet moeilijk mee

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 15 januari 2018 19:41
    @melody