Nieuws
Metal Gear Solid

Nieuwe versie van script voor Metal Gear Solid-film is af

Regisseur heeft binnenkort meetings met acteur

Geschreven door Michel Musters op
De regisseur van de aankomende Metal Gear Solid-verfilming meldt dat een nieuwe versie van het script voor de film af is.

Dat meldt hij op Twitter. Jordan Vogt-Roberts, die tevens een cameo in Death Stranding had, claimt dat het vol met "Kojima-spitsvondigheid en militair surrealisme" zit. "Meer vertel ik niet."

Daarnaast meldt Vogt-Roberts dat hij binnenkort een acteur voor de film ontmoet. Hij lijkt hiermee te hinten dat hij mogelijk een acteur heeft gevonden die de rol van hoofdpersonage Solid Snake gaat vertolken. Eerder liet Star Wars- en Ex Machina-acteur Oscar Isaac al weten interesse te hebben, waarop Vogt-Roberts reageerde met "het is aan Oscar".

De Metal Gear Solid-film heeft nog altijd geen releasedatum, maar mogelijk gaat de productie met het nieuwe script en gesprekken met acteurs binnenkort eindelijk van start.

Dit artikel delen:

Lees meer

We Were Here Together is lief en leed delen Bluepoint: PS5-game 'wordt prestatie waar we het meest trots op zijn'
8

Reacties op: Nieuwe versie van script voor Metal Gear Solid-film is af

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • fonsrutte

    • 4 december 2019 09:31
    Het zijn geweldige games, maar dit in een film vangen lijkt me niet te doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 4 december 2019 09:39
    @fonsrutte juist wel waarom niet gewoon een spy film maken alla born, bond en gewoon wat meer sneak er in stoppen en je hebt metal gear.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MonsterCrab

    • 4 december 2019 10:05
    @hulstpower Hopelijk proberen ze de film niet al te serieus te maken. MGS draait wat mij betreft ook om de bizarre elementen die Kojima erin stopt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 4 december 2019 10:46
    @MonsterCrab Precies en dat is volgens mij vrij lastig in een film te gieten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 4 december 2019 18:43
    @MonsterCrab beetje de japanse humor. Denk dat het voor een game kan maar een mgs film moet denk ik voir mij wat serieuzer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kr1z

    • 4 december 2019 10:43
    Oscar heeft echt geen badass uitstraling.
    Waarom niet de zoon van Kurt Russel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cocabeer

    • 4 december 2019 11:01
    Ik ben erg sceptisch. Denk dat je hier een hele saga van moet maken om alle gekkigheid erin te kunnen verwerken. Maar ja, zulke bedragen trekken ze doorgaans enkel uit voor marvel pulp.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fordon_Greeman

    • 4 december 2019 13:15
    Alles is succesvol te vertalen naar een ander medium. Als je Lord of the Rings kan doen, en dat was toch wel een onmogelijk project, dan is een goeie metal Gear film maken absoluut niet minder lastig. Alleen heeft Hollywood nog niet geleerd 'hoe' videogames te verfilmen.
    Dergelijke projecten aan paul sw anderson geven is heus niet de juiste insteek. Hoewel de brave man ook maar werkt met de budgetten die men hem geeft.

    Waarom moet je alle gekkigheid erin verwerken? Misschien moet het net niet?

    Hitman de films waren troep. Maar de John Wick's zijn stukken beter. Hoe kan dat dan? is er zo veel verschil tussen beide franchises?