Legend Entertainment heeft zojuist een nieuwe patch uitgebracht voor Unreal II: The Awakening. Deze patch is nog niet handmatig te downloaden, alleen via de in-game update functie zijn de fixes beschikbaar. De links zullen in de loop van de dag nog wel verschijnen.

De patch fixt een hoop problemen met crashes, performance, AI, de editor en andere gebieden. Veel nieuwe features zijn er niet toegevoegd, het gaat voornamelijk om fixes. Zo zal het nu niet meer voorkomen dat bots niet meer respawnen in een botmatch, zal het geluid bij sommige mensen niet meer blijven hangen en is Mike Lambert aan de in-game credits toegevoegd:Performance

· 10% improvement in golem mesh rendering performance.

· Fixed unnecessary particle lighting overhead problem.

· For performance reasons, most carcasses are cleaned up more quickly now.

· For performance reasons (mainly in marsh) dropped energy rifles are

cleaned up after 10 seconds.

· M08B: improved performance by making sure generator rotating movers only rotate when they are visible.

· MM_Marsh: added field generator and turret to PreCacheList to avoid hitches when these appear.

· M12: fixed particle overhead.

· Added new code/changes to limit overhead due to ragdoll deaths (see "Advanced Tips for Improving Performance" in the readme for details). De complete waslijst is hier te bezichtigen. Update: De patch is nu ook te downloaden van Infogrames' FTP.

Met dank aan Dreadnought voor het melden van dit nieuws.