Nieuws

Nieuwe trailer Pokémon Scarlet en Violet en speciale Nintendo Switch onthuld

Keuzes staan centraal

Geschreven door Marvin Toepoel op
Een nieuwe trailer van Pokémon Scarlet en Violet geeft onder andere een blik op de spelwereld, het vijandige Team Star en de landkaart. Ook is er een speciale editie van het oled-model van de Nintendo Switch onthuld.

In de drie minuten durende trailer toont The Pokémon Company het een en ander over de wereld van Pokémon Scarlet en Violet. Zo wordt de kaart laten zien, waarop spelers zelf pinnetjes kunnen aanbrengen. In de trailer wordt benadrukt dat spelers zelf kunnen kiezen in welke volgorde ze het spel doorlopen.

Zo wordt Starfall Street laten zien, een locatie waar Team Star en hun leider Mela uitgedaagd kunnen worden. Ook de Path of Legends wordt getoond, waar spelers onder andere een nieuwe pokémon genaamd Klawf, een krab, tegen het lijf kunnen lopen. Er is zelfs een gigantische versie van Klawf, de ‘Stony Cliff Titan’ genoemd.

En er is aandacht voor de Victory Road, waar spelers net als in voorgaande pokémon-games Gym-leiders kunnen verslaan. Geeta is de leider van de Pokémon League, en passeert ook de revue. In de trailer is ook te zien hoe een trainer het opneemt tegen Gym-leider Brassius, die gras-type pokémon gebruikt.

Tot slot is er een speciale editie van de Nintendo Switch Oled onthuld, die helemaal in het teken staat van Pokémon Scarlet en Violet. 

Pokémon Scarlet en Violet komen op 18 november uit voor Nintendo Switch.

Bron: The Pokémon Company (YouTube)

Dit artikel delen:

Lees meer

Splatoon 3 kleurt keurig binnen de lijntjes AMD Ryzen 9 7950X loopt heet op in vroege benchmark
12

Reacties op: Nieuwe trailer Pokémon Scarlet en Violet en speciale Nintendo Switch onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    PietS.

    • 7 september 2022 15:59
    Ik hoef niet nog meer beelden te zien. Alles spoilen is niet nodig. Laat me de game (Scarlet) maar gewoon spelen! Heb er zin in!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 7 september 2022 19:36
    @PietS. Volgens mij ben je met je keus voor Scarlet wel in de minderheid. Waarom verkies jij die boven Violet? :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 7 september 2022 22:51
    @Jorn6810

    Kleurtje!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 8 september 2022 09:07
    @PietS.
    Het was moeilijker voor je geweest als ze de Pokemon die net is aangekondigd hadden omgewisseld van versie? hahaha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 8 september 2022 09:22
    @Snafu9

    Ook. Ik wil vuur Mega Man!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 8 september 2022 09:25
    @PietS.
    Haha ja ik vind ze allebei erg gaaf moet ik zeggen. De aangekondigde nieuwe Pokemon vind ik tot nu toe allemaal wel erg leuk! Heb er echt veel zin in. Maar wat jij ook al zegt meer wil ik niet meer weten laat me het maar spelen en ontdekken. Bij Sword en Shield wist ik ook weinig en dat spel vond ik ook helemaal leuk omdat ik weinig wist

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 8 september 2022 10:00
    @Snafu9


    Inderdaad. Nu hebben we wel genoeg informatie gekregen. Gewoon spelen, veel beter!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AgeQned

    • 7 september 2022 16:39
    Nice heb er zin in, maar goed ik vind bijna elke Pokemon game wel leuk. Die Oled is ook wel nice alleen ben nog steeds niet van plan een Oled te kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 8 september 2022 07:45
    Wat ziet dit er ongelofelijk slecht uit zeg!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 8 september 2022 09:06
    Even vraagje het is mij niet helemaal duidelijk of de 3 verhalen apart zijn of dat je ze allemaal kan activeren in je verhaal? Ik ga er vanuit dat je alle 3 gewoon kan doen in 1 save game?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 8 september 2022 09:22
    @Snafu9

    Ja, alle 3 beschikbaar in in 1 save game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 8 september 2022 09:25
    @PietS.
    Ooooh top was al even bang dat het hele aparte verhalen waren.