
Nieuws

intro text
De X360 komt maar moeilijk van de grond in de Aziatische landen waardoor Microsoft snel een andere marketingstrategie moest bedenken om hun console aan de man te brengen. Hun oplossing kwam er in de vorm van exclusieve X360 RPG's en laat dat nu net hét genre zijn waar Japanners helemaal gek van zijn. Blue Dragon één van die RPG's die de verkoopcijfers de lucht in zal moet jagen. Vandaag mogen we jullie twee nieuwe en vooral zeer kleurrijke screenshots presenteren van het spel in combinatie met een al even fleurige trailer waarin we vluchtig wat peronages leren kennen. Wanneer het spel bij ons verkrijgbaar zal zijn is nog niet duidelijk.
Reacties op: Nieuwe trailer en screens van Blue Dragon duiken op
StormX
Broadsword
Kuupers
HakaR
radic
Gale
Dark Sepiroth
het is dan ook niet gek dat ik zeg dat ik ps3 haal.^_^ maar…. ik denk dat dat al duidelijk wel
Haydenen
Huh
Gransdarkeye
Huh
Wie weet.
http://www.gamer.nl/doc/35440
inoj
Dark Sepiroth
Met andere woorden. Sakaguchi van Square enix werkt eraan. Reden genoeg voor mij. En akira toriyama die ook aan Dragon quest (ongelovelijk populaire RPG in japan) werkt ook aan dit deel. Dus zoals ik al zei. dit zou voor mij een reden zijn waarom ik uiteindelijk toch 360 erbij moet halen, naast de ps3 en wii.
Maar ja misschien hoeft dat ook niet. Ik denk dt ps3 zelf alleen al compleet word doodgespamt met rpgs. Dus ja voor mij persoonlijk is het dan nog effe wachten met deze keuze
jantjegoestobollywood
Een ander voorbeeld van deze constructie is Yuzo Koshiro. Deze man werkte eerst voor SEGA. Toen kwam de SNES uit en wou hij graag voor deze muziek componeren. Hij heeft toen zijn eigen studio gestart en voor Enix de muziek achter Act Raiser geschreven. Later nog wel heel veel projecten voor SEGA gedaan maar ook voor andere bedrijven.
Mistwalker daarintegen is gestart met hulp van MS en is waarschijnlijk gedeeltelijk in handen van MGS. Sakaguchi werkt helemaal niet meer voor SE.
Gransdarkeye
Dark Sepiroth
ie niet meer voor SE werkt. Maar hij zat er en dat is reden genoeg voor
mij om het te kopen. als SE nu in een keer een naamsverandering heeft
moet ik het dan niet meer kopen omdat het niet meer SE heet? nee. vrij
logisch dus. Ik koop dus gewoon sakaguchi's game omdat hij hoe dan ook
SE bloed in zich heeft. Want geloof mij maar dat hij de ervaringen van
SE tot zich gebruikt in praktijk, wat natuurlijk goed is en wat daarom
mij ook aanspreekt.
Hoe dan ook blijf ik erbij dat alles wat van SE is EN (een verandering
in mijn definitie) mensen die bij SE ervaringen hebben opgedaan,
daarvan zal ik games moeten kopen.
Enige reden daat Microsoft Sakaguchi wou is dan ook zijn ervaringen die ie heeft opgedaan bij SE dus. Want als Sakaguchi bijv bij davilex vandaan kwam was ie dus nevernooit geheadhunt.
Huh
Dark Sepiroth
Ja dus. Ik speel SE games al sinds toen ik 6 a 7 was.
Sindsdien ben ik een steeds grotere fan geworden en is voor mij ook een honor als ik er binnen een paar jaar mag komen werken als Environmental en/of character Artist. Door hun ben ik dus ook de game/filmindustrie ingerold. Ik heb daarom ook erg veel respect voor hun en maakt dus niet uit wat voor game ze waarop uitbrengen. Ik zal het moeten hebben. Ik speel tegenwoordig eigenlijk vrijwel geen games meer. Enige games die ik nog in mijn (o zo) weinige vrijetijd speel, zijn dan ook SE games en ook Konami games.
Ik speel SE games met een dubbele reden. Gewoon als gamer het te bespelen en uit te spelen, maar ook als artist bekijken hoe men wat maakt en hoe men erop komt. SE heeft namelijk een bepaalde eigen style waarin ik geinteresseerd in ben. Ik als artist zijnde zal nooit dingen overkopieren maar proberen technieken te doorgronden en het in je eigen style te verwerken.
Daarom hou ik zoveel van SE want ze maken altijd grafisch werk van hoog niveau.
the abstract
zie wel of het wat word