Nieuws
Tales of Beseria

Nieuwe Tales of-game in de maak voor consoles

Verdere informatie nog niet aangekondigd

Geschreven door Michel Musters op
Bandai Namco werkt aan een nieuwe game in de Tales of-serie.
Dat kondigde Bandai Namco op het Tales Festival 2018 aan in Japan dit weekend. Er werd een korte trailer getoond waarin alleen deze woorden stonden: "Er is een nieuwe game in de Tales of-reeks in de maak voor consoles." Meer is nog niet bekendgemaakt. Het is ook niet duidelijk wanneer er wel meer informatie volgt.


Ondertussen wordt er nog altijd gewerkt aan Tales of Vesperia: Definitive Edition. Die game komt deze winter naar pc, Xbox One, PlayStation 4 en Switch. Oorspronkelijk kwam de game in 2008 uit op PlayStation 3 en Xbox 360.

Dit artikel delen:

Lees meer

Gerucht: Battlefield V-bètacodes worden deze maand vergeven Voormalige CEO Telltale Games klaagt ontwikkelaar aan
11

Reacties op: Nieuwe Tales of-game in de maak voor consoles

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • HazeRon

    • 18 juni 2018 09:34
    Death note :p combo's maken met ryuk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sabor

    • 18 juni 2018 10:04
    Goed nieuws!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 18 juni 2018 10:48
    Ben nu bezig met Tales of Symphonia voor PC, wel een leuke game maar enorm verouderd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HazeRon

    • 18 juni 2018 11:31
    @Quintex dat is idd zo.
    tales of vesperia vind ik de enige goeie in de reeks

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 18 juni 2018 11:37
    @HazeRon Ik ga de Definitive Edition zeker proberen daarvan. Na Symphonia ga ik weer met Zestiria aan de slag, maar de eerste 10 uur waren zo saai.. Weet niet of dat aan mij ligt of aan het spel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HazeRon

    • 18 juni 2018 12:52
    @Quintex zestiria is idd niet de beste, komt waarschijnlijk omdat er voort veel van zijn, kan ze moeilijk uit elkaar houden😅 zelf combos maken vond ik altijd et leukst

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • water

    • 18 juni 2018 17:13
    @Quintex begin van zestiria moest ik ook doorheen bijten idd, erg traag allemaal. Berseria vond ik daarentegen wel heerlijk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sabor

    • 18 juni 2018 12:36
    @Quintex
    Wat vind je er verouderd aan?
    Heb em al lang niet meer gespeeld maar vind em door de tekenfilm stijl wel tijdlozer.

    Zestiria (en Berseria) moet ik nog spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 18 juni 2018 13:13
    @Sabor Het tekenstijltje vind ik erg fijn, ja. Doet me denken aan Harvest Moon Wonderful Life (GC). Maar het is vooral de gameplay zelf. De animaties zijn vrij vervelend, zoals bijvoorbeeld het gebruiken van Sorcerer's Ring.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sabor

    • 19 juni 2018 10:08
    @Quintex
    Dat is inderdaad wel zeer houterig ja. Was toen al. Maar vind de tussenfilmpjes ed. wel heel stijlvol. Heft elkaar goed op. Zeker in combinatie met het fijne combat systeem en sterke verhaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • water

    • 18 juni 2018 17:13
    Altijd fijn om te weten dat ze bezig zijn met een nieuw deel :)

    Voor nu kijk k uit naar de vesperia difinitive edition, nooit een xbox gehad dus heb m nooit volledig kunnen spelen, alleen wat stukjes bij vrienden…maar het schijnt 1 van de betere al dan niet de beste uit de reeks te zijn:)