Nieuws
Splinter Cell

Nieuw Splinter Cell-lek hint naar mogelijke onthulling op E3 2019

E3-verzamelexemplaar van nachtkijker opgedoken

Geschreven door Ralph van Dodewaard op
GameStop heeft mogelijk gelekt dat er een nieuwe Splinter Cell-game in de maak is. De nachtkijker van Sam Fisher werd geplaatst door de retailer als E3-verzamelexemplaar.

Een replica van de nachtkijker van Sam Fisher verscheen gisteren op de website van GameStop.De plaatsing van de nachtkijker is inmiddels weer offline gehaald door de Amerikaanse retailer, maar suggereert mogelijk dat er binnenkort een nieuwe Splinter Cell-game aankomt. Het laatste spel in de franchise dateert alweer van 2013, toen Splinter Cell: Blacklist werd uitgebracht.

Twitter-gebruiker Wario64 heeft een screenshot kunnen maken van de plaatsing van GameStop, waarop te zien is dat de nachtkijker van Sam Fisher verschijnt op 1 november en 39,99 dollar gaat kosten. De nachtkijker werd bovendien aangeduid als een E3-verzamelexemplaar, wat kan betekenen dat de nieuwe Splinter Cell-game wordt aangekondigd tijdens de persconferentie van Ubisoft op E3. Opvallend is dat de illustratie die gebruikt wordt op de verpakking op de Gamestop-website nog van Splinter Cell: Blacklist komt. Dit kan een tijdelijke afbeelding zijn of duiden op een losstaand product dat niet verbonden is aan een nieuwe game.

De Ubisoft-persconferentie vindt plaats op maandag 10 juni om 22:00 uur. Bekijk in ons overzicht van alle E3-persconferenties wanneer de presentaties van de andere uitgevers plaatsvinden.

Vorige maand suggereerde werknemers van Ubisoft nog dat er een nieuwe Splinter Cell-game in de maak is. Julian Gerighty, de creatief regisseur van The Division 2, plaatste namelijk een foto van zichzelf op Twitter, samen met Ubisoft-regisseurs Dan hay en Roman Campos-Oriola. In het bericht zei Gerichty dat de drie werken aan een nieuwe Splinter Cell en niet kan wachten op E3, maar Ubisoft meldde later dat het hier ging om een grap van de werknemers.

Dit artikel delen:

Lees meer

Gerucht: Eerste Fable 4-details gelekt Voorspel: Life is Strange toont andere kanten van seks
14

Reacties op: Nieuw Splinter Cell-lek hint naar mogelijke onthulling op E3 2019

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • fonsrutte

    • 4 juni 2019 10:18
    Ik gok op een remake

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hubertje

    • 4 juni 2019 10:19
    Hopelijk is dit waar en komen die goggles ook naar Nederland toe. Al vanaf at ik splintercel speel wil ik al zo'n ding hebben.
    Op een nieuwe game zit ik ook al lang te wachten, dit word gelijk een pre order als er een nieuwe game komt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rvdno

    • 4 juni 2019 10:27
    @hubertje

    Same!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HunterSeeker

    • 4 juni 2019 10:46
    @hubertje je kan ze zo kopen via internet, misschien niet dezelfde maar wel een werkende nightvision goggles.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hubertje

    • 4 juni 2019 11:03
    @HunterSeeker Ja dat heb ik ook een keer gezien alleen kosten deze vaal 500 tot een paar duizend euro. Helaas een beetje te duur.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Whitewolf1988

    • 4 juni 2019 12:04
    @hubertje Ik neem aan dat je niet een werkende nachtkijker verwacht voor 39,99? zal een stukje gespoten plastic zijn voor dat bedrag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hubertje

    • 4 juni 2019 12:13
    @Whitewolf1988 Dat snap ik ja maar wel leuk om te hebben. Als je hem wel kan opzetten zoals bij de power armor van fallout 76 ben ik ook al blij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rvdno

    • 4 juni 2019 10:26
    Laat maar komen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Teknootje

    • 4 juni 2019 10:33
    Zou tijden worden dat er weer een nieuwe Splinter Cell komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 4 juni 2019 11:16
    Laatste Splinter Cell is alweer van 2013 dus we staan al lang droog. Ik hoop echt dat we Sam Fischer weer gaan zien na bijna 7 jaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 4 juni 2019 12:08
    Dus het bericht was op Twitter van laatst was toch waar?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • watashi wa maurice desu.

    • 4 juni 2019 12:22
    Laat maar komen. Ik vind dit een mooi bericht maar ik verwacht dan eigenlijk wel een ps5 release. Tenminste om de een of andere reden heb ik dat gevoel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 4 juni 2019 13:15
    Gaaf. Splinter Cell is de ultieme inbrekers-game! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Markus88

    • 4 juni 2019 15:12
    werd vorig jaar niet precies hetzelfde gezegd? "lek hint naar splinter cell op e3" en er werdt letterlijk niks op de e3 geshowed over SC haha.

    ik geloof ook wel dat SC dit jaar word geshowed en heb er zin iig!