Nieuws

Nieuwe Shenmue 3-screenshots onthuld

Ontwikkelaar werkt aan maps

Geschreven door Gijs Scheltens op
In een Kickstarter-update laat Shenmue 3-ontwikkelaar Ys Net nieuwe screenshots van de openwereldgame zien. Hierin zijn verscheidene personages en omgevingen te zien.

Tevens laat Ys Net weten dat het team nu werkt aan het testen van de maps. Inmiddels is het verhaal uit de planfase, daardoor kunnen de levels nu gebouwd gaan worden.

Shenmue 3 is het langverwachte vervolg op de culthits Shenmue 1 en 2. Ontwikkelaar Yu Suzuki is wederom hoofdontwikkelaar. Hoewel hij een Kickstarter-campagne startte om Shenmue 3 te maken, ondersteunt Sony de productie.

Bron: Kickstarter

Dit artikel delen:

Lees meer

Borderlands 2 en The Pre-Sequel krijgen grote patches Gamer.nl streamt de Overwatch-b├Ęta
11

Reacties op: Nieuwe Shenmue 3-screenshots onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Vermillion

    • 30 oktober 2015 14:58
    Ziet er mooi genoeg uit IMO. Al waren de graphics exact hetzelfde als in Shenmue 2, dan nog had ik deze game gekocht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • maartencartman

    • 30 oktober 2015 15:27
    Hier wordt ik niet warm van. Die 2de screenshot is echt om te huilen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vermillion

    • 30 oktober 2015 17:49
    Het gaat bij deze games dan ook niet om de graphics. Skyrim ziet er naar mijn mening niet uit. Toch heb ik er veel plezier aan beleeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 30 oktober 2015 18:42
    Precies, als het totaal plaatje maar klopt dan hoor je mij niet klagen. Als het alleen maar de juiste sfeer bevat vind ik het prima. Al is het met DC graphics! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 30 oktober 2015 19:50
    Ik weet niet wat voor een hyper gepimpte DC jij vroeger hebt gehad. Maar dit is echt wel beter dan een DC.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 30 oktober 2015 23:01
    Exact dezelfde als jij waarschijnlijk ;)
    Bedoelde meer in de zin van dat graphics me hier niet zoveel uitmaken, ik zou deze titel toch met veel plezier spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vermillion

    • 30 oktober 2015 22:42
    Ja ziet er een beetje uit als PS3 niveau graphics. Good enough for me. Ik hoop alleen dat de game lekker groot wordt en veel mogelijkheden biedt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 31 oktober 2015 00:55
    Ik hoop alleen wel dat ze niet teveel overboard gaan met quick time events. Ik weet dat de serie er eigenlijk mee begonnen is, maar inmiddels is het 2015 en hebben een hoop andere games het eigenlijk een beetje verpest door teveel gebruik. Ik hoop dat ze net als toen innovatief zijn en iets nieuws bedenken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vermillion

    • 31 oktober 2015 08:14
    Ja idd. We hebben inmiddels allemaal ons buik vol van QTE's en ik vind het ook gedateerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 31 oktober 2015 11:03
    Kijk er zeer naar uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Qinneth

    • 1 november 2015 12:11
    "Hoewel hij een Kickstarter-campagne startte om Shenmue 3 te maken, ondersteunt Sony de productie."

    Hoe ondersteunen zij deze game eigenlijk? Promotie? Productie? Resources (personeel en geld)?