Nieuws

Nieuwe setfoto's en video van The Last of Us-serie online geplaatst

Personages Sam en Henry zijn voor het eerst te zien

Geschreven door Michel Musters op
Er zijn nieuwe setfoto's en een video van de aankomende televisieserie gebaseerd op The Last of Us online geplaatst.

In de foto's is onder andere te zien dat Ellie - gespeeld door Bella Ramsey - de winteroutfit van Ellie uit de eerste game draag. Ook Joel (gespeeld door Pedro Pascal) is te zien. Verder zijn voor het eerst Sam en Henry te zien. Daarnaast is een korte clip online geplaatst waarin is te zien dat het viertal een straat oversteekt.

De HBO-serie volgt het oorspronkelijke verhaal van The last of Us. Eerder gaf producent Neil Druckmann aan dat de serie deels van de game afwijkt. Naast Pedro Pascal als Joel en Bella Ramsey als Ellie spelen ook Gabriel Luna (Tommy) en Nico Parker (Sarah) in de serie. 

The Last of Us bestaat uit tien afleveringen, waarvan Neil Druckmann er één regisseert. Chernobyl-maker Craig Mazin heeft daarnaast het script geschreven. Eerder dit jaar gaf Casey Bloys van HBO aan dat de serie niet voor 2023 uitkomt. Een precieze datum is er nog niet.

Dit artikel delen:

Lees meer

Fortnite krijgt waarschijnlijk permanente modi zonder bouw-mechaniek 'Pre-productie van nieuwe Battlefield is gestart'
18

Reacties op: Nieuwe setfoto's en video van The Last of Us-serie online geplaatst

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Luigi1985

    • 24 maart 2022 15:53
    Ik ben hier wel benieuwd naar. Ik hoop dat de nadruk vooral op de ramp ligt en hoe men er mee omgaat en dat het geen woke party wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord_Bono

    • 24 maart 2022 22:04
    @Luigi1985 Je moet toch wel een klein piemeltje hebben om je druk te maken om 'woke'. Gaat daarnaast gewoon een hervertelling/eigen interpretatie worden van de eerste game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Luigi1985

    • 25 maart 2022 11:04
    @Lord_Bono

    Mijn excuses. Had het niet zo bedoeld. Ik hoop gewoon dat het een serie wordt waarin de nadruk op de ramp ligt en wat minder op het inclusiviteitsgedeelte.

    Ik had een heel uitgebreid verhaal getypt, maar dat wordt gezien als spam. Dus dit is een korte versie. Als je wil weten hoe ik over TLOU 2 denk, dan heb ik op inside.gamer daar nog een stuk over geschreven eerder. Dan zie je dat ik best aardig en open ben en dat de reactie hierboven nergens op slaat (mijn reactie).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ansjo

    • 25 maart 2022 07:01
    @Luigi1985 Ja als je hoort dat Druckmann direct betrokken is dan moet je er iig rekening mee houden. Maar misschien heeft hij geleerd van Part 2 dat een post apocalyptische zombie wereld waar het schrapen is voor supplies nou niet echt een platform is om je progressieve ideeen op los te laten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 25 maart 2022 09:15
    @Ansjo
    Oh God! Er zaten welgeteld 2 lesbische karakters en een transgender in de game. Pak de hooivorken. Fucking sneue figuren die zich daar zo druk om hebben gemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Grimes

    • 25 maart 2022 09:51
    @The_Stifmeister Er zat een transgender in TLOU2?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ansjo

    • 25 maart 2022 10:03
    @Grimes Lev de companion van Abby Hulk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Grimes

    • 25 maart 2022 10:06
    @Ansjo is het een transgender als het tegen de wil van het persoon is, Lev werd geforceerd door hun "tribe" of iets om zo te zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ansjo

    • 25 maart 2022 10:10
    @Grimes Lev is een meisje wat een jongetje wilt zijn maar werd in die cult uitgehuwelijkt aan een elder (oid) en is gevlucht. Ook zoiets doms. 25 jaar na een postapocalyptisch event heb je ineens zo'n cult met 'elders'?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ansjo

    • 25 maart 2022 10:02
    @The_Stifmeister Als je vindt dat een post apocalyptische wereld vol met zombies, hunters, kannibalen een podium is om je extreem links idealen op los te laten dan ben je gewoon een slechte schrijver en dat blijkt ook wel. Het is echt niveautje high school drama. Deel 1 was gewoon heel erg goed en realistisch en je kreeg het gevoel dat mocht de wereld echt naar de filistijnen gaan dat het dan zo als in deel 1 zou zijn. Deel 2 is dat compleet overboord gegooid omdat er een paar halve garen in de directie werken.

    Ik ben benieuwd of deze post nu wel geaccepteerd wordt?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 25 maart 2022 10:16
    @Ansjo waar maak je je druk om zeg. Dus jij denkt dat als de wereld vergaat, iedereen ineens hetero etc is. Ja oke, de wereld vergaat, maar als je al 25 jaar in een apocalypse zit, dan ben je niet 24/7 bezig met alleen maar overleven.

    Blijkbaar vind jij het niks en dat kan en mag natuurlijk, maar die haat van sommige mensen tegen die game vind ik wel absurd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ansjo

    • 25 maart 2022 10:25
    @Jorn6810 Het gaat er mij om dat hij de hele tijd statements wilt maken in een game waar het helemaal geen platform voor is. Dat leidt enorm af want het is iets waar bepaalde mensen met een politieke voorkeur zich vooral mee bezig houden. Ik wil in post apocalyptisch survival USA zijn met zombies. Niet in de hedendaagse tijd. Gewoon zoals deel 1. Dat was perfect.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 25 maart 2022 10:36
    @Ansjo
    Welke statements? Waar heb je het over man? Dus als er in een game personen zitten die de wereldbevolking vertegenwoordigen dan is het een statement? Als de aanwezigheid van homoseksuelen en transgenders je dwars zit dan is er echt serieus iets mis met je hoor. Waar maak je je druk om.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Grimes

    • 25 maart 2022 11:27
    @Ansjo Je weet toch wel dat het in deel 1 duidelijk is gemaakt dat Ellie gewoon lesbische is toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ansjo

    • 25 maart 2022 13:24
    @Grimes Is het nou echt zo moeilijk om te begrijpen waaraan ik me erger? Ik probeer een spel te spelen wat zich afspeelt in een post apocalyptische wereld maar die "creative" director is continue bezig met hedendaagse zaken erin te proppen. Dat voelt gewoon enorm nep en geforceerd aan en leidt enorm af. Mensen die het belangrijk vinden om die representatie van van alles en nog wat in games te forceren kunnen geen verhalen schrijven. En dat blijkt wat het verhaal van deel 2 slaat nergens op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 25 maart 2022 14:17
    @Ansjo
    Vind jij. Niet je mening als een feit presenteren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Grimes

    • 25 maart 2022 16:12
    @Ansjo Ik heb TLOU2 30 uur gespeeld en ben 0,0x afgeleid door de dingen die jij "woke" vindt. Ook in een post apocalyptische wereld bestaan lesbienne's en homo's, dit heeft niks te maken met een "creative" director of iets met hedendaagse dingen.

    Homo's etc hebben altijd al bestaan zelfs in de natuur dat is echt niks nieuws.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jar25

    • 25 maart 2022 10:48
    Ben ook heel benieuwd, zo lijkt het niet op Joel en vond dat meisje in game of thrones eruit zien alsof ze lichtelijk downsyndroom had. Ik hou mijn hart vast!