Nieuws

Nieuwe screenshot en boxart Star Wars Battlefront getoond

Some like it Hoth

Geschreven door Michel Musters op
EA heeft een nieuwe screenshot van Star Wars Battlefront uitgebracht. Ook is de boxart van een 'Deluxe Edition' getoond, al is nog niet bekend wat hier in zit. De game komt in november naar Xbox One, PS4 en pc.

Dit artikel delen:

Lees meer

Gamer.nl speelt om 14:00 uur live War Thunder Kleurrijke platformer Shantae: Half-Genie Hero getoond
10

Reacties op: Nieuwe screenshot en boxart Star Wars Battlefront getoond

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Waltaro91

    • 11 juni 2015 13:43
    Ook echt alleen die peasant hoesjes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 11 juni 2015 14:08
    Het master race hoesje zal er precies zo uitzien, alleen is de balk bovenaan dan zwart en in plaats van ps4 of xbox one staat er dan PC DVD-ROM.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Waltaro91

    • 11 juni 2015 14:18
    Uiteraard maar het is lomp dat PC er niet tussen staat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Monkeh

    • 11 juni 2015 16:07
    Wij PC gamers kopen toch voornamelijk digitaal. ;)

    Ik heb in ieder geval al in jaren geen PC spel meer fysiek gekocht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DonnyLegend

    • 11 juni 2015 13:48
    Wat Waltaro zegt…
    Wat is dat met EA en "deluxe editions"? Elke game van hun heeft wel zo'n editie en feitelijk krijg je er alleen een skin bij ofzo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord_Bono

    • 11 juni 2015 14:05
    TAR WARS™ BATTLEFRONT™ DELUXE EDITION

    Digital Deluxe Edition Details
    Immerse Yourself in Your Star Wars™ Battle Fantasies!

    Inflict more damage on enemy vehicles with the Ion Grenade.
    The Ion Torpedo locks on to and delivers extra damage to your opponents' vehicles.
    Made famous by Han Solo, the DL-44 is the blaster of choice for scoundrels across the universe.
    Get electrified with the Ion Shock emote, available exclusively in the Deluxe Edition.
    Celebrate your win in style and pump your fist in the air with the exclusive Victory emote.

    Via de officiële site van EA Battlefront

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aurulion

    • 11 juni 2015 18:31
    Het komt een beetje over als Pay2Win deze editie… Wel jammer.. Heb liever in een deluxe versie eerder toegang tot bepaalde dingen of unieke skins. Ik ben giga starwars fan… Maar ik moet het even zien met deze game. E3 moet me gaan overtuigen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord_Bono

    • 11 juni 2015 20:32
    Als het klopt wat ik gelezen heb, kun je de wapens ook in-game unlocken. Dan is deze "premium-edition" vrij karig. Dus ik hoop dat ze er nog van alles aan toe voegen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • maartencartman

    • 11 juni 2015 14:29
    Hou op man, ik kan niet wachten. Laatst ook in de GameMania, draaide de hele tijd de trailer van Battlefront. Zo fucking veel zin in deze game :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RicharC

    • 11 juni 2015 15:04
    Kan niet wachten op de E3 voor gameplay beelden.