Nieuws
Red Dead Redemption 2

Nieuwe Red Dead Redemption 2-trailer aangekondigd

28 september is het zo ver

Geschreven door Eline Oosterloo op
Rockstar laat via Twitter weten dat er een nieuwe trailer van Red Dead Redemption 2 op komst is.

De trailer wordt uitgebracht op 28 september om 17:00. In mei verschenen beelden waarvan werd vermoed dat het screenshots van Red Dead Redemption 2 waren. Ook werd gespeculeerd dat deze beelden misschien uit een komende trailer zijn gehaald.

Of dit inderdaad het geval is, zullen we volgende week donderdag te weten komen. Bekijk hieronder de officiële tweet.

Dit artikel delen:

Lees meer

Assassin’s Creed Origins (hands-on) Gang Beasts dit weekend gratis beschikbaar op Steam
16

Reacties op: Nieuwe Red Dead Redemption 2-trailer aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • armilo-theus

    • 22 september 2017 17:05
    Rockstar waarom doe je dit nou. Nou moet ik een week met een stijve rondlopen. Stop eens met teasen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 22 september 2017 19:41
    @armilo-theus
    Haha lol

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • maartencartman

    • 22 september 2017 22:27
    @armilo-theus stieve harke

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord_Bono

    • 22 september 2017 18:25
    Trailer aangekondigd? Dat haal ik toch niet uit het plaatje :-p Op basis van het plaatje kan het namelijk alles zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 22 september 2017 19:50
    @lord_bono
    Rockstar is graag cryptisch. De eerste aankondiging van RDR2 was enkel een egaal rood vlak. Ik wist toen al meteen waar het om ging. Ik denk dat een nieuwe, meer uitgebreide trailer voor de hand ligt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nocturnal

    • 22 september 2017 19:03
    Werd tijd zeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • jewoenboy

    • 22 september 2017 19:10
    pc-versie. Ik hoop op een ''wij van wc eend komen nu ook naar de pc!''.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fordon_Greeman

    • 22 september 2017 19:18
    Ik hoop dat ze er iets op vinden om de wereld geloofwaardig kaal en toch opwindend en prikkelend te houden. Hoe dan ook, om naar uit te kijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 22 september 2017 19:43
    @GamerNL

    Die screenshots waar jullie naar verwijzen werden wat later toch toegeschreven aan zo'n nieuwe MMO Western op de pc? Volgens mij hebben jullie dat later nog in een berichtje gezet dat het niet over RDR2 ging.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 22 september 2017 19:58
    @timtim96 Degene die dit gepost heeft weet dat misschien niet of is het vergeten. Het was inderdaad een MMO Western voor pc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 23 september 2017 13:01
    @armilo-theus
    Kijk aan, hier laat mijn geheugen me niet in de steek. Wellicht handig als die link toch word weggehaald.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Chino21

    • 23 september 2017 14:28
    @timtim96

    Het klopt dat de link in dit artikel naar screenshots verwijst die van een andere game zijn, dus wat dat betreft heb je helemaal gelijk. Echter, er zijn van RDR2 al wel screenshots verschenen zoals in deze link bv. te zien is:

    https://www.polygon.com/2017/5/22/15677478/red-dead-redemption-2-screenshots-analysis

    Misschien dat de auteur van dit artikel daarom in de war was. De link in het artikel mag er in ieder geval uitgehaald worden, want dat klopt niet inderdaad.

    We hebben al, hetzij een korte, trailer gezien van de game en er zijn dus ook al screenshots naar buiten gebracht. Ik verwacht dus dat we weer een uitgebreide trailer te zien krijgen waarin ze de wereld aan ons voorstellen, net zoals ze dat bij GTA V destijds hebben gedaan. En hoogstwaarschijnlijk zal de releasedatum ook onthuld worden; dit zal wel het najaar van 2018 worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 23 september 2017 15:48
    @chino21 Te ver weg T.T

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 23 september 2017 10:51
    Een aankondiging van een trailer pfff. Wordt steeds gekker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 23 september 2017 15:19
    Siiiiiiiiiiiked!!!!
    Ik kan echt niet wachten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mmo-veteran

    • 24 september 2017 11:56
    Ik hoop een op Switch versie!