Nieuwe modus Bioshock: Infinite maakt keuzes permanent | Gamer.nl

Nieuwe modus Bioshock: Infinite maakt keuzes permanent | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

Ken Levine, mede-oprichter van Irrational Games, denkt dat de nieuwe modus oude spelers zal aanspreken. "Ik ben een old school-gamer. We willen rekening houden met de speelstijl van spelers als mijzelf", aldus Levine. "Dus hebben we bezoekers van onze website gevraagd hoe zij onze games spelen. 94,6 procent van de respondenten zei dat de upgrade-keuzes in BioShock hun speelervaring verbeterde, maar 56,8 procent gaf ook aan dat de game beter zou zijn geweest als deze permanent zouden zijn."

De 1999-modus maakt het spel ook moeilijker. Spelers zullen meer aandacht moeten besteden aan het managen van hun wapens, krachten en gezondheid. Ook respawnen zij niet zomaar een stukje eerder dan waar zij gebleven waren na dood te zijn gegaan. In plaats daarvan krijgen ze in het 1999-speltype gelijk een Game Over-scherm te zien. Verdere details, zoals welke besli ingen spelers precies zullen moeten nemen in de modus, ontbreken vooralsnog. 

Elizabeth in de 1999-modus


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou