Nieuws
Warzone.jpg

Nieuwe maps voor Call of Duty: Modern Warfare in grote update

Warzone krijgt nieuwe mechanieken

Geschreven door Dennis Mons op
In een flinke update heeft Call of Duty: Modern Warfare een aantal nieuwe maps gekregen. Dit komt door een grote update die door Infinity Ward is uitgevoerd.

Modern Warfare en Warzone krijgen een nieuwe update van Infinity Ward. Het bedrijf zit niet stil en brengt wederom een dikke nieuwe update uit met veel veranderingen, waaronder twee nieuwe maps. De Modern Warfare-modus Gun Fight krijgt Aisle 9 en in de multiplayer kunnen spelers losgaan in Hardhat. Ook krijgt Warfare extra DLC met de naam Fearless, waarvan de opbrengst gaat naar Amerikaanse oorlogsveteranen die werk proberen te vinden.

Voor Warzone zijn er onder andere nieuwe features toegevoegd als Armor Box die spelers kunnen vinden als loot, of kunnen aanschaffen in Buy Stations. Met deze box krijgt het hele team weer bepantsering. Daarnaast zijn ook de Most Wanted-contracten weer terug én zijn er meer wapens, als een speler in de Goulag de weg terug moet zien te vinden in de game. Er zijn zes nieuwe aanvalsgeweren en vier nieuwe SMG's.

De update is vanaf vandaag te downloaden. Check hieralle patchnotes die Infinity Ward vrijgegeven heeft.

Warzone.jpg

Dit artikel delen:

Lees meer

Releasedatum Mafia 3: Definitive Edition gelekt Gerucht: Nintendo is nog niet bezig met een Nintendo Direct
12

Reacties op: Nieuwe maps voor Call of Duty: Modern Warfare in grote update

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Zut

    • 19 mei 2020 11:30
    Nieuwe map in Warzone? Really? De patch notes staan gelinked in het bericht. Er is geen nieuwe map voor Warzone.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MonsterCrab

    • 19 mei 2020 12:03
    @Zut Onze Dennis had nog geen koffie op en is niet de grootste CoD-kenner. Excuses hiervoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 19 mei 2020 11:43
    Uh, dit artikel klopt inderdaad niet helemaal. Dit staat er in de patch notes:

    ''New Gunfight Map, Aisle 9!
    New Multiplayer Map, Hardhat! ''

    Het is een nieuwe Multiplayer map, geen nieuwe Warzone map. Deze nieuwe map zit ook gelijk in een Multiplayer playlist genaamd ''Hard Hat 24/7''. Warzone heeft nog steeds gewoon 1 map en dat is Verdansk.

    Alleen dus Multiplayer en Gunfight hebben nieuwe maps gekregen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MonsterCrab

    • 19 mei 2020 12:03
    @Paxopoxo Excuses, we hebben het aangepast!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heijaangel

    • 19 mei 2020 11:48
    En nog steeds geen duo's :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zut

    • 19 mei 2020 11:53
    @Heijaangel Het slaat echt helemaal nergens op dat Duo's zo lang duurt. Wat kan er in godsnaam zo anders zijn dat ze dit niet gewoon kunnen toevoegen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 19 mei 2020 12:25
    GROTE update? Is de game ondertussen al 200GB?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 19 mei 2020 13:10
    @poklaan Ik gok van wel. Mijn Modern Warfare folder is 181GB op PC en op de PS4 zag ik dat de update 21GB was. Dus kan maar zo dat het er overheen gaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JustRaine

    • 19 mei 2020 13:11
    Bizar eigenlijk, bijna elke DLC map is een oude map van voorgaande games, hebben ze geen ideeën meer? Of hebben ze gewoon geen vertrouwen in hun map designers omdat de launch mappen zo ongelofelijk kut waren?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 19 mei 2020 13:17
    @JustRaine Ik denk het laatste.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    geeMc

    • 19 mei 2020 20:35
    Top, kunnen we weer met z'n allen met amper 20mbit de update binnentrekken. Lekker bezig Activision. Pool de downloads van de betaalde game gewoon even apart van de warzone spelers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Robhimself

    • 20 mei 2020 16:53
    Ik ben klaar met MW, iedere update is asociaal groot, groter dan nodig. 150Gb!? Donder een eind op met die slecht geoptimaliseerde data. Constant moet ik ruimte maken op mijn 2Tb SSD, puur omdat er voor de update van CoD op de achtergrond 100Gb vrij moet zijn.

    Ze fixen het maar voordat ik ook maar overweeg dit weer te spelen.

    Slaat nergens op.

    Elke update is 10gb tot 20gb. Een paar gun models en maps zijn niet zo groot. Dit gewoon slecht geoptimaliseerd.

    Hoeveel ik ook houd van deze game, ik laat mijn ruimte NIET gijzelen.