Nieuws

Nieuwe Leisure Suit Larry-game aangekondigd

De antiheld komt dit najaar naar pc en Mac

Geschreven door Michel Musters op
Op Steam was gisteren kort te zien dat er een nieuwe Leisure Suit Larry-game in de maak is bij de Duitse studio CrazyBunch. Inmiddels is de game officieel aangekondigd.
De game heet Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don't Dry en laat Larry zich een weg banen door het moderne datelandschap. De game moet deze herfst op pc en Mac verschijnen en hieronder is de eerste trailer te zien, die nog geen beelden van de game bevat. Wel zijn er wat screenshots uitgegeven.


Wet Dreams Don't Dry wordt net als de oude Leisure Suit Larry-games een adventure-game. De originele games die in de jaren '80 en '90 verschenen vielen in de smaak bij gamers, vooral dankzij de onderbroekenhumor. De meest recentelijk verschenen delen in de reeks werden echter neergesabeld.

Dit artikel delen:

Lees meer

Tekken 7 krijgt gratis dlc om jubileum te vieren Dark Souls: Remastered is nu verkrijgbaar
13

Reacties op: Nieuwe Leisure Suit Larry-game aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Sander999

    • 24 mei 2018 09:07
    Nostalgie zeg. Eerst de reviews maar even afwachten. Vroeger veel plezier gehad met de eerste paar delen. Zo ontzettend jammer dat Sierra ter ziele is gegaan, wat waren dat fantastische adventures.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 24 mei 2018 09:35
    @Sander999 wat heb ik die games veel gespeeld. Larry, Space Quest, King's Quest, Police Quest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 24 mei 2018 09:32
    "Wet Dreams Don't Die wordt net als de oude Leisure Suit Larry-games een point & click adventure."
    De eerste twee games waren zeker GEEN point & click, maar werkte met text input.
    Zo heb ik Engels geleerd (en heel veel andere dingen zoals wat Spaanse vliegen zijn)

    In het filmpje staat trouwens Wet Dreams Don't DRY i.p.v. Die.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gamegod

    • 24 mei 2018 13:00
    @fonsrutte
    Ik zal ook nooit vergeten dat ik deeltje 1 speelde met een woordenboek op mijn schoot.

    een van de inputs was ook: Tie rope around waist (moest je pillen pakken maar je viel van het balkon als je geen touw om je middel en het balkon had).
    Ik probeerde echter eerst steeds tie rope around middle :)

    Altijd weer leuk om terug te denken aan dat soort stomme dingen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 24 mei 2018 14:01
    @Gamegod Die pillen waren volgens mij de spaanse vliegen.
    Ik denk dat als ik de game nu zou spelen ik hem zo uit zou spelen uit mijn geheugen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gamegod

    • 24 mei 2018 14:57
    @fonsrutte
    Yup volgens mij ook.

    Weet niet zeker of ik hem uit mijn geheugen nog een keer kan uitspelen maar zou best een eind komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • loki82

    • 24 mei 2018 15:37
    @fonsrutte hij is op archive.org gewoon in je browser te spelen, dus probeer het eens zou ik zeggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ruygy

    • 24 mei 2018 09:49
    Ben ik mee opgegroeid! Echt super!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 24 mei 2018 10:45
    Al Lowe draait zich om in zijn graf………..oh wacht, die leeft nog. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 24 mei 2018 12:27
    @TheChief Mag toch hopen dat ze hem erbij betrekken..
    Laatste versies hebben de franchise compleet om zeep geholpen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 24 mei 2018 13:58
    @kleinekoosjer Ik verwacht van deze game niet heel veel meer eerlijk gezegd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 24 mei 2018 22:47
    Ben benieuwd, ben opgegroeid met de originele Sierra games, en in die tijd was dat ubervet..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 24 mei 2018 23:51
    Tof. Die laatste twee screenshots zijn echter letterlijk scenes uit de eerste game… de bar en de kamer boven de bar met een hoertje. Ik hoop dat het enkel een knipoog is.

    "Hey dork, you've got toilet paper stuck to your shoe!"

    You nonchalantly scrape it off.