Nieuws

Nieuwe Hitman-game uitgesteld naar volgend jaar

Verschijnt in maart 2016

Geschreven door Michel Musters op
De nieuwe Hitman-game is uitgesteld naar volgend jaar maart. Dat laat ontwikkelaar IO Interactive weten.

De game had eerst op 8 december voor pc, PlayStation 4 en Xbox One moeten verschijnen. Zoals eerder bekendgemaakt wordt de basisgame uitgebracht, waarna de ontwikkelaar nieuwe missies blijft toevoegen aan het spel. "Deze extra maanden zorgen er voor dat we op de lancering meer te bieden hebben dan dat we van plan waren en dat we sneller updates kunnen uitbrengen, wat uiteindelijk voor iedereen een betere game oplevert."

IO laat ook weten dat de game een stuk grotere levels bevat dan eerdere games. Zo wordt het Parijs-level dat tijdens E3 werd getoond ongeveer zes keer groter als het grootste level in Hitman: Absolution, Streets of Hope. "We proberen een reeks levende, ademende werelden te maken en we raken behoorlijk geobsedeerd door elk detail dat je gaat ervaren."

Dit artikel delen:

Lees meer

Pc-versie Arkham Knight 'ergens in komende weken' beschikbaar American Football en Warhammer in Blood Bowl 2
10

Reacties op: Nieuwe Hitman-game uitgesteld naar volgend jaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Hellraidermike

    • 22 september 2015 21:14
    Ik word strontziek van al die delays.

    Deze laat ik dus ook aan mij voorbij gaan, ben er helemaal klaar mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Erwintjuh

    • 22 september 2015 22:09
    We spelen toch games omdat we dat leuk vinden? Voor ons vermaak. Wat maakt het dan uit dat we dit vermaak pas in maart krijgen ipv in december. Helemaal omdat er rond die tijd genoeg anders leuks word aangeboden. Je hebt alleen jezelf ermee als je vanwege uitstel iets niet meer speelt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DonnyLegend

    • 22 september 2015 22:55
    Wat wil je nou? Wil je nog een AC Unity, een Batman AK en nog 100 andere spellen die niet werken op launch day (en je dus alsnog die 3 maanden moet wachten) of wil je games die werken? Daar betaal je voor toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hellraidermike

    • 22 september 2015 23:09
    Ik ben helemaal klaar met die onzin.
    Doe dan geen release date.

    Spellen die DLC hebben of delayed worden ben ik al standaard klaar mee.

    Vaak betekent een delay dat het een waardeloze console port is, dus is het niet nuttig om te kopen.
    PC only games hebben nagenoeg nooit een delay. Drie maal raden waarom ?

    Ben er klaar mee. En skip deze dus, download het misschien ooit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DonnyLegend

    • 22 september 2015 23:21
    Ik snap je punt, maar ik heb liever dat ze "releasedates" als een richtlijn gebruiken dan een deadline, dat levert nog meer gezeik op. Het hoeft niet altijd te betekenen dat het een slechte port is, vaak wel natuurlijk maar niet altijd. Hitman Absolution draaide ook goed op de PC dus ik verwacht dat het wel goed komt. Volgens mij doet het Nederlandse bedrijf Nixxes zelfs de port, en die leveren ALTIJD kwaliteitswerk af op de PC.
    Dit spel draaide trouwens om DLC, de eerste paar procent van het spel zouden in december uitkomen en de rest wordt later toegevoegd (of het gratis is weet ik niet, maar vast niet alles).
    PC only games hebben bijna nooit delays omdat ze vaak nog wel iets geven om de gamer in het algemeen, waar het bij multiplatform vaak alleen om de $$$ gaat die aandeelhouders willen zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hellraidermike

    • 22 september 2015 23:23
    Juist gaat puur om geld.

    En laat ik dat nou net gigantisch haten.
    Vroeger was er nog passie voor games, nu poepen ze remake na remake uit.
    Of de zoveelste assassins creed, cod, battlefield.

    Ik ga alleen nog maar voor de pareltjes, zoals star citizen of parkitect.
    Verder niet meer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Erwintjuh

    • 22 september 2015 23:40
    pc games kun je uitbrengen en zo vaak patchen als je wilt. Console games patchen kost geld per patch, dus wil je dat zo min mogelijk doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ruub1234

    • 22 september 2015 23:55
    Er komen de laatste twee maanden van dit jaar zoveel nice games aan dat ik dit wel prima vind. Zou er anders toch geen tijd voor hebben

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 23 september 2015 09:13
    Er komt weer teveel achter elkaar dus ben hier alleen maar blij mee ::)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Slagroomtaart

    • 23 september 2015 10:13
    Zo wordt het Parijs-level dat tijdens E3 werd getoond ongeveer zes keer groter ALS het grootste level in Hitman: Absolution. Aiiii gamer :p begint nu echt ingeburgerd te raken! Haha