Nieuws

Nieuwe Gran Turismo 7-patch levert spelers meer credits op

Patch 1.11 voert diverse andere verbeteringen door

Geschreven door Michel Musters op
Patch 1.11 is nu verkrijgbaar voor Gran Turismo 7, waarmee spelers onder andere meer credits kunnen verdienen in de game.

Vorige maand liet Polyphony Digital al weten dat er een patch in de maak was waarmee de in-game economie zou worden verbeterd. Mensen krijgen namelijk meer credits voor het behalen van races in de laatste helft van de World Circuits. Beloningen worden gemiddeld genomen verdubbeld. Ook voor het winnen van online races vallen meer credits te verdienen.

Verder voegt patch 1.11 nieuwe evenementen toe, namelijk de volgende:

  • World Touring Car 600 Tokyo Expressway East Clockwise
  • World Touring Car 700 24 Heures du Mans Racing Circuit
  • World Touring Car 800 Sardegna Road Track A

Ook zijn de physics van off-road racen iets aangepast en zijn er kleine grafische verbeteringen doorgevoerd. Alle wijzigingen zijn in de uitgebreide patch notes te vinden. Gran Turismo 7 is verkrijgbaar op PlayStation 5 en PlayStation 4.

Dit artikel delen:

Lees meer

Makers Sonic-films hopen dat Jim Carrey de rol van Robotnik blijft spelen Mario Golf komt op 15 april naar Nintendo Switch Online
28

Reacties op: Nieuwe Gran Turismo 7-patch levert spelers meer credits op

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Mailbox

    • 7 april 2022 11:53
    Heel goed wat Sony hier doet, alleen maar hulde.
    Sony zit hier altijd wel boven op

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 april 2022 12:39
    @Mailbox hoezo hulde, als men niet zo zeikte denk je dan dat Sony het gepatch had nee. Sony probeert te redden wat er te redden valt, denk alleen dat men deze game nu links laten liggen vanwege de negativiteit rond de game. Ik zeg pas hulde aan sony als ze bij de volgende gt game helemaal geen microtransities er in zitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 7 april 2022 12:47
    @hulstpower dit dus. Jammer wel want het is echt wel een mooi racespel. Zit elke keer te twijfelen, racen of toch horizon zero dawn afmaken. Nu zal het weer meer racen worden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 7 april 2022 12:57
    @hulstpower ik zie het ook meer als damage control. Snap niet waarom Sony dit in de eerste instantie door gedrukt heeft. Je weet toch dat je dan een hoop kritiek krijgt. Misschien weegt dat niet op tegen het aantal gekken die gewoon de credits kopen wie weet. Maar ja racen is mijn ding niet. Ik vind het in ieder geval niet netjes van Sony

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 april 2022 14:09
    @Roy36NL ik speel wel eens een race game maar ik koop nooit dlc of auto's in een game. GT speel ik helaas niet meer sinds gt4 sinds dien staat voor mij de serie voornamelijk stil in vergelijking met andere race games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 7 april 2022 16:44
    @hulstpower ik heb een vriend en ook een gek die gewoon credits koopt. Hij is helemaal lyrisch van het spelt speelt ook gt al vanaf het begin. Dus ze moeten wel iets goed doen met de game. Verder vond ik op zijn tv wel echt super mooi. Maar ja blijft rondjes rijden dus voor mij niet interessant. En dat het stil staat is volgens mij ook niet helemaal waar. Op de podcast van hier speelde een racegame expert en die zei dat in samenwerking met de ps5 controller het een nieuwe dimensie gaf aan het controller racen. Neemt niet weg dat Sony hier de fans zwaar te kort doet, maar maakt het niet meteen een slechte game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 april 2022 16:58
    @Roy36NL een echte race speelt met een stuur, maar ik bedoelde voor mij persoonlijk staat de serie stil. Dat is natuurlijk niet helemaal waar maar de updates die gedaan zijn zijn voor mij niet genoeg om in gt serie te stappen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk allemaal in ps, ps2 en ps3 tijd was gt voor mij de racer maar dat is het al sinds ps4 tijd niet meer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 7 april 2022 17:07
    @hulstpower hoe je het ook speelt maak niet uit ik gaf een voorbeeld dat er zat innoverende elementen inzitten dus het staat niet echt stil dat jij dat vindt kan natuurlijk maar de reviews en podcasts zeggen toch wat anders.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 april 2022 17:54
    @Roy36NL zijn ook reviews en podcast die delen mijn mening, het niet hebben van een schade model bijvoorbeeld en zijn nog meer voorbeelden hoor. Maar ga daar niet helemaal op in, ik snap dat men zegt ja er is innovatie en ook zoals ik er is te weinig in de serie. Enige wat ik bedoelde ik was een die hard gt speler back in the day maar ben afgehaakt omdat er betere racing games zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 7 april 2022 18:06
    @hulstpower met 108 positieve recensies 4 mixed reviews en een 87 gemiddeld uit de media zal het met die reviews die aan jouw kant staan wel meevallen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 april 2022 18:26
    @Roy36NL maar praat ik over media dan nee, kijk eens naar user score, nou is dat moeilijk te zeggen wat dat was voor de patch. Vind gt altijd mooie game maar op bepaaldr dingen zijn ze gewoon ingehaald in al die jaren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 7 april 2022 18:30
    @hulstpower ja user score daar zitten zielige mensen tussen die als wat voor Xbox uitkomt heel laag geven want ze zijn voor Sony en visa versa

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 april 2022 18:38
    @Roy36NL ja en dat heb je met media dus ook van betaalde reviews, niet zeggen of sony dat doet of gedaan herft bij deze game maar ik neem die niet zo serieus. Meestal zie ik ja deze game vind ik leuk of heb ik een site die ik wel vertrouw.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 april 2022 03:57
    @hulstpower dat is een broodje aap verhaal. En dat is op geen 1 feit gebaseerd maar op een onderbuik gevoel. Ja als we dat als argumenten mee gaan tellen is het einde zoek. Waarom kan je niet zeggen dat gt gewoon een goede race sim is ?Ik kan toch ook zeggen dat halo een goede shooter is en dat Forza ook een goed spel is alleen hou ik niet zo van dat geforceerde wok sfeertje en van dat beloningssysteem dat je voor elke scheet een beloning krijgt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 8 april 2022 07:18
    @Roy36NL ik zei tovh het is een mooie race game, maar voor mij staat ie stil omdat ze bepaalde dingen er niet in doen zo als een schade model verder een goede race serie ooit de beste op consoles maar niet meer helaas voor mij. Dat van die reviews zei ik niet van dat het zo was maar die verhalen hoor je ook wel eens en bedoelde dan kan je dus media ook niet serieus nemen omdat je niet weet if ze betaald hebben gekregen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 april 2022 07:29
    @hulstpower dat is toch de omgekeerde wereld. Jij komt zelf met kijk naar de user score als ik zeg dat zijn fanboys kom jij met maar de media krijgt betaald. Dus jij hecht meer waarde aan fanboys die los gaan op de userscore dan aan een goede recensie vaak geschreven door een journalist. Apart het is een typisch geval van in je straatje praten. Wat ik jammer vind want het heeft dan geen zin om met jou te discussieren want alles wat krom is praat jij recht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 8 april 2022 08:25
    @Roy36NL ik kijk helemaal niet naar reviews als ik een game goed vind vind ik hem goed, en boeit het mij niet wat de media of andere user het geven. En nogmaal zeg ik het jij haalde media review er bij en ik zei kijk dan ook naar user score vaak klopt dat wel maar in dit geval natuurlijk helemaal niet meer na de patch dat was mijn punt, maar media moet je ook niet te vaak naar kijken want ook die krijgen wel eens betaalt of ze mogen iets niet zeggen van de uitgever in hun review en dan bedoel ik niet spoilers,. Gamekingnheedt het wel eens gezegd dat ze daar niet aan mee doen dan kopen ze de game en geven ze pas na release een review over de game als voorbeeld. Maar gap geniet gewoon van je games en we zien wel wat deze generatie doet gt is niet meer mijm serie en jij houd niet van racen waar maken wij ons dan druk om

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • AnoniemKnuffeldier

    • 7 april 2022 12:58
    @hulstpower, helemaal gelijk. Hoewel ik me prima vermaakt heb met de game in het begin, heb ik deze niet meer aangeraakt na het patch-debacle. Het is zo duidelijk dat men geen benul heeft van wat de players willen. Daarnaast is het toevoegen van microtransacties nadat de reviews klaar waren niets minder dan bedrog.
    Je moet de reacties van mailbox overigens niet heel serieus nemen, laat regelmatig zien over of een enorm vermogen van sarcasme of enorm vermogen van fanboy-ism te beschikken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mailbox

    • 7 april 2022 16:03
    @AnoniemKnuffeldier "Je moet de reacties van mailbox overigens niet heel serieus nemen, laat regelmatig zien over of een enorm vermogen van sarcasme of enorm vermogen van fanboy-ism te beschikken."

    Ik spreek altijd de waarheid, en je moet gewoon toegeven dat Sony het gewoon beter voor elkaar heeft dan andere bedrijven. Microsoft heeft geen games en Nintendo heeft hardware dat 10 jaar geleden al verouderd was

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 7 april 2022 14:41
    @Mailbox Ze hadden het uberhaubt nooit moeten aanpassen. Ik snap niet waarom ze gehuldigd moeten worden.
    Als ik bij de buurman de ruiten in gooi en vervolgens nadat hij bij mij komt klagen er een nieuwe ruit in zet ben ik ook niet ineens een held. Dan ben ik nog steeds degene die een ruit ingegooid heeft.