Nieuws

Nieuwe gameplaytrailer van Assassin's Creed Origins uitgebracht

Order of the Ancients uitgelicht

Geschreven door Lucas May op
Ubisoft heeft vandaag een nieuwe gameplaytrailer voor Assassin's Creed Origins uitgebracht.

De trailer toont gameplaybeelden en meer van de Order of the Ancients, de voorlopers van de Templars. Gisteren verscheen al een teaser waarin de duistere figuren al te zien waren.

Assassin's Creed Origins is vanaf 27 oktober beschikbaar voor PlayStation 4, Xbox One en pc. Volgens game director Ashraf Ismail wordt de Xbox One X-versie "de mooiste versie" van Origins.

Dit artikel delen:

Lees meer

Call of Duty: WW2 krijgt later deze maand open bèta op pc Live om 20:00: PlayerUnknown's Battlegrounds
12

Reacties op: Nieuwe gameplaytrailer van Assassin's Creed Origins uitgebracht

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coola

    • 14 september 2017 18:25
    Nog een een maandje en 13 dagen en dan is het weer genieten geblazen met Assassin’s Creed.

    Vooral het filmpje van gisteren zette een lekkere Creepy sfeer neer en Creepy is ook wel wat de the Order of the Ancients zijn. Zin in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • J-Beckers

    • 14 september 2017 18:55
    @coola iets langer wachten nog voor mij. Wil hem uiteraard op de one x spelen haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nolimit2410

    • 15 september 2017 17:27
    @j-beckers Zo Uiteraard is dat niet. Dan had je hem wel voor de PC gehaald :')

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LifeIsJustAGame

    • 14 september 2017 18:39
    Het ziet er idd heel vet uit! Toch nog maar eerst wachten op de review van Gamer.nl voordat ik deze koop. Ik ben nog niet geheel overtuigt..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maux

    • 14 september 2017 21:57
    Gamer, leer het nu eens: dit is geen gameplaytrailer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 14 september 2017 22:19
    @maux

    Ubisoft noemt het zelf gameplay trailer.

    Plus je ziet wat gameplay in de trailer en alles wat je ziet is ook in game en niet CGI en ook niet opgepoetst voor de trailer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 15 september 2017 08:51
    @coola Nou volgens mij zit hier wel aardig wat CGI in anders is de One X daadwerkelijk een beest van een console.

    Maar het ziet er in ieder geval fantastisch uit en kan echt niet wachten tot de game uit is en de reviews online komen. Ik ben zeer benieuwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lync

    • 15 september 2017 11:06
    @coola @fonsrutte Games zijn altijd CGI -_- Computer Generated Image(s)…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 15 september 2017 13:46
    @lync

    Klopt maar toch de Cinematic trailers die noem je cgi trailers. Dit noem je een gameplay trailer omdat het geen cut scènes zijn maar beelden van hoe het er ingame uitziet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ydieresis

    • 15 september 2017 10:59
    Na de hype van de afgelopen dagen dat er een gameplaytrailer uit zou komen, valt dit me erg tegen. Ik had wat zaken verwacht als op pyramiden klimmen, kameel rijden, mensen met pijl en boog afschieten en vechten met krokodillen. Welliswaar zonder HUD, maar dat is gameplay voor mij. Dit filmpje lijkt vooral samengesteld uit cutscenes uit de game die het verhaal vertellen. Leuk om wat meer over de achtergrond te weten, maar gameplay is voor mij toch echt wat anders.

    Gemiste kans van Ubisoft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 16 september 2017 09:57
    @ydieresis
    Dramaqueen haha. Gemiste kans? Die dingen die jij opnoemt zitten al in de aankondigingstrailer. Maar gelukkig hebben ze nog een maand om deze 'gemiste kans' alsnog te grijpen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ydieresis

    • 18 september 2017 07:34
    @timtim96 Volgens mij viel mijn reactie nog wel mee qua dramaqueen gehalte, maar goed. Ik vind het gewoon erg jammer, had op wat meer echte gameplay gehoopt omdat men een gameplay trailer aankondigde. Dit lijkt me gewoon meer een storytrailer. Ik wilde met de gameplay nog iets verder in de hype gezogen worden, terwijl deze trailer dat niet doet voor mij. Ik wacht rustig 27 oktober af, dan kan ik zelf met de game aan de slag.