Nieuws
Returnal

Nieuwe gameplaybeelden PS5-exclusive Returnal getoond

House-markant

Geschreven door Erik Nusselder op
Er zijn nieuwe gameplaybeelden getoond van Returnal, de nieuwe PS5-exclusive van ontwikkelaar Housemarque.

De beelden werden getoond tijdens een video-podcast van de Finse ontwikkelaar, waarin de oorsprong van Returnal werd besproken. Housemarque is onder andere bekend van games als Resogun, Nex Machina en Alienation.

Returnal is een roguelike-shooter die de arcade-actie waar Housemarque om bekendstaat naar een third-person shooter lijkt te brengen. De planeet die je verkent is elke keer anders, maar er wordt ook een diepgaand verhaal beloofd waarin de mysteries van de planeet worden uitgediept. Returnal verschijnt op 19 maart voor PlayStation 5. De nieuwe beelden zijn hieronder te bekijken.

Dit artikel delen:

Lees meer

Game Pass krijgt in de toekomst mogelijk familie-abonnement Deel zeldzame pokémon in Sword & Shield en win speciale artwork
8

Reacties op: Nieuwe gameplaybeelden PS5-exclusive Returnal getoond

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    StormFox

    • 21 december 2020 17:18
    Jammer, ik had nog gehoopt op een slow paced Dead Space horror game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 21 december 2020 17:48
    @StormFox ja daar hoopte ik ook op.. Maar bij de vorige beelden was al duidelijk voor dat het dat niet werd helaas.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    nicster

    • 21 december 2020 20:00
    @StormFox same. Zodra ik gameplay zag dacht ik ahhh jammer! Deze ga ik aan me voorbij laten gaan iig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 21 december 2020 18:40
    Dit spreekt mij ook niet echt aan, maar ja wie weet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 21 december 2020 21:05
    Heeft iemand hierboven ooit een Housemarque game gespeeld? Ik kijk hier ontzettend naar uit, deze gasten zijn kings in het shooter genre. Ja ze maken niche games maar er zit zoveel gameplay in hun titels!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 21 december 2020 21:24
    @ali3n8tor ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit een game van housemarque gespeeld heb. Heb je nog een aanrader ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 22 december 2020 06:47
    @ali3n8tor Nee nooit van ze gehoort maar even op wiki gekeken en hun games ken ik wel maar spreekt mij ook niet aan top down shooters.
    Maar gelukkig smaken verschillen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 22 december 2020 08:20
    @ali3n8tor Resogun! Heb ik echt helemaal grijs gespeeld.
    Ik ben zelf niet zo van de shooters meer dus ik weet niet of ik deze game ga proberen, maar het ziet er wel tof uit