Nieuws
John Romero

Nieuwe game John Romero wordt maandag onthuld

Het wordt een shooter

Geschreven door Michel Musters op

Een nieuwe shooter van Doom- en Quake-ontwikkelaar John Romero wordt maandag onthuld.

Romero was niet alleen de ontwikkelaar van revolutionaire shooters als Doom en Quake, maar ook mede-oprichter van het bedrijf id Software. Na de tegenvallende kritieken op zijn laatste shooter Daikatana heeft Romero zich de laatste jaren vooral beziggehouden met het ontwikkelen van social en mobiele games. 


Er is nu een teaser video online gezet waarin wordt gemeld dat op maandag 25 april Romero's nieuwe game wordt onthuld op de Night Work Games-website. Het betreft een ontwikkelaar uit Ierland, waar Romero ook woont.

Dit artikel delen:

Lees meer

InsideGamer-bezoeker wint TrackMania Turbo Thuistoernooi Nieuwe beelden van Shadow of the Beast verschenen
11

Reacties op: Nieuwe game John Romero wordt maandag onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • RavenMMG

    • 22 april 2016 13:19
    Ik pas die troep wat die als laatste afgeleverd heeft

    En doom en quake had die ook niet kunnen maken zonder John carmack

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • CroniC

    • 22 april 2016 19:45
    @RavenMMG
    Klopt. Romero was meer de designer.
    Maar dat is iets wat hij wel erg goed beheerst. Dus in dat opzicht k9n Carmack niet zonder hem.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mysticmaus

    • 22 april 2016 13:24
    Daikatana 2 :P !!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 22 april 2016 13:43
    Ik geef John Romero Het voordeel van een twijfel. Ik ben daikatana nog niet vergeten maar toch heb ik diep van binnen nog vertrouwen in hem.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 22 april 2016 13:59
    Daikatana DLC! ^^

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MacUseless

    • 22 april 2016 14:28
    slechter dan Daikatana kan niet toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LordLuc

    • 22 april 2016 16:22
    Heeft een licht homo erotisch tintje deze video.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 23 april 2016 04:42
    Dit wordt hier volledig aan Romero toegeschreven, maar Het gaat hier om 2 van de 4 originele ID software mensen he. Adrian Carmack (Geen familie van John) zit hier ook in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DarkRuleR

    • 23 april 2016 11:16
    Hahaha. Volgens mij spelen ze hier de laatste scene van de nieuwe Star Wars film na.
    :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 23 april 2016 13:02
    @DarkRuleR volgens mij heb je gelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Knootewoot

    • 24 april 2016 09:19
    Ach zo slecht was Daikatana geeneens. Ik heb 'm voor de full retail prijs gekocht, juist omdat de reviews zo slecht waren. Ik dacht dat wordt lache. Naja en 't was best een leuke game. De AI van je maten was wel slecht, maar dat loste ik op door het co-op te spelen met me broer. (hoewel ik het solo ook wel tig keer heb uitgespeeld, omdat na de patch het wel goed werkte en ook je gewoon kon saves zonder die gems)