Nieuws
project Z

Nieuwe Dragon Ball-game Project Z aangekondigd

Tweet weer offline gehaald

Geschreven door Jacco Peek op
Bandai Namco heeft een nieuwe Dragon Ball-game genaamd Project Z via Twitter aangekondigd. Project Z wordt een actie-rpg en verschijnt dit jaar nog. De tweet met de aankondiging is wel al verwijderd.

Er ontbreken nog veel details aan de aankondiging, maar op Twitter hint Bandai Namco naar 'een vechter uit Universe 11.' Hiermee hint de uitgever waarschijnlijk naar Jiren, Goku's grote rivaal uit de Dragon Ball Super-anime.

Project Z wordt tijdens de World Tour Finals van Dragon Ball FighterZ onthuld. De finales worden in 26 en 27 januari gehouden in Los Angeles. Vermoedelijk wordt ook bekendgemaakt wat het tweede levensjaar van de vechtgame gaat brengen.

Bandai Namco Europe heeft de tweet met de aankondiging inmiddels weer verwijderd. Wat dit betekent voor de onthulling is niet bekend. Zie hieronder een screenshot van de tweet.

dragon ball

Dit artikel delen:

Lees meer

Spoiler: Nieuwe Assassin's Creed-dlc bepaalt seksualiteit van protagonist 'Ontwikkeling Cyberpunk 2077 begon na Witcher 3: Hearts of Stone'
8

Reacties op: Nieuwe Dragon Ball-game Project Z aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • EnkiEridu

    • 16 januari 2019 12:03
    Nice hopelijk openworld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 16 januari 2019 12:06
    Eindelijk eens een keer echt wat anders dan al die fighting games. Ben benieuwd of dit wat gaat worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Undefused

    • 16 januari 2019 12:18
    Klinkt wel vet, de franchise leent zich volgens mij uitstekend voor een actie RPG

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 16 januari 2019 12:29
    Hmm ben benieuwd. Een actie rpg in de wereld van dragon Ball zit ik best wel op te wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 16 januari 2019 13:52
    Ik ben benieuwd.
    een Actie RPG klinkt goed en Dragonball Z vond ik altijd wel leuk.
    De vecht games heb ik langs me heen laten gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MercyOne

    • 16 januari 2019 16:15
    "Er ontbreken nog veel details aan de aankondiging, maar op Twitter hint Bandai Namco naar 'een vechter uit Universe 11.' Hiermee hint de uitgever waarschijnlijk naar Jiren, Goku's grote rivaal uit de Dragon Ball Super-anime. "

    Volgens mij worden er 2 dingen door elkaar gehaald. Er wordt naar een Universe 11 vechter gehint voor FighterZ. Over de nieuwe rpg is verder niks bekend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FishSt1ck

    • 16 januari 2019 16:20
    Gaat het hier niet gewoon om Dragonball Xenoverse 3? Ik bedoel dat is een Dragonball Z Action RPG van deze publisher toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 16 januari 2019 16:43
    @FishSt1ck

    Nee dat is een fighting RPG.