Nieuws
Doom

Nieuwe Doom-film komt in oktober meteen op blu-ray uit

Europese releasedatum nog onbekend

Geschreven door Michel Musters op
Doom: Annihilation komt op 1 oktober meteen op blu-ray uit en verschijnt dus niet in de bioscoop.

De film werd eerder al uitgesteld van begin dit jaar naar deze herfst. De releasedatum van de blu-ray geldt overigens voor de Verenigde Staten; het is nog niet bekend of de Europese blu-ray op dezelfde dag verschijnt.

Doom: Annihilation is geregisseerd door Tony Giglio, die bekend is van onder andere Timber Falls, Extraction en Chaos. In de film spelen onder andere Amy Manson, Nina Bergman, Louis Mandylor. In 2005 werd de vorige Doom-film uitgebracht waarin rollen werden vertolkt door Karl Urban en Dwayne 'The Rock' Johnson. De nieuwe Doom-film staat echter los van de film uit 2005.

Dit artikel delen:

Lees meer

Borderlands 3 heeft geen cross-play op lancering Fortnite sluit negende seizoen af met gevecht tussen monster en robot
23

Reacties op: Nieuwe Doom-film komt in oktober meteen op blu-ray uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • rvdno

    • 16 juli 2019 08:48
    Popcorn film :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • tyberium

    • 16 juli 2019 08:52
    Als ik die trailer zo zie met die piepschuim geweren, snap ik wel waarom 'ie straight-to-video is gegaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 16 juli 2019 09:40
    Doom: Annihilation is geregisseerd door Tony Giglio, die bekend is van onder andere Timber Falls, Extraction en Chaos. In de film spelen onder andere Amy Manson, Nina Bergman, Louis Mandylor.
    Sorry, wie? Ik ken echt 0 van die namen en ik zie mezelf als een echte film-nerd. Ook nog nooit van pareltjes als ‘Timberfalls, Extractions en Chaos’ gehoord dus dit zal me een vette film worden zeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bevers

    • 16 juli 2019 10:12
    @Sander999 nou wat je zegt "fingers crossed"

    De eerste verfilming was voor mij een tegenvaller, hopelijk is deze beter wantr de acteurs en director zeggen me totaal niets :S

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 16 juli 2019 12:21
    @Bevers Tja, de 1e film was niet wat ze wilde, maar werd verpest doordat ze aanpassingen moeten maken vanwege religieuze groepen die zaten te mauwen.. Heb overigens weinig vertrouwen in deze verfilming.. Enige die het waarschijnlijk nog een beetje eer aan kan doen is Stephen Sommers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nuage

    • 16 juli 2019 10:58
    @Sander999 Haha ik struikelde ook over dat woord 'bekend', misschien was het sarcasme.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 16 juli 2019 11:06
    @Nuage
    Ik weet niet waar ik meer van onder de indruk ben; de GTST-waardige sets of de CGI van Babylon 5-kwaliteit.

    Dit is echt Uwe Boll materiaal, man man man.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 16 juli 2019 12:22
    @Sander999 Ohw, als het Uwe Boll materiaal is, dan kan het nog best wel eens zeer vermakend worden.. Vind de meeste Uwe Boll films goed te kijken, lig vaak compleet in een deuk van het lachen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 16 juli 2019 16:13
    @Sander999 Verschil is alleen wel dat Baylon 5 een briljante serie is qua scripts en world building. Denk niet dat we van deze film hetzelfde niveau hoeven te verwachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 16 juli 2019 18:50
    @TheChief
    Helemaal mee eens. Ik doelde enkel op de jaren ‘90 CGI.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 16 juli 2019 11:16
    @Sander999 Inderdaad, ik snap echt niet dat Bethesda hier meer geld in pompt, nu gooien ze echt een IP te grabbel.
    Maar goed daar heeft Bethesda de laatste nogal een handje van, *kuch* Fallout 76 *kuch*

    Van Doom kun je ech een hele toffe horrorfilm maken of misschien wel een serie. Als ik Netflix was zou ik de rechten kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 16 juli 2019 12:20
    @Sander999 Nouja, Chaos is dus met Jason Statham en Wesley Snipes, heb em blijkbaar op dvd, maar kan me er niets van herinneren. De andere 2 ken ik niet, maar gezien het cijfer op imdb geeft dat niet veel hoop (niet dat ik veel waarde hecht uberhaupt aan cijfers op imdb, laatst nog een film zitten kijken die een 2.5 kreeg, maar ik vond em zeker wel een 6 waard).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 16 juli 2019 09:50
    De oorspronkelijke film was wel ok, al was het onvergeeflijk wat ze gedaan hebben met het personage van Sarge. Deze ziet er echt nog veel veel slechter uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 16 juli 2019 10:22
    Lijkt wel een film die gemaakt is door scyfy channel.
    Het ziet er zo slecht uit dat ik hier echt niet naar kijken en dus ook oversla.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 16 juli 2019 10:40
    @hulstpower Ik kan niet wachten. Ik bedoel zelfs een stinkbom zoals Slenderman kreeg een run in de bios, dit moet echt legendarisch slecht zijn. Ik zet de popcorn alvast klaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 16 juli 2019 12:09
    @gimbal2 ieder ze ding toch ik kan er niet tegen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 16 juli 2019 13:36
    @gimbal2
    Jezus, die was slecht inderdaad. Van de week per ongeluk op Netflix zitten kijken. Tegen beter weten in afgekeken. Ik heb daarna m’n ogen met accuzuur moeten uitwassen om die bagger van m’n netvlies te krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 16 juli 2019 14:17
    @gimbal2 Heb je toevallig de laatste Predator gezien, die was ook lachwekkend slecht. Aan deze korte trailer zie ik wel dat de kwaliteit van deze film nog iets minder is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 16 juli 2019 11:39
    DoomGirl …



    ….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Predator_DH

    • 16 juli 2019 11:56
    laten we deze "film" lekker met zn allen overslaan aub.. dit is een doomfilm niet waard. wat een bende.