Het Defiant Map Pack zou drie nieuwe speelvelden bevatten: Condemned, Unearthed en Highlands. Condemned speelt zich af op een ruimteschip van het mensenleger terwijl Unearthed volgens Halo Destiny juist meer openluchtgebieden bevat. Het meest opvallende aan Highlands is een ruimteschip van de Covenant dat op de achtergrond de planeet bombardeert of, in Halo-termen, 'glasst'. Of dit ruimteschip ook daadwerkelijk een rol speelt in de gameplay op deze map, is onduidelijk.
Op verzoek van Microsoft heeft Halo Destiny de nog onbevestigde informatie inmiddels van zijn website verwijderd. De afbeeldingen van het Defiant Map Pack die de website op zijn Flickr-pagina heeft geüpload, zijn op het moment van schrijven nog wel te vinden.
Reacties op: 'Nieuwe DLC Halo: Reach is Defiant Map Pack'
lethalnl
iPown
iMasterspy
Ben sinds halo 1 fan van halo. Maar met reach hebben ze echt een fout gemaakt
Dit is geen halo meer. Teveel noob shizzle. Armour abilities (wt* moeten we hiermee), Bloom is veel te random iedereen spamt erop los en zelfs noobs kunnen nu met geluk 5 shots maken. Maps zijn slecht etc etc etc
HardcoreGamer
Dutchblast
blazingfirehawk
blazingfirehawk
Valthyr
Ik bedoel, de maps zien er leuk uit. Net als de vorige map pack. Maar, 800 punten? Wat? Nee… Echt niet. Dat ga ik niet betalen voor zo'n klein beetje content.
GoofyZ3
dajoepske
Deze drie zien er ook goed uit. Jammer van de crap kwaliteit foto's.
djsonicx
djsonicx
iPown
Valthyr
lethalnl
anders smoel dicht over maps, voor dit soort dingen geld source or it didnt happen
van die armor abilities ben in ook niet echt fan…al helemaal armor lock, niets is irritanter dan raggen met een ghost en dan tegen armor lock aan knallen…
jetpacks/rennen/dash zijn wel leuk….
Stephan123
iPown
Cor9
Ook zijn naar mijn mening de meeste Armor-abilities veel te makkelijk te gebruiken (en misbruiken). Denk hierbij aan het spammen van Armour-Lock of het (onverdiend) wegkomen uit een duel door middel van Evade, bijvoorbeeld wanneer je een actie van een tegenstander goed voorspelt en deze vervolgens op elk willekeurig moment weer in dekking kan terugspringen.
Tel daarbij de geluk-factor op van de bloom en je hebt een game waarbij het niet zo heel veel meer uitmaakt hoe goed je er daadwerkelijk in bent (mikken, map-movement, anticiperen), maar hoe je de game speelt. Je kan nooit weten welke truc je tegenstander (of de game zelf) achter de hand heeft.
Voor de meeste mensen die de game spelen zullen deze 'problemen' niet veel uitmaken. Sterker nog, vaak zal men dit soort dingen niet eens opvallen als men niet vaak speelt of gewoonweg veel voor de fun speelt zonder ooit beter te worden of serieus te gaan spelen. Maar voor een bepaald deel van de spelers die op een meer competetieve manier gamen, zijn dit de dingen die een game kunnen verpesten.
Valthyr
800/5 = 266,66… punten per map. En dus in verhouding duurder.
Ook niet erg verassend dat Call of Duty als voorbeeld werd genomen… 1200 punten voor 5 maps is ook triest duur.
En je kan niet verwachten dat de Halo DLC gratis wordt. Het is gebeurd bij Halo 3, maar je weet niet of ze dat voortzetten. Áls ze dat doen, is dat wel weer mooi.
LotLP
Ennuh, map packs zijn echt triest slechte content imo. Heeft een game echt meer maps nodig? Tsja, het valt idd wel ietwat te begrijpen dat je wat nieuwe scenery wilt in games die om de MP draaien, maar het gaat mij toch meer om de gameplay. Zo vond ik in CoD4 de maps van de map pack stuk voor stuk slechter dan die in de standaardgame zaten. Hoewel creek nog wel verdragelijk was.
Echt goede dlc is like broken steel en point lookout voor fallout 3. Dat is waar voor je geld.