Nieuws
Final Fantasy 7 Remake

Nieuwe content voor Final Fantasy 7 Remake wordt dit weekend onthuld

Zou er een PlayStation 5-update verschijnen?

Geschreven door Michel Musters op
Dit weekend onthult Square Enix nieuwe content voor de PlayStation 4-game Final Fantasy 7 Remake.

Dat heeft Motomu Toriyama van Square Enix op Twitter bevestigd. Op 13 februari wordt het Orchestra World Tour-concert live uitgezonden op internet, en tijdens dit concert wordt de nieuwe content onthuld. Om wat voor content het gaat, is niet bekend. 

Er gaan al geruime tijd geruchten over een PlayStation 5-update voor de game waardoor het spel er mooier uitziet en beter draait op de nieuwe spelcomputer. Vorige maand meldde een gerenommeerd bezoeker van gameforum ResetEra al dat de update in februari aangekondigd zou worden. Life is Strange 3 zou volgens hem ook binnenkort worden onthuld.

Final Fantasy 7 Remake verscheen vorig jaar voor PlayStation 4 en is een remake van het eerste gedeelte van de klassieke rpg van Square Enix. Wanneer de vervolgdelen uitkomen, is nog niet bekend.

Final Fantasy 7 Remake

Dit artikel delen:

Lees meer

Bandai Namco krijgt dit voorjaar een reorganisatie Epic Games Store zet komende jaren meer in op exclusieve games
8

Reacties op: Nieuwe content voor Final Fantasy 7 Remake wordt dit weekend onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 8 februari 2021 16:03
    Een PS5 update voor deze ultra top game zou mooi zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Colt

    • 8 februari 2021 18:05
    Is een update tegenwoordig nieuwe content?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 8 februari 2021 19:38
    @Colt

    Hahah ja als dit gaat om nieuwe content dan is het geen ps5 update want ik neem aan dat dat geen nieuwe dingen heeft.

    Tenzij natuurlijk sta het gepaard gaat met een onbekende uitbreiding. Dan zou het wel om content kunnen gaan die tevens een ps5 update bied.

    We zullen het wel horen of het simpel een ps5 upgrade is of ook echt nieuwe inhoud.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 8 februari 2021 20:16
    Kan niet wachten! Letterlijkig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Masterchief

    • 8 februari 2021 22:43
    Origineel veel gespeeld op verschillende platformen (PSX/PS4/PSP) maar ik was echt heel erg onder de indruk van de remake. Wat een spel!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 9 februari 2021 07:07
    deze game zou toch ongeveer een jaar exclusief blijven? Wil hem graag op de xbox / pc spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Chiaro

    • 9 februari 2021 13:55
    Ja, kom maar op met die PC release aankondiging.
    Heb 'm al op PS4 gespeeld maar zou hem gelijk nog een keer kopen voor PC, mits het een beetje goede port is.
    Nieuwe content zou ook super nice zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Nanashi

    • 10 februari 2021 14:18
    Kan iemand mij uitleggen wat iedereen zo goed aan de remake van ff7 vindt?

    Zelf ben ik sinds ps1 al big fan van de ff serie met name 7, heb dat kreng sinds er emulators op tablets zijn elke zomer vakantie opnieuw uitgespeeld.

    Nu kijk ik naar remake en ben persoonlijk niet blij wat ze proberen te doen met die dementors/fate weavers hoe ze ook heten(Dit is persoonlijke mening natuurlijk) verder vond ik de Zach teaser super vet en het ziet er allemaal ook wel super strak uit, maar daarnaast vind ik de content en gameplay behoorlijk underwhelming. Voor 70-80e wat nieuwprijs en de tijd aan gameplay die ze bieden, had ik minstens het dubbele aan content verwacht.

    Ik heb nog steeds hoge pet op van square Enix kijk ook uit naar ff16 en vervolg van remake(die ik ondanks mijn gezeik toch wel ga halen) maar ben ik de enige die de prijs/content verhouding zo underwhelming vind? Vgm speel ik het nu voor de nostalgie en zal het als stand alone game voor mij niet waardig zijn.