Nieuws
Destiny 2 shadowkeep

Nieuwe content voor Destiny 2 wordt op 9 juni onthuld

Mogelijke onthulling van het ras achter de piramideschepen?

Geschreven door Michel Musters op
"De toekomst van Destiny 2" wordt op 9 juni onthuld, zo heeft Bungie via social media aangekondigd.

Het bericht toont daarnaast een teaser trailer met daarin The Drifter. Ook het lijkt erop dat een schip richting Jupiter's maan Europa afreist. Verder is de datum 9 juni te zien, en de tijd 9:00 uur PT, wat omgerekend 18:00 uur Nederlandse tijd is. Dan wordt de nieuwe content voor Destiny 2 hoogstwaarschijnlijk onthuld.

Vorige week verscheen er al een audioclip van de nieuwe content op Twitter. Fans speculeren dat de content om een nieuw ras draait, namelijk die achter de piramideschepen uit de Destiny-franchise zitten.

Dit artikel delen:

Lees meer

De Beste Gamedeals van de Week: Uncharted 4 en Resident Evil Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning gelekt
8

Reacties op: Nieuwe content voor Destiny 2 wordt op 9 juni onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • 2pacolypse

    • 4 juni 2020 09:35
    Ik ben net begonnen aan Destiny 2 en vind het eigenlijk behoorlijk tegenvallen.
    Je moet continu wachten op een groep als je sommige missies wilt starten en vind het echt een onoverzichtelijke bende. Ik wil gewoon de main campaign spelen maar wordt verplicht (in het begin in ieder geval) om een bepaalde power level te halen, dus moet ik die eentonige side quests spelen waar ik absoluut geen zin in heb. Gelukkig kwam deze gratis bij mijn stadia pro anders had ik mijn geld terug gevraagd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 4 juni 2020 10:55
    @2pacolypse Dat is pas recentelijk zo sinds de game free 2 play is geworden, je wordt eigenlijk direct in de stad gedropt en het hoofdverhaal is feitenlijk al klaar. Maar destiny 2 is sowieso niet meer wat het geweest is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 2pacolypse

    • 4 juni 2020 13:15
    @darkmanwls bedankt, maar ik kan het hoofdverhaal dus niet meer spelen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 4 juni 2020 13:55
    @2pacolypse geen idee, zo ver heb ik nog niet gekeken. Ik weet alleen dat je in principe gewoon in de stad gedropt wordt en je het maar uit moet zoeken terwijl je eerst dus aan t begin van t verhaal begon met al je powers weer op 0

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ries

    • 4 juni 2020 17:25
    @2pacolypse Ja dat kan wel, je moet dan in de toren naar Amanda Holiday (in de hangar) daar kun je de Red War campaign opnieuw spelen. Lullige is wel dat je geen legendary of exotic rewards meer krijgt van die missies.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 4 juni 2020 10:57
    Waarom doen ze niet iets compleet niews een keer met destiny. Ik noem maar wat, je kan een ruimteschip krijgen en ook andere schepen unlocken, maar behalve tijdens een laadscherm zie je schip eigenlijk nooit en je kan er niets mee. Hoe vet zou het zijn als er space battle toegevoegd worden. Is zomaar een idee hoor, hoeft niet perse dat te zijn. Maar de standaard destiny gameplay is zn glans wel kwijt imo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ries

    • 4 juni 2020 17:31
    @darkmanwls Kwa gameplay is Destiny nog altijd het beste, het springen en schieten voelt gewoon perfect. (komt ook denk ik omdat ik jaren UT99 gespeeld heb) Maar nu sinds 2 weken abrubt gestopt….heb echt alle exotics van het spel, wel zonde want dat heeft wel de drang om te spelen wel wat verpest. Kijk wel uit naar de nieuwe content.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 4 juni 2020 18:06
    @Ries Het speelt ook wel lekker, maar de hele opbouw van de game, het boeit me niet meer.