De twee nieuwe video's tonen hoe personages uit de eerste video van de Luminous Engine, Agni's Philosophy, in real-time worden aangepast. Volgens Square Enix is het de bedoeling dat de engine de brug tussen gameplay en CGI-filmpjes overbrucht.
Square Enix heeft nieuwe bewegende beelden van de Luminous Engine voor de volgende generatie consoles getoond. Net als in de vorige video wordt de Final Fantasy-reeks als referentiekader gebruikt.
De twee nieuwe video's tonen hoe personages uit de eerste video van de Luminous Engine, Agni's Philosophy, in real-time worden aangepast. Volgens Square Enix is het de bedoeling dat de engine de brug tussen gameplay en CGI-filmpjes overbrucht.
Ga naar je inbox om je mail adres te verifiëren en je registratie te voltooien.
Ons team heeft een bericht gehad en is het probleem aan het verhelpen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.
Veel plezier!
Communitie manager
Als je zojuist een account hebt aangemaakt probeer dan in te loggen.
Er is een e-mail verstuurd naar .
Je wachtwoord is aangepast.
Veel plezier!
Veel plezier!
Check je mail (op het adres wat je ingevuld hebt).
In de mail zit de bevestigings link waarmee je vraag zichtbaar wordt.
Wil je meer weten over het gebruik van cookies en hoe wij hier mee omgaan. Lees dan onze complete privacy statement hier.
Wij verdienen ons geld o.a. met advertenties. Wij kunnen onze diensten alleen aanbieden zonder advertenties en bijbehorende cookies als je een betaald abonnement afsluit. Dat kost €99 per jaar, en heeft als voordeel dat wij je geen enkele advertentie laten zien en dat wij geen tracking cookies in jouw browser plaatsen.
Maak een account aan of log in op een bestaand account. Klik vervolgens op de knop "Betaal account" om advertentie- en trackervrij Gamer.nl te gebruiken
LoginKlik op de knop "Betaal account" om advertentie- en trackervrij Gamer.nl te gebruiken
Wil je toch gebruik maken van onze diensten zonder een abonnement?
Maak een account aan of log in op een bestaand account. Klik vervolgens op de knop "Betaal account" om advertentie- en trackervrij Gamer.nl te gebruiken
LoginKlik op de knop "Betaal account" om advertentie- en trackervrij Gamer.nl te gebruiken.
wacht op login
Wil je advertentie- en trackervrij Gamer.nl gebruiken? Maak dan gebruik van een
Jouw account is nog niet als een "betaald account" geactiveerd. Heb je net een abonnement gekocht, dan duurt het 15-30 minuten voordat alle gegevens zijn verwerkt.
Uw browser ondersteunt geen cookies, of u hebt ondersteuning daarvoor uitgezet.
Dit kan tot gevolgen hebben dat sommige onderdelen op deze website niet of niet goed werken.
Reacties op: Nieuwe beelden van Square Enix' Luminous Engine
skulleater
DarkSkillZ
Heinster
Ik raad de mensen ook de link in de tekst van het artikel te klikken, want het geeft een nog beter/completer beeld van wat het echt in houd.
Ik denk voor alle spellen die niet levensecht hoeven te zijn (net als met Pixar Films), dat dit het hoogtepunt is.
Betreffende "echte realiteit" met mensen en dieren die we kennen, is dit nog net geen Avatar… En zal hier nog wel wat gehaald kunnen worden… Maar ja, we zijn tenslotte al erg verwend en ook dit zal wennen. Ik weet nog hoe Resident Evil 5 me wegblies, maar me "nu" op grafisch gebied niet meer zo onder de indruk krijgt.
Niet dat de realistische spellen niet gaaf zullen zijn die ze er in zullen maken;). Ik probeer enkel te zeggen dat mensen het verschil met echt niet makkelijk zullen missen, vooral als we eenmaal aan deze nieuwe standaard gewend zijn.
Met films kennen we dit al langer. Zoals we nu veel handpoppen en klei-animatie niet meer aan kunnen zien als dit tussen echte filmbeelden is verwerkt (zoals veel Star Wars stukken, zoals Luke Skywalker in de sneeuw rijdend op een of ander buitenaards wezen).
Wel zie ik dit wel als het hoogtepunt voor "Pixar" achtige graphics in games… Iets wat Microsoft al beweerde bij de eerste Xbox >_>… Dus voor alles wat cartoony/cute/fantasy achtig moet zijn met wat vrijheid naar realisme toe denk ik dat er weinig hogers te halen valt.
Als ik even Final Fantasy 7 als voorbeeld mag gebruiken om de lat te leggen. Dus die niet persé super realistisch te zijn (zoals FF8 dat wel wilde zijn). Dus van de meest simpele concepten tot Finals Fantasy 7 achtige stijl is er grafisch niets meer te eisen dan wat ik hierin zie dat geboden wordt en zijn we afhankelijk van de graphic artists om er zo origineel mogelijk mee om te gaan(wanneer nodig).
Wel even een uitzondering voor alle "realistische" spellen waarin bijna geen mensen te zien zijn zoals racers is dit denk ik ook de top.
Kortom: Zolang ze geen echte mensen of dieren tonen die we te goed kennen hebben we de muur van realisme bereikt lijkt wel en ik wil echt wel Grand Theft Auto, Dark Souls of wat dan ook voor achtige spellen hier op zien hoor ;), Kan niet wachten!
"kudos aan squareeenix"!!!
rpggamer35
Gief FF-13-3
-JK-
D4rKy28
CoMPegasus
Aquemini
Heinster
http://www.youtube.com/channel/SWjT6__miYLq8 (ook in het artikel hierboven te vinden)
Ik ben er mee eens dat het zwaarder is om hetzelfde te tonen als er iemand aan de knoppen zit te spelen, maar als je ziet hoeveel detail, dan vergeef je wel 10-20% inleveren om het te kunnen besturen.
Ik denk dat wat nog veel belangrijker is dat ze slimmer met de camera ingame gaan spelen, want het is op dit moment het meest statische element wat je eraan herinnert dat je in een spel zit.
Qua realisme dat de camera kan geven merk je tijdens het rennen in Gears of War, of met QTA momenten, waarin de sensatie van film ineens er in knalt, maar ten koste van echte gameplay… Ook met Battlestar Galactica merk je dat het schokkerige camerawerk als je ruimteschepen ziet vanuit het perspectief van iemand die er naar kijkt, bijdraagt aan de realisme.
Moon Move
Lawnmower Sauce
Ziet er schitterend uit, kan niet wachten op de eerste next-gen games.
Wuppie
Heinster
Hoe realistischer je doel, des te realistischer de uitvoering vereist… Animatie, details, geluid, gameplay en verhaal moeten bij elkaar passen voor een goede immersie met het spel. Dit is allemaal voor de "suspension of disbelief"… Dat je dus bewust kiest voor het uitstellen van ongeloof, omdat de wereld en alles er omheen je bevalt. Als er aan het einde van Lord of the Rings plots een ruimteschip komt en Frodo ontvoert, wordt je van je betrokkenheid beroofd omdat het er niet in past. Terwijl beide wel fantasievol zijn.
Pixar doen juist in alles en stapje terug qua realisme, overdreven emoties, animatie, komische deuntjes bij komische gebeurtenissen. Met deze engine zou je denk ik Pixar Animaties in gamevorm gieten… Zo geavanceerd ziet het er in ieder geval uit.
Heinster
Ik heb het meermaals over "voor minder realistische" graphics:
"Wel zie ik dit wel als het hoogtepunt voor "Pixar" achtige graphics in games… Iets wat Microsoft al beweerde bij de eerste Xbox >_>… Dus voor alles wat cartoony/cute/fantasy achtig moet zijn met wat vrijheid naar realisme toe denk ik dat er weinig hogers te halen valt."
"Kortom: Zolang ze geen echte mensen of dieren tonen die we te goed kennen hebben we de muur van realisme bereikt lijkt wel en ik wil echt wel Grand Theft Auto, Dark Souls of wat dan ook voor achtige spellen hier op zien hoor ;), Kan niet wachten!"
Too much text, brain hurts, WUPPIE SMASH!!!
Boem!!!
*Heinster -1*
De trollen zijn weer goed aan het minnen, maar inhoudelijk er op ingaan… Lastig he…?
eduardkhil
radiumx
kmjansen
En 1 ding in realtime mooi maken is geen probleem voor een engine, maar een hele wereld waar meerdere personen leven die zo mooi zijnkomt er gewoon niet, althans aankomende jaren
kmjansen
Heinster
Dit is wat we "5,5 jaar terug" voorgeschoteld kregen… De X360 was een kleine anderhalf jaar pas uit, de PS3 nog maar 6 maanden uit… Internet stond praktisch in brand door deze trailer…
Het realisme van de dorpelingen qua animatie en uiterlijk was toen nog ongekend.
Ik heb het dus puur hierover, niet de gameplay… Ik nam aan dat iedereen die trailer kende.
Ragingbully