Nieuws

Nieuwe beelden Halo 5: Guardians getoond in trailer

Toont nieuwe vaardigheden en wapens

Geschreven door Thijs Arnoldus op
Er zijn nieuwe beelden verschenen van Halo 5: Guardians. De speciaal voor gameswinkel GameStop ontwikkelde trailer toont hoe de Spartan Locke jaagt. De trailer verscheen vandaag op het YouTube-kanaal van GameStop.

In de trailer kunnen spelers alvast zien wat te verwachten is in de aankomende game. De manier waarop spelers nieuwe en klassieke wapens hanteren en de daar bijhorende krachten gebruiken moet de belevenis van de game volledig veranderen. 

Halo 5: Guardians verschijnt op 27 oktober exclusief voor de Xbox One.

Bron: GameStop

Dit artikel delen:

Lees meer

Eerste dev diary Star Wars: Battlefront Heroes of the Storm lanceert op 2 juni
8

Reacties op: Nieuwe beelden Halo 5: Guardians getoond in trailer

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ahole

    • 20 april 2015 18:06
    One Shooter to Rule them All !! Holy Fuckin shit, gaat dit vet worden zeg

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 20 april 2015 18:27
    hmmmm ben ik hier de enige die denkt dat halo 5 zal gaan floppen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Soldier_hard

    • 20 april 2015 19:43
    Ze nemen er de tijd voor, maar hoop dat het wat wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 20 april 2015 20:23
    Als je daar nu argumenten voor zou hebben wellicht, maar nu lijkt het nergens op gebaseerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ahole

    • 21 april 2015 08:50
    hahaha onder welke Russische steen heb jij geleefd?? sinds wanneer flopt een Halo, Mario, Zelda, Uncharted, Metal Gear, FIFA, of een Cod???? Dream on dude deze game gaat ontiegelijk hard kontschoppen zowel online als offline.

    mark

    my

    words

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JJNL77

    • 20 april 2015 19:53
    Deze game wordt super vet Pre-Order geplaatst

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 20 april 2015 20:36
    Me zoon is helemaal gek op Halo, zelf zal ik er ook van genieten en denk dat Halo 5 toch een enorm vette ervaring gaat worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cor9

    • 20 april 2015 21:18
    Erg flashy. Doet me beetje denken aan die Halo Metroid mash-up die je op youtube kunt vinden.. Pre-order bonussen vind ik maar onzin.