Nieuws
https://www.ea.com/en-gb/games/battlefield/battlefield-2042/news/battlefield-2042-update-notes-2-1

Nieuwe Battlefield 2042-update past Renewal-map aan

Voegt ook de Polaris RZR-buggy toe

Geschreven door Michel Musters op
Dice heeft een nieuwe update voor Battlefield 2042 uitgebracht, waarmee onder andere de Renewal-map wordt aangepast.

Update 2.1 moet nu beschikbaar zijn en past net zoals in augustus een map die sinds de release van de game beschikbaar is aan. Waar in augustus Kaleidoscope werd aangepast, is het nu de beurt aan Renewal. 

De aanpassingen moeten de flow van de gameplay verbeteren en nieuwe plekken om achter te schuilen toevoegen, alsmede kleinere afstanden tussen de vlaggen creëren. De volgende map die aangepast wordt is Orbital in oktober.

De update voegt verder ook het Polaris RZR-voertuig toe, een buggy voor twee personen die erg licht en snel is, om zo vijanden mee te verrassen. Verder zijn er drie nieuwe Vault-wapens toegevoegd aan All-Out Warfare die voorheen alleen in Battlefield Portal beschikbaar waren - de P90, de M1911 en de GOL Sniper Magnum.

In deze blogpost vertelt Dice meer over de update. Daarin meldt het bedrijf dat er ergens medio oktober ook een evenement wordt gehouden genaamd The Liquidators, waarmee spelers nieuwe cosmetische items kunnen ontgrendelen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Rick verschijnt vanavond in Multiversus Netflix richt eigen gamestudio op in Finland
10

Reacties op: Nieuwe Battlefield 2042-update past Renewal-map aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    generaljusten

    • 27 september 2022 12:31
    Stop gewoon met het ontwikkelen van deze game en ga verder met een nieuwe battlefield.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AveryJackson

    • 27 september 2022 13:14
    @generaljusten Ik vermaak me er anders prima mee. Zeker na de eerste rework update zijn velen dingen gefixed. Wilt nog niet zeggen dat het perfect is maar ik op zich al sinds launch prima mijn plezier hier uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GeorgeBaker

    • 27 september 2022 15:03
    @generaljusten

    Nee ze moeten juist de game door blijven ontwikkelen ( klein team )
    Free to play maken en zorgen dat het vertrouwen in de Battlefield francise terug komt.
    Want player count is te triest voor woorden. Ik zelf heb betaald voor de game, baal hier enorm van. Maar 1 ding weet ik zeker, de volgende Battlefield koop ik niet meer. Zeker niet meer met launch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 27 september 2022 15:24
    @generaljusten Mensen zouden moeten stoppen met zeiken na het debacle van de launch van de game. De game is verbetert alleen mensen blijven zuur. Een game produceren kost veel geld en overigens is BF2042 een goede game alleen Dice heeft zelf hun reputatie beschadigd. Het zou mensen sieren als ze de game een tweede kans zouden geven en het zou Dice sieren als ze hun best doen dit soort toestanden bij hun toekomstige lanceringen te voorkomen en zo het vertrouwen van de community terug winnen.

    Begrijp me niet verkeerd. Ik vind de afzet van gamers waar het op zijn plaats is fantastisch alleen het slaat vaak door in mijn mening.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 27 september 2022 20:25
    @generaljusten
    Op basis van hoe weinig updates en nieuwe content deze game krijgt kunnen we denk ik wel vaststellen dat 90% van DICE al aan de volgende werkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 27 september 2022 15:35
    Vanavond weer ff lekker gamen. Vind de game echt geweldig, zoveel vrijheid en keuze. Soms heel druk en soms rustig. Ben benieuwd naar het nieuwe voertuig

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Draven

    • 27 september 2022 19:47
    Het is gewoon een gave game geworden.
    Performance is dik vooruit gegaan. Ik zit nu zelden onder de 100fps.
    Verder zijn de nieuwe maps goed en de aanpassingen pakken goed uit.
    DICE is transparant met wat ze doen aan deze game en er wordt daadwerkelijk geluisterd naar input uit de community. Het is een toffe game, geef het een kans.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 27 september 2022 20:26
    Maps updaten zou sowieso een ding moeten zijn voor al dit soort PvP multiplayer games. Bij bijvoorbeeld Call of Duty heb je ook vaak wel het idee dat een aantal maps een stuk beter zouden zijn als ze op bepaalde plekken wat aanpassingen maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Keesje_NLNL

    • 27 september 2022 23:30
    Hoeveel maps heeft Bf2042 nou eigenlijk?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 28 september 2022 10:04
    De game is nu wel lekker afgeprijsd op PS Store. Ook een fysiek exemplaar is makkelijk voor 30 euro op te halen. Dat is wel een mooie prijs denk ik voor deze game. Het moment komt steeds dichterbij dat ik BF wil kopen. Maar met MW2 om de hoek wacht ik toch nog even.