Nieuws
PUBG

PlayerUnknown's Battlegrounds krijgt nieuwe animaties, leaderboards worden gereset

Hete Steam-game wordt bijgewerkt

Geschreven door Eline Oosterloo op
PlayerUnknown maakt via Twitter bekend dat er gewerkt wordt aan nieuwe animaties voor PlayerUnknown's Battlegrounds en dat de leaderboards worden gereset.

PlayerUnknown onthuld in een tweet dat er wordt gewerkt aan nieuwe animaties voor de razend populaire shooter PlayerUnknown's Battlegrounds. De animatie die te zien is in de tweet is nog in ontwikkeling en kan dus afwijken van hoe de animatie er uiteindelijk uit zal komen te zien.

Daarnaast maakt PlayerUnknown bekend dat de leaderboards van 1 augustus worden gereset en dat dit elke maand zal worden gedaan voor het testen van de algoritmes van het ranking-systeem.

"We begrijpen dat de seizoenen hierdoor erg kort lijken, maar het is noodzakelijk voor het brengen van een goede balans in het ELO-systeem", aldus PlayerUnknown, "alle data van vorige seizoenen wordt opgeslagen en zal binnenkort kunnen worden bezichtigd".

Het is nog niet bekend wanneer de nieuwe animaties naar de game zullen komen. Bekijk hieronder de tweet met daarin een gif van één van de animaties waar aan gewerkt wordt.

Dit artikel delen:

Lees meer

Win twee kaarten voor het Ubi Summer Camp bij Ubisoft James Bond-fan maakt attractie van Moonraker in Planet Coaster
10

Reacties op: PlayerUnknown's Battlegrounds krijgt nieuwe animaties, leaderboards worden gereset

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • mikmak

    • 31 juli 2017 14:03
    Heb hem sinds deze week gehaald en vermaak me er razend mee. Speelt gewoon soepel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ichi

    • 31 juli 2017 15:39
    @mikmak Als je kan spelen is het lekker, maar nog best vaak last van uitvallers, spontaan sluit het spel zich af. Dan wel met of zonder melding. Mijn PC is wat verouderd, maar blijkbaar hebben vrienden van mij met een stevige pc hier ook last van. Daar mogen ze nu wel eens wat aan doen.

    Voor de rest is het een top spel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 31 juli 2017 16:22
    @ichi

    Bij een maat van me scheelde het veel zodra hij 8GB aan werkgeheugen had. Hij is - net als ik - echter nog niet helemaal crashvrij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Millman7

    • 31 juli 2017 18:19
    @ichi speel zelf op een laptop en hij draait prima bij mij. Crashes zijn er vrij weinig maar zeker niet helemaal weg

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XtraLinkUK

    • 31 juli 2017 18:32
    Van het weekend een sessie bekeken, was opzich wel vermakelijk. Ik denk alleen niet dat het wat voor mij is. Na een paar potjes heb je denk ik alles wel gezien.

    Wat maakt dit spel zo verslavend?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 31 juli 2017 18:53
    @xtralinkuk

    De pure adrenaline op het moment dat je bij de laatste tien zit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 31 juli 2017 21:28
    @swieb En de haat als je in de top 3 sneuvelt haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clausbmf

    • 1 augustus 2017 01:04
    @battlestar28 wat is de beloning als je eerste wordt? Voelt het net zo als eerste worden in een poker toernooi?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bokahara

    • 1 augustus 2017 01:07
    @clausbmf-2 je wint er niks mee, alleen een plek op de maandelijkse leaderboard, kennelijk. gezien de populariteit van het spel, heeft het kans om een e-sport spel te worden. als je daar aan mee doet, verdien je er mischien 100 euro mee. playerunknown's word niet gemaakt door een grote uitgever, dus het prijzengeld zal ook wel geringd zijn.

    zit nu de laatste reviews te lezen op steam, en die schijnen meer negatief uit te komen. het spel introduceerde microtransactions. iets wat de developer plechtig had belooft niet te doen tijdens de ontwikkeling van het spel. maarja, degene die met het spel kwam was maar 1 gozer, en hij moet werken met een team. en net zoals alle developers, komt geld op de eerste plek. welkom, ea games nummer 30055!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clausbmf

    • 1 augustus 2017 09:35
    @bokahara thanks. voor de uitleg.