Nieuws
Ni No Kuni

Ni No Kuni-reeks komt naar Xbox en Game Pass

Eerste deel vanaf vandaag verkrijgbaar op Xbox-consoles en Game Pass

Geschreven door Michel Musters op
De Ni No Kuni-games verschijnen op Xbox-consoles en Game Pass.

Dat hebben Bandai Namco en Level 5 aangekondigd tijdens Microsofts Tokyo Game Show-livestream. Een remaster van het eerste deel in de rpg-reeks, Ni No Kuni: Wrath of the White Witch, is vanaf vandaag beschikbaar op Xbox Series X en S, Xbox One en Xbox Game Pass. Het vervolg moet ergens in 2023 uitkomen op Xbox en Game Pass.

De Ni No Kuni-games worden vooral geprezen om hun graphics en animatiewerk, waardoor de spellen ogen als Japanse animatiefilms. Qua vormgeving worden de spellen vaak vergeleken met het werk van de legendarische Japanse animatiestudio Studio Ghibli. Dat is niet zo gek, aangezien die studio Level 5 een handje heeft geholpen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Lego Bricktales verschijnt op 12 oktober Vr-demo van Kojima betreft een mysterieuze teaser
8

Reacties op: Ni No Kuni-reeks komt naar Xbox en Game Pass

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    rvg1983

    • 15 september 2022 16:11
    Fantastische game. Echt enorm van genoten. Nu via de GP nog maar een keertje spelen.
    Het tweede deel vond ik persoonlijk een stukje minder. Maar ook die volgend jaar nog eens opstarten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 15 september 2022 17:50
    @rvg1983 deel 2 is minder, maar nog steeds een goede game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Frezzle

    • 15 september 2022 18:30
    @rvg1983 ben toch wel erg benieuwd naar de game. Ik heb echter ook een switch. Even los van t prijstechnische argument. Waarop zou deze game leuker te spelen zijn. Handheld op de switch oled of op een scherm op mn xsx?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Chinco

    • 15 september 2022 19:47
    @Frezzle handheld OLED natuurlijk! Dat kies ik in ieder geval voor, ook al staat er bij mij ook een series S.

    Ik heb deel 1 voor 10 € ofzo digitaal I de eShop gekocht. Deel twee bijna gelijk bij release op de Switch. Deel een was echt een parel, deel twee ligt nog in mijn backlog.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 15 september 2022 21:21
    @Frezzle op de switch is die vaker voor 10 euro verschenen. Ik had deze al op de ps3 gespeeld, maar kon het niet laten om voor 10 euro deze opnieuw aan te schaffen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 15 september 2022 20:28
    Op Steam was(/is(?)) Die in de aanbieding voir 9,99.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 16 september 2022 00:17
    Super geweldige games, ik speel op moment Octopath Traveler wat ook een pareltje is, ernaast ga ik regelmatig verder met deel 2 van Ni No Kuni.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 16 september 2022 11:51
    Vet!! Mooie verrassing.
    Ik vond het al heel wat dat AC Odyssey er op stond.. toen zag ik Metal Hellsinger; ook uit dus.. (niet dat het mij heeeel boeit.. maar toch even proberen).. en toen biemmmm uit het niets Ni No Kuni.. Relaxed dat ie toch nog op de xbox uitkomt. Groot Ghibli fan.