Nieuws

New Super Mario Bros. U krijgt Switch-versie

Verschijnt in januari 2019

Geschreven door Michel Musters op
New Super Mario Bros. U Deluxe komt op 11 januari naar de Switch.
Dat kondigde Nintendo aan in de Direct-uitzending vannacht. De game verscheen oorspronkelijk als lanceringtitel op de Wii U. De Switch-versie bevat ook de later verschenen uitbreiding, New Super Luigi U, waarin diverse nieuwe levels zitten die met Luigi gespeeld kunnen worden.


De Switch-versie heeft daarnaast twee nieuwe speelbare personages: Nabbit en Toadette. In totaal zitten er 164 levels in de game. Tot en met vier spelers kunnen samen spelen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Diablo 3: Eternal Collection verschijnt in november op Switch Luigi's Mansion 3 zweeft volgend jaar naar Switch
8

Reacties op: New Super Mario Bros. U krijgt Switch-versie

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Undefused

    • 14 september 2018 09:33
    Leuk voor de mensen die de WiiU niet hebben, echt een leuke game, niets meer en niets minder!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 14 september 2018 10:14
    Ik word er allemaal niet echt blij van wat Nintendo nu doet voor de Switch. Ik had op meer gehoopt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 14 september 2018 11:56
    @fonsrutte Volgend jaar krijgen we Yoshi, Fire Emblem, Luigi Mansion 3 en Animal Crossing. Wie weet nog Metroid, wat had je nog meer willen hebben? Zelda BotW2?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gamegod

    • 14 september 2018 12:33
    @Quintex
    Vergeet de main line Pokemon niet.
    Volgens de huidige planning zou die ook volgend jaar moeten uitkomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 14 september 2018 15:29
    @Quintex Wat dacht je van een nieuwe new super mario bros, ipv een oude wii u game?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vjiezze vir

    • 14 september 2018 17:47
    @darkmanwls oddesey hebben ze toch al uit gebracht.. ik vond deze bundel wel aanspreekbaar.. het is nou eenmaal op moment hip om oude games in nieuw jasje te doen.. dat gebeurt op alle consoles.. vond de line-up aardig nice.. luigis mansion 3.. yoshi.. starlink.. mario party komt eraan.. smash komt eraan.. hopelijk snel meer nieuws over metroid.. ik vind dat nintendo met switch zeker sterk staat.. ben erg benieuwd naar de online functie want dat is niet nintendo hun sterkste kant geweest..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 14 september 2018 20:35
    @vjiezze vir Ach, online werkt net zoals dat het nu werkt. Alleen krijg je dan Cloud saves (die niet voor elke game werken en als je niet betaalt, worden ze verwijdert ;) ).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 14 september 2018 20:34
    @darkmanwls Een nieuwe is totaal niet nodig. De meeste mensen hebben de Wii U versie (samen met het briljante Luigi U) niet gespeeld. Naar mijn mening is dit deel in de New series het beste, dus een extra reden om dit spel opnieuw uit te brengen.

    Is er ook gelijk meer tijd om een nieuw deel te ontwikkelen.